Paaiškėjo, kodėl užsidegė troleibusas: senąsias „Škodas“ žada tikrinti akyliau

Savaitės pradžioje Kaune supleškėjo senasis troleibusas „Škoda“. Po įvykio žadama papildomai tikrinti kitas senąsias viešojo transporto priemones.

Netvarkinga instaliacija

Portalas kauno.diena.lt primena, jog pirmadienį netoli Kauno autobusų stoties užsidegė troleibusas. Dūmams pradėjus veržtis į vidų, keleiviai buvo greitai išlaipinti. Incidento metu keleiviai nenukentėjo, bet vairuotojas prisikvėpavo dūmų, tad jį teko apžiūrėti medikams.

Iš atvira liepsna degusio troleibuso liko tik metalo laužas. Bendrovės „Kauno autobusai“, kuri rūpinasi Kauno miesto viešuoju transportu, atstovai teigė, jog jau aiški gaisro priežastis.

„Gaisras kilo dėl trumpo elektros instaliacijos jungimo. Troleibusas į maršrutą išvažiavo techniškai tvarkingas, tačiau vairuotojas pastebėjęs, kad trūksta traukos ir toliau negalima važiuoti, pirmiausia išleido keleivius, todėl jie apsaugoti nuo vėliau kilusio gaisro“, – aiškino bendrovės viešųjų ryšių specialistė Patricija Zarankaitė.

 

 

Tikrins ir kitus

Po šio įvykio visų akys nukrypo į kitus senuosius „Škoda“ troleibusus, kurie kol kas sudaro daugiau nei pusę viso Kauno troleibusų parko. Iš keleivių teko girdėti nuogąstavimų, jog senutėliais troleibusais važinėti nebesaugu. Tačiau „Kauno autobusai“ patikino, kad visos viešojo transporto priemonės yra tvarkingos, bet po incidento joms bus skiriamas dar didesnis dėmesys.

Gaisras kilo dėl trumpo elektros instaliacijos jungimo.

„Nutikus šiam įvykiui, atkreiptas didesnis dėmesys į troleibusų techninę būklę, vykdyti papildomi patikrinimai“, – garantavo bendrovės atstovė.

Laukia naujų troleibusų

Portalas kauno.diena.lt pasidomėjo, gal po minėto įvykio atsirado galimybė paraginti Lenkijos kompaniją, kad ši Kaunui greičiau pristatytų naujus „Solaris“ troleibusus.

Į Kauno gatves jau yra išvažiavę keli nauji „Solaris“ troleibusai, kurie pakeitė senąsias „Škodas“, tačiau gaisras nepakoreguos naujų transporto priemonių pristatymo grafiko. Nauji troleibusai palaipsniui iki metų galo pakeis senąjį transportą.

„Tiekėjas troleibusus pristato pagal sutartyje nurodytą tvarką ir yra įsipareigojęs visus troleibusus pristatyti iki Kalėdų. Kiekvieną savaitę Kauną pasiekia nuo šešių iki aštuonių troleibusų, kurie prieš išvykdami į gatves ruošiami, pritaikomi viešojo transporto sistemai. Šiuo metu iš turimų devyniolikos naujų troleibusų, mieste važiuoja septyni. Likę troleibusai sparčiai ruošiami viešojo transporto sistemai ir į miesto gatves išvažiuos jau artimiausiomis dienomis“, – komentavo P.Zarankaitė.

Primenama, kad iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Iki metų pabaigos visas bendrovės troleibusų parkas bus žemagrindis.

Per metus beveik 80 mln. keleivių Kaune vežančio viešojo transporto atsinaujinimas kainavo 29,4 mln. eurų, iš kurių 7,9 mln. eurų skyrė Europos Sąjunga, o 1,6 mln. – Kauno miesto savivaldybė. Iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A“ įsigytų transporto priemonių kaina buvo mažiausia regione.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to Gal kas žinot

to Gal kas žinot portretas
Gal kas žinot pasiziurek fotkese raso jei ka 313

Gal kas žinot

Gal kas žinot portretas
Tai prašau, parašykite sudegusio troleibuso gar. Nr. Labai butu įdomu sužinot.

Hdjsskks

Hdjsskks portretas
Kauniete, tu daune esi jobana, arba apsisviesk, arba mirk
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių