Pareigūnai įspėja: net ir menkiausias iškritęs krovinys gali sukelti skaudžią avariją

  • Teksto dydis:

Kauno keliuose ne taip jau ir retai galima pamatyti pamestų, išbarstytų įvairių daiktų. Policijos pareigūnai primena, kad net ir menkiausias krovinys turi atsakingai padėtas, o prireikus ir pritvirtintas, nes iki skaudžios nelaimės  – vos vienas žingsnis.

Trečiadienio rytą Kauno rajone kylant kalnu link Akademijos statybinėmis medžiagomis buvo nusėta visa pakelė. Internautai užfiksavo ir sunkvežimį, kuriame dar buvo likę tokių kaip pamestų ir kitokių statybinių priemonių.

Jos vežtos nepritvirtintos, tokia situacija kėlė rimtą grėsmę kitiems eismo dalyviams.

Kauno policijos atstovai portalui kauno.diena.lt teigė, kad pareigūnai nėra gavę pranešimo apie minėtą atvejį, tačiau gali būti, kad išmėtytas krovinio dalis pamatę vairuotojai apie tai informavo Bendrąjį pagalbos centrą, o informavo atitinkamas tarnybas, kad kelkraštis būtų išvalytas.

Net ir nekaltas daiktų automobiliuose gabenimas dėl neatsargumo ar neapsižiūrėjimo gali pridaryti nemenkos žalos transporto priemonėms ir kelti grėsmę eismo saugumui, gali nukentėti iš paskos ar šalia važiuojančios transporto priemonės, jų vairuotojai bei keleiviai.

Kaltu lieka vairuotojas, neužtikrinęs, kad jo kroviniai būtų vežami saugiai.

Tai, kad grėsmė yra reali iliustruoja itin skaudus įvykis, nutikęs praėjusią vasarą, kai per Paskutinio skambučio šventę kelyje nuo abiturientų automobilio nukritus dekoracijai žuvo iš paskos važiavusi moteris ir jos dukrelė.

Nuo automobilio nukritusi, atrodytų, nepavojinga kartoninė skrybėlė nuskriejo ant važiuojamosios kelio dalies. Netikėtos kliūties išsigandusi „Opel Meriva“ vairuotoja bandė stabdyti, tačiau sumėtytas automobilis išvažiavo į priešpriešinę eismo juostą ir trenkėsi į priešais važiavusį sunkvežimį.

Per baisų susidūrimą vietoje žuvo šalia vairuotojos automobilinėje kėdutėje sėdėjusi šešiametė moters dukrelė, netrukus užgeso ir moters gyvybė. 

Kelių eismo taisyklėse numatoma, kad krovinys transporto priemonėje turi būti padėtas, o prireikus pritvirtintas ir uždengtas taip, kad neblogintų matomumo, nepažeistų transporto priemonės stabilumo, netrukdytų jos vairuoti, neuždengtų išorinių šviesos prietaisų, šviesos atšvaitų, valstybinio numerio, skiriamųjų ženklų ir duodamų signalų, nekristų, nesivilktų, neterštų kelio ir aplinkos, nekeltų pavojaus žmonėms ir materialinėms vertybėms, negadintų kelio įrenginių ir techninių eismo reguliavimo priemonių.

Policijos pareigūnai vairuotojams pataria, kad visuomet turėtų bent kelis kartus patikrintų, ar kroviniai įtvirtinti, prikabinti ir pririšti tvirtai, laikantis instrukcijų.

Kelionės metu kilus abejonių dėl vežamo krovinio saugumo, pasigirdus įtartiniems garsams reikėtų esant galimybei nedelsiant sustoti ir patikrinti, ar su kroviniu yra viskas tvarkoje. Be to, vežant krovinius automobilio išorėje reikėtų nepamiršti, kad dėl jų padidėja automobilio gabaritai, todėl manevruojama turėtų būti atsargiau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

as

as portretas
jei policija kontroliuotu kroviniu vezejus kaip kad daro Vokietijos kolegos, tai butu tikrai uzkirstas kelias eismo ivykiui.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Gal kartais pareigūnai imtųsi krovininių transporto priemonių, nuo kurių byra ledo luitai! Antradienio rytą nuo Kauno iki Marijampolės buvo net trys atvejai, kai nuo priekabų ir puspriekabių ant kelio ir paskui važiuojančių automobilių byrėjo ledo luitai. Ačiū dievui, niekam nieko neatsitiko, tik vienas automobilis gavo į stogą, todėl paskiau vairuotojas laikėsi nuo sunkvežimio per porą šimtų metrų.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių