Vydūno alėja dūsta nuo automobilių: per triukšmą ir dūmus negalima net langų atsidaryti

Vydūno alėjos gyventojai skundžiasi, kad, sutvarkius gatvę, čia žymiai padidėjo automobilių srautas, todėl jie kenčia ne tik nuo triukšmo. Žadama, kad eismas sumažės atidarius Radvilėnų plentą.

„Kauno dienai“ vietos gyventojai skundėsi, kad Ąžuolyno pašonėje gyvenimas toli gražu gamta nekvepia, labiau automobilių išmetamaisiais dūmais. Ramiai gyventi trukdo ir padidėjusio eismo keliamas triukšmas.

„Kai šią gatvę sutvarkė, žymiai padaugėjo automobilių. Nuo 10 val. visą dieną zuja. Net langų negalime atsidaryti“, – kalbėjo Vydūno alėjos gyventojas Stasys.

Vyras tikino, kad transportas kelia ir triukšmą, nuolat po langais burzgia varikliai, kartais vairuotojai nuspaudžia ir garsinį signalą, sucypia padangos.

„Seniau tiek automobilių tikrai nebuvo. Dabar neįmanoma – nuolatinis eismas ir spūstys“, – pridūrė kaunietis.

Vietinis gyventojas neatmetė tikimybės, kad eismas Ąžuolyno pašonėje intensyvesnis dėl to, kad vis dar uždaryta Radvilėnų plento atkarpa nuo Lietuvos zoologijos sodo iki Tunelio gatvės. Atidarius šią atkarpą, dalis srauto būtų nukreipta būtent Tunelio gatve.

Seniau tiek automobilių tikrai nebuvo. Dabar neįmanoma – nuolatinis eismas ir spūstys.

Tačiau kol ten dar vyksta remontas, vyras siūlo išeitį – sureguliuoti šviesoforą ties Vydūno alėjos ir K. Petrausko gatvės sankryža.

„Galėtų padaryti, kad važiuojantiems Vydūno alėja ilgiau degtų žalias signalas. Tada daugiau automobilių pervažiuotų, nereikėtų jiems čia po langais ilgai stovėti. Manau, kad, tinkamai sureguliavus šviesoforą, tikrai mums lengviau pasidarytų gyventi“, – įsitikinęs Stasys.

Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius dienraščiui teigė, kad eismas mieste nuolat stebimas ir, jei reikia, koreguojamos šviesoforo fazės.

Eismas: gyventojai pastebi, kad Vydūno alėjoje padaugėjo automobilių, todėl per triukšmą ir išmetamuosius dūmus negalima net langų atsidaryti. (Regimanto Zakšensko nuotr.)

„Radvilėnų plento uždarymas daro tiesioginę įtaką padidėjusiems srautams ne tik Vydūno alėjoje, bet visose aplinkinėse gatvėse. Tai laikinas nepatogumas. Po minėtos atkarpos atidarymo eismas normalizuosis ir vyks įprasta tvarka.

Eismo valdymo centras nuolat stebi automobilių srautus ir atitinkamai reguliuoja šviesoforus ir eismo pralaidumą pagal poreikį“, – nurodė specialistas.

Tvarkomą Radvilėnų plento atkarpą tikimasi atverti iki vasaros pabaigos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

O...

O... portretas
Radvilenu plenta palei zoologijos soda tvarko kiniečiai per tiek laiko didžiausia stadionas pastate o cia dar galo nematyti.

ALGIRDAS.

ALGIRDAS. portretas
O tas visas mikrorajonas tarp Vydūno al.,Radvilėnų pl.ir Petrausko g. ar nedūsta nuo kaminų dūmų , gal tik atpirkimo ožys automobiliai , nes tai privatininkų mikrorajonas .

nesišaipykit

nesišaipykit portretas
,,,iš senatvės, nes jaunystė kaip negydoma sloga labai greit praeina. Antradienį Ožeškienės stotelėj mačiau kaip srautai "sureguliuoti", - 8 minučių intervale pravažiavo net 4 troleibusai 16-o maršruto...Beje, miesto generaliniame plane seniai buvo numatyta atidaryti Studentų gatvę, kuri kažkada buv. KTU rektoriaus pageidavimu padaryta akligatviu. Atseit, čia mūsų miestelis, bendrabučiai, universiteto korpusai, tai studentai per gatvę bėgiodami, žūs po mašinų ratais. Studentai - laikini gyventojai, gaus diplomus, išsivažinės, bet kauniečiams čia gyventi visą laiką tenka. Jų gyvenimo kokybė niekam neįdomi? Prie to miestelio gyvenu ir...nelaukiu Radvilėnų plento remonto pabaigos, nes vėl prasidės naktiniai dragai, ir negalėdami užmigti mano kaimynai linkės kažkam sprandus nusisukti...
VISI KOMENTARAI 87

Galerijos

Daugiau straipsnių