Taikos prospekte – spąstai pėstiesiems

"Kai atsitiks nelaimė, tada sudarys komisiją ir aiškinsis, kaip tai atsitiko", – apie kuriozišką situaciją Taikos prospekte "Kauno dienai" dėstė paskambinęs vairuotojas. Nurodytoje vietoje naikinama perėja, tačiau pasirinktas metodas vertas dėmesio.

Taikos prospektas – judri ir plati transporto arterija. Ties A.Baranausko viešojo transporto stotele, vyresniems kauniečiams ši vieta aiškesnė kaip netoli buvusios parduotuvės "Svajonė", iš dviejų perėjų liks viena. Įrengta reguliuojama perėja, o likusi nereguliuojama naikinama.

Eismo saugumui užtikrinti darbininkai jau nuo praėjusio penktadienio pluša ir renčia tvorelę, skiriančią šaligatvį nuo važiuojamosios dalies.

Vairuotojai tvarkingai sustoja, praleidžia pėsčiuosius, tačiau jie priversti iki stotelės pėdinti važiuojamąją dalimi. Tik ten pėstieji gali patekti ant šaligatvio.

Įdomiausia tai, kad vadinamoji zebro juosta liko. Vienoje šios perėjos per Taikos prospektą pusę tvorelė pastoja pėstiesiems kelią, o kitoje pusėje laisvas praėjimas. "Kauno diena" toje vietoje praleido vos keletą minučių ir užfiksavo du pėsčiuosius, patekusius gana į nepatogią situaciją – šešios judraus eismo juostos įveiktos, o toliau – tvora.

"Nesupratau, kaip čia taip? Tai kur man eiti?" – rankomis skėsčiojo moteris viduryje Taikos prospekto. Galiausiai nusprendė tęsti numatytą žygį ir pasiekusi kitą Taikos prospekto pusę pasileido važiuojamąja dalimi. Panašiai pasielgė ir kita pėsčioji.

Dar neužtvertoje pusėje likęs mėginimas apriboti pėsčiųjų eismą – nutrūkusi "Stop" juosta. Prie netoli esančių stulpų pririšta juosta šlapia mėtėsi ant žolės. Ar tikrai pakanka tokio riboženklio, siekiant saugumo šešių eismo juostų gatvėje?

"Vairuotojai tvarkingai sustoja, praleidžia pėsčiuosius, tačiau jie priversti iki stotelės pėdinti važiuojamąją dalimi. Tik ten pėstieji gali patekti ant šaligatvio. Pirmadienį visą vakarą lijo, savo akimis mačiau, kaip vyresnė sesė vedėsi mažesnę ir blaškėsi abi pasimetusios", – jaudulio dėl sukeltos rizikos neslėpė "Kauno dienos" pašnekovas.

Prieš keletą mėnesių ši perėja buvo atnaujinta, todėl balti dažai dar gana gerai šviečia. "Vargu ar priėjęs perėją, pirmiausia turi įsitikinti, ar praeisi toliau, ar ne. Savaime suprantama, kad perėjos yra tam, kad jas pereitum stebėdamas iš kairės ir dešinės važiuojantį transportą", – tęsė vairuotojas.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras ramino, kad antradienį po pietų baigę tverti vieną pusę, bendrovės "Gatvių apšvietimas" darbininkai imsis kitos. "Gal darbai galėjo būti paskirstyti ir kitaip, bet darbų vykdytojas užtikrino, kad pasirūpins nutrūkusia "Stop" juosta", – situaciją komentavo P.Keras.



NAUJAUSI KOMENTARAI

baisu

baisu portretas
Grazinkit pereja nesityciokit is pesciuju, juk matot kad ji labai reikalinga arba statykit viaduka, ne visi su masinom vazineja. Galima buvo suderinti sviesoforus ten pastacius kad masinos vienu metu pravaziuotu nuo sankryzos, o pestieji palauktu geriau , negu kilometrus dabar lakstyt , kaip akmens amziuj, ne kad patogiau, o kad blogiau tik.

kokias nesąmones daro

kokias nesąmones daro portretas
prąžinkit perėją, niekšeliai !!!!!!!!!

Andrius

Andrius portretas
tai gal ne nuo tvoru, o nuo kelio zenklinimo reikejo pradeti. Jei neturit irangos tai perejai pasalinti nuo asfalto, tai gal net nepradekit.
VISI KOMENTARAI 41
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių