Vilijampolės transporto mazgas virsta realybe: pradėtas svarbios jungties remontas

  • Teksto dydis:

Į amerikietiškus kalnelius pastaraisiais metais panašėjusioje Brastos gatvėje prasidėjo kapitalinio remonto darbai. Atnaujinama 17 metrų pločio gatvė netolimoje ateityje taps svarbia naujosios trasos, apjungsiančios naująjį P. Vileišio (Vilijampolės) tilto transporto mazgą ir Kėdainių tiltą, dalimi.

„Šiuo metu rengiamas techninis Kėdainių tilto projektas. Pagal sutartį su projektuotojais kitų metų pavasarį privalome jį turėti. Tuomet skelbsime darbų rangos konkursą ir pradėsime tilto statybą“, – sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pasak G. Petrausko, svarbiausias pokytis pastačius tiltą yra susijęs su didžiuliais automobilių srautais, kurie piko metu apgula miesto centrą ir senamiestį. Naujasis tiltas nukraus šiuos eismo srautus. Ženkliai pagerės Šilainių ir Vilijampolės gyventojų susisiekimas su kitomis miesto dalimis.

Didžiausiu intensyvumu Kaune šiuo metu pasižymi Birštono ir Šv. Gertrūdos gatvių sankryža. Kėdainių tiltas didžiausią transporto krūvį nuims būtent nuo šios vietos, taip pat – nuo vadinamojo pilies žiedo.

Svarbi jungtis

Iki rugsėjo 1-osios planuojama atnaujinti Brastos gatvės važiuojamąją dalį, pakeisti gatvės bortus. 17 metrų pločio gatvė remonto metu bus padalinti į dvi dalis – viena judės transportas, kitoje vyks remontas. Užbaigus vieną dalį, darbai persikels į likusiąją.

Lygiagrečiai darbai vyks ir šaligatvių zonose. Upės pusėje bus atnaujintas bei praplatintas esamas pėsčiųjų ir dviračių takas, kitoje gatvės pusėje kelininkai įrengs 3 metrų pločio šaligatvį, grįstą trinkelėmis. Remonto metu Brastos gatvės pėsčiųjų ir dviračių takas bus uždarytas, apylanka numatyta Jurbarko gatve.

Netradicinis sprendimas

Greta atnaujintos Brastos gatvės, P. Vileišio (Vilijampolės) tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. Šis sprendimas turėtų taip pat prisidės prie miesto centre susidarančių eismo kamščių pažabojimo.

Vairuotojai, atvažiuojantys nuo centro pusės, galės be didesnių stabdymų, kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami važiuoti link Brastos gatvės ar Neries krantinės vairuotojai turės įveikti žiedines sankryžas.

„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“, – aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

P. Vileišio transporto mazgo techninis projektas jau juda į pabaigą. Jį tikimasi turėti vasaros pabaigoje, tuomet bus ieškomas darbų rangovas. Realius darbus planuojama pradėti dar šįmet ir užbaigti kitąmet.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Taigi

Taigi portretas
Kaip Kaunas tvarkosi - matom, viskas išversta, išknista ir nežinia, kada bus baigta. O dėl to Kėdainių tilto, tai gal pateiktų kokius konkrečius skaičius, kiek gi tų mašinų mažiau važiuos per Vilijampolės tiltą, kaip iš Vilijampolės ir Šilainių reikės nuvažiuoti į Centrą, ar Žaliakalnį? Manau, kad tas tiltas labai subjauros Santaką, o naudos jokios. O gal čia tilto sąskaita norima sutvarkyti aplinką namų statytojams prie Neries? Jokių aptarimų su kauniečiais nebuvo, o jau darbai visu greičiu pirmyn?

Žilvinas Ručys

Žilvinas Ručys portretas
paklauskit pas tą Lietuvos priešą pertauską : kaip panaikinti spūstis be naujo tilto , kam asfaltuoti naują dangą jei tilto statybų metu ji bus sudevėta ? Gal reikia jaujų tiltų prie visų tiltų nes ten irgi spūstys ?

Sar

Sar portretas
O kada pagaliau tvarkysit Kalvarijos gatve, zvyrkeliai aplinkui geresni nei si tipo asfaltuota gatve?
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių