Po skaudžios nelaimės Kauno troleibuse – bendrovės komentaras

Grįžti į straipsnį

Neatidus vairuotojai.

Neatidus vairuotojai. portretas
jau du kartus labai skaudziai nukentejau per vairuotojo kalte.Pirma karta kovo ll-sios g.Staiga stabde,net neissilaikiu isikibusi,buvau ka tik atsitojusi ,nes jau reikejo islipti,kai virtau tai dar puse autobuso zmoniu ant manes suvirto.Truko rankos dvigalvis ir trigalvis raumenyS. Dabar neseniai,ka tik ilipus ir atsizymejus bilieta,staiga gana greitai pradejo vaziuoti autobusas,labai sutrenkiau kojos keleno kaula.Labai neatidus,labai nedemesingui,autobuso viduje maziems vaikams leidzia isdykauti,o tai gali atnesti didele nelaime,tarp kitoko vienas tai virto,bet laimingai,-galva praslydo pro metalini tvirtinima.Autobuso salone seimininkas turi būti vairuotojas,nes kitu jie nelabai klauso-vaikstineja,nesilaiko uz tureklu.

Rura

Rura portretas
Sito tyrimo baigtis aiski; mergina pati kalta, kad nespejo islipti... Pries tris metus mano tetai nutiko panasi nelaime. Ji iskrito is troleibuso pro priekines duris, nes vairuotoja pradejo vaziuoti neuzdariusi duru. Troleibuso ratas jai sutraiske abi kojas. Dabar moteris neigali, o bendrove su teisininku pagalba stengesi irodyti, kad keleive kalta pati. Negana to, pateike ekspertu isvadas, kad troleibusas negali pajudeti is vietos, jei neuzdarytos visos durys:))) Todel nesitikekite teisybes... Merginai linkiu greitai pasveikti.

Vika

Vika portretas
Man pikta,kai dauguma komentatoriu piktinasi,kad vairuoja pagyvene vairuotojai, esa, tikriausiai priimami per pazistamus. Na, kvailiau ir nesugalvosi! Neina jauni dirbti, o gal ju ir nera, todel priimami tie,kurie ateina darbintis (jusu ziniai). Patys eikite "jaunuoliai", kas draudzia, ar jus tik kritikuoti sugebate? Jaunimas emigravo ir dirba tie, kurie liko. Na, o jei nepatinka, vaziuokite savo masinomis arba dviraciais, nes situacija nemanau kad keistusi. Tai tiek del pagyvenusiu vairuotoju. Na,o kad daznai veza kaip malkas - tikra tiesa (aisku, ne visada). Kartais pagalvoju,kad tie vairuotojai kazkada vazinejo sunkvezimiaqis, todel ju toks vaziavimo stilius. Turi nagais ragais isikabines laikytis, kad stojant stoteloeje neisvirstum. Cia jau vadovu rupestis,kaip sita sutvarkyti. Ir dar. Atvaziuoja i stotele 4-5 min. anksciau ir,zinoma, nelaukia,kol ateis nustatytas laikas,o vaziuoja toliau. Ne karta ir ne du nuvaziavo is panoses,nors dar ir neturejo atvaziuoti.

Keleive

Keleive portretas
Ponas Arunai, nesvarbu ka keleivis turi rankoje ilipdamas i transporta, jusu pareiga keleivi vezti saugiai, tam jus turite veidrodeli, jame matosi visos durys, todel neisitikines kad durys uzdarytos saugiai negalite pajudeti is stoteles, o tai merginai visas gyvenimas pries akis, jei ji liks nedarbinga visa gyvenima, jus ja pasirupinsit? Ir ka jus norite tuo pasakyti, iki pensijos metai, ka daryti?

Anonimas

Anonimas portretas
Nei valdzia nei partijos proto neikres. Visi iki vieno su telefonais panosese ir nieko aplinkui nemato. Tinka tai ir vairuotojam ir keleiviam. Saugokit save ir kitus stebedami aplinka o ne savo tuos telefonus. Tikriausiai tikamiausias zodis - visi labai veiklus.

Arturas

Arturas portretas
Papildymas Komentaro.Jei kas turit patarimu kaip isgyventi iki pensijos likusiu 5 metus parasykit i bangord2-tovn@yahoo.com Aciu.

Arturas

Arturas portretas
Taip nutiko mano vairuojamam troleibusui. Tikrai negaliu nusiraminti, negaliu kaltinti tik save, nors pas mus del visko,net ir del blogo oro kaltinamas vairuotojas,niekam to nelinkiu,nors kita diena vel reikejo dirbti kosmariskom salygom su diziausia baime.Jei kas turit patarimu kaip isgyventi iki pesijos likusius metus

ELENA

ELENA portretas
Ko jūs visi kaip pikti šunys vis lojat jums viskas negerai pažiūrekim kaip keleiviai elgiasi važioudami nosies nepakelia nuo telefono su telefonu ilipa su telefonu išlipa aplinkui nieko nemato jeigu jau važiuoji tai ir pats žiūrek kaip laiku ilipti ir išliptia

to R

to R portretas
butent GAVNAVOZAI!Ta ir vezioja..............

to ela

to ela portretas
su tokia valdzia?:-(?

Ela

Ela portretas
Kad vairuotojai pikti-tai musu gyvenimo kokybe. Ne tik vairuotojai pikti, paziurek parduotuvese, tam paciam troleibuse-tiesiog visur tvyro piktis. Tai musu tautos bruozas, bukim truputi geresni vienas kitam, sypsokimes, ir gyvenimas bus geresnis

Ela

Ela portretas
Labai jau visi sustri kaltinti vairuotojus, ar kada susimastete kokio senumo tie troleibusai... 40-50 metu. Dirbdamas vsiruotojas net nemato gerai per veidrodzius kaip uzsidaro durys, nes viskas pakeista is visokiu kitu irengimu. Jokiu sensoriu, jokiu apsaugu, nieko nera. Autobusu parkas nusiplauna rankas, jiems tik grafikas svarbu, kad vairuotojas neveluotu,nesvarbu zmoniu saugumas, jie uz tai baudzia vairuotojus. Stai ir pasekmes, kai skubama, nes kitaip atskaiciuos is atlyginimu

lile

lile portretas
as gerbiu kiekviena darba ir ju bet veza su kazkokiu pykciu inirsiu atrodo zmones kalti kad vaziuoja taip dirbti irgi negalima o labiausiai nervina kai kas ilipes kabinoj stovi ir snekas ar kai kalba telefonu

Kažkada

Kažkada portretas
autobuso vairuotojo darbas buvo prestižinis, jį dirbti galėjo tik aukštos kvalifikacijos, kultūringi profesinalai. Dabar, panašu, reikalavimų kartelė gerokai nuleista.

Senas parpalas

Senas parpalas portretas
Krabas matijosius tik savo krabu lazdelemis besirupina

Vairuotojų elgesys Kaune pasibaisėtinas.

Vairuotojų elgesys Kaune pasibaisėtinas. portretas
Galit graviruot gatves, galit pirkti naujausius troleibusus, autobusus BET, jeigu už vairo sėdi urvinis (tikrai ne visi, yra kultūringų), tai niekas nesikeis. Negi vadovybė to nemato.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Kainos pravažiavimo baisiausia didelės o veža kaip gyvulius.Nesuprantama, iš kur tokie beprociai prie vairo atsiranda.Kieno jie draugai ar pažįstami.Tiek su lengvomis mašinomis nemoka važiuoti ,tiek su darbo mašinomis ,troleibusais.Nejau Lietuvoje visi bepročiais padaryti.

Andrius

Andrius portretas
labai prastai su kauno autobusais ir troleibusais veza kaip malkas atrodo vazuoja normal tik fit jau stabdo greit vel lekia kaip izdege labai daznai pastebejau kaip vairuotai kalba telefonais net neziuri kaip atidaro duru jau buvau ir as prispaustas buvau nes usijima nereikalingais dalykais kulturos trukumas vairuotojam

anonimas

anonimas portretas
Labai norėtųsi sužinoti, kaip galėjo pajudėti troleibusas iš vietos pilnai neužsidarius durims. Mano turimomis žiniomis, jei durys pilnai neužsidarė, tai, kaip ir parduotuvėse, automatiškai turi atsidaryti, o blokiruotė- neleisti važiuoti. Manau, kad šitoje situacijoje kaltas ne vairuotojas, o remontininkai. kurie atjungė blokiruotes.

Lida

Lida portretas
Kodel troleibusai sustoja toli nuo saligatvio?Nejau vairuotojai to nezino

Kaunietis

Kaunietis portretas
NIeko nuostabaus, kad toje kontoroje bardakas. Juk valdybos pirmininke ten - chamiskumu pagarsejusi vieningakiauliete Plukiene.

...

... portretas
Grąžinkit į autobusus konduktores - kelionės kaina TOKIA kad jos galėtų sėdėt prie kiekvienų durų.

Taip

Taip portretas
"Kaunas tvarkosi" - gatves po truputi lopo, o į žmones nusispjaut.

Visko

Visko  portretas
būna,tačiau ne visai tiesa, kad "vežioja kaip malkas",vairuoja seni,nemandagūs vairuotojai. Aišku,visko gali pasitaikyti ir visko pasitaiko. Reikia tikėti,kad baisių pasekmių neliks,vairuotojas atsiprašys,reikalui esant padės- padengs gydymo išlaidas, jei prireiks. Stiprybės ir jiems,ir visiems.

R

R portretas
Važinėja apgailėtinos būklės gavnovozai, vakar važiavau 63 maršrutu į Megą. Karštis neišpasakytas, ventiliacija nedirba o dar lietus pradėjo lyti per stogą...O bilietų kainos astronominės, bet panašu niekam tai nerūpi,Ir toliau važinėja apleisti autobusai:((( O kai kurių vairuotojų lygis- be lygio. Nei kultūros, nei supratimo. Deja...

Jurijus

Jurijus portretas
Kaune transportas brangiausias Lietuvoje o trolikai autikai neatnaujinami- Vairuotojai visi senukai tai ką norėt -atlyginimų nekelia o važiavimo kainą didina Bardakas Kaune

Kauniete

Kauniete  portretas
Bet kaip zmones nepastebejo kad taip atsitiko butu sauke vairuotojui kad sustotu tie vairuotojai tai tikrai stipriai apsiruke vazineja

Anonimas

Anonimas portretas
d.g. cia nepirmas kartas, mane po sanariu operacijos privere tarpduryje, net neatsiprase. kita karta truktelejus staigiai is vietos pargriuvau ir buvo guzas ir melyne puse kaktos. zodziu ar jie pagirioti ar neissimiegoje veza kaip malkas.

Gėdinga ir liūdna

Gėdinga ir liūdna portretas
nu negali tiek laiko ir taip vadovauti tokiai svarbiai miestui įmonei toks vadovas. NEGALI. Niekas nenori persėsti iš automobilio į viešąjį transportą Kaune, nes žino kokia šikna tenais yra. Galima A4 formato lapą prirašyti ko tai įmonei trūksta.

Galerijos

Daugiau straipsnių