Užsienio stažuotės – geriau už vadovėlius

  • Teksto dydis:

Kauno statybininkų rengimo centre suteikiama galimybė įgyti vidurinį išsilavinimą ir pasirinktą profesiją. Mokykla turi puikią materialinę bazę, skirtą mokinių ugdymui ir praktiniam mokymui.

Smulkiojo verslo organizavimo skyriuje rengiami būsimi įvairių profesijų specialistai (apskaitininkai-kasininkai, logistai-ekspeditoriai, kompiuterinės įrangos derintojai, smulkiojo verslo organizatoriai). Vis daugiau dėmesio yra skiriama profesinio mokymo kokybei gerinti, bendradarbiaujama su užsienio mokyklomis, aktyviai dalyvaujama tarptautiniuose projektuose.

Kauno statybininkų rengimo centras įgyvendino Erasmus+ KA1-Asmenų mobilumas mokymosi tikslais projektą "Socialinės atskirties mažinimas per profesinį tobulėjimą" Nr. 2015-1-LT01-KA102-013215. Projekto tikslas – socialinės atskirties mažinimas per jo dalyvių asmeninį tobulėjimą.

Praėjusiais metais nuo spalio 9 iki 16 d. surengtas personalo praktikos ir darbo stebėjimo vizitas Italijoje, Kalabrijos regione. Vizitą organizavo tarpinė organizacija "Giovani per L'Europa", turinti daug patirties organizuojant programas socialinę atskirtį patiriančių mokinių problemoms spręsti.

Į Italiją vyko Kauno SRC Smulkiojo verslo organizavimo skyriaus atstovai, turintys auklėjamojo darbo patirties, dalyvaujantys mokyklos bendruomeninėje veikloje, gebantys identifikuoti socialinės atskirties mokinius, rengti socialinių įgūdžių tobulinimo programas.

Nikoteros miestelyje vizito dalyviai, susitikę su "Giovani per L'Europa" centro vadovu Ferdinando Comerci, susipažino su Italijos švietimo sistema, pristatė Lietuvos švietimo sistemą. Susitikimo dalyviai jas galėjo palyginti per socialinės atskirties studentų identifikavimą ir jų integravimą ugdymo procese.

Vizito metu Kauno SRC Smulkiojo verslo organizavimo skyriaus atstovai apsilankė Nikoteros vidurinėje mokykloje "Dantie Alighieri", kur praktiškai stebėjo, kaip mokytojai identifikuoja socialinės atskirties mokinį, kaip bendrauja su juo, kokius metodus taiko integruodami tokius jaunuolius į mokymosi veiklą. Mokyklos direktorė pristatė, kokie yra vaikų saugos principai Italijoje ir kaip jie taikomi jų mokykloje.

Vėliau Nikoteros profesinėje mokykloje susitiko su mokyklos administracija ir mokytojais, kurie pristatė "Mokytis gyventi kartu" metodą, o darbo grupėse dalyvės kartu su vietos mokytojais diskutavo šia tema, gilinosi į terminą "Mokytis gyventi kartu" ir tai, kaip jis suprantamas Italijos mokytojų bei kaip suprantamas Lietuvoje.

Centre "Giovani per L'Europa" buvo organizuotas susitikimas su darbdavių atstovais ir Nikoteros socialinės pagalbos centro darbuotoja, kurie pasidalijo savo įžvalgomis, kaip jiems sekasi integruoti socialinę atskirtį patiriančius vaikus, paauglius, suaugusiuosius į visuomenę, darbo vietas įmonėse. Darbdavių atstovai pasidalijo, kokių priemonių jie imasi lengvesnei tokių žmonių integracijai į darbo rinką. Francesca Perfidio, papildydama svečius, pristatė mokymo metodą "Mokymas per vaidmenis ir veiklas" dirbant su socialinės atskirties mokiniais.

"Giovani per L'Europa" taip pat organizavo susitikimą su elgsenos sutrikimų gydytoju, kuris pristatė socialinės atskirties, emocinių sutrikimų medicininį aspektą ir kokią pagalbą tikslinga teikti tokio tipo asmenims.

Vizitą vainikavo sertifikatų įteikimas personalo praktikos / darbo stebėjimo vizito dalyviams.

"Erasmus+", 1 pagrindinio veiksmo – Asmenų mobilumas mokymosi tikslais projekto "Socialinės atskirties mažinimas per profesinį mokymą" dalyviai pasinaudodami stažuotės Italijoje metu įgytomis žiniomis ir patirtimi, parengė "Darbo su socialinę atskirtį patiriančiais mokiniais metodikų aprašą", kuris, pasak projektų vadovės A. Gružinskienės,  tikėtina, pagelbės bet kuriam mūsų bendruomenės ugdomojo proceso dalyviui – mokytojui, profesijos mokytojui, socialiniam darbuotojui, mokinių tėvams, t.y. visiems, kurie dalijasi atsakomybe už kiekvieno konkretaus vaiko ugdymo rezultatus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Auksė

Auksė portretas
įdomu :)
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių