Sumokėjo už R. Williamso koncertą, bet liko už durų

Kauniečių pora norėjo pasimėgauti pasaulinio lygio atlikėjo Robbie Williamso koncertu Vilniuje, tačiau liko it musę kandę. Prie įėjimo sužinojo, kad vienas jų bilietas jau panaudotas.

Sugadinta staigmena

"Kauno dienai"  kaunietis Laurynas papasakojo, kaip draugės parengta staigmena nuėjo šuniui ant uodegos. Ji nupirko du bilietus į grandiozinį atlikėjo R.Williamso koncertą, vykusį rugpjūčio 16 d., Vilniaus Vingio parke. Tai turėjo būti smagiai praleistas laikas, tačiau viskas baigėsi visiškai kitaip.

"Atvažiavome į Vilnių, dar maždaug pusvalandį laukėme eilėje prie įėjimo į Vingio parką. Skenavo bilietus – pirmas buvo geras, o nuskenavus antrąjį buvo pasakyta, kad jis panaudotas prieš 20 minučių. Ilgai ginčijomės, po to atėjo kitas kontrolierius ir paaiškino, kad vienas bilietas yra panaudotas ir niekuo negali padėti", – pasakojo kaunietis.

Oficialus bilietas

Laurynui buvo pasakyta, kad galbūt kas nors nukopijavo bilieto brūkšninį kodą ir pirmas įėjo į koncertą. Pora nesuvokė, kaip tai galėjo nutikti, nes bilietas pirktas oficialioje bilietų platinimo vietoje.

"Mano mergina bilietus pirko Kauno "Akropolyje" esančiame "Maximos" informacijos skyriuje. Ten yra "Bilietai.lt" padalinys. Ji visada bilietus laikė rankinėje, niekam nerodė, nes tai buvo staigmena man. Be to, mes ir čekį turėjome, tačiau vis tiek nepatekome į koncertą. Du bilietai nuplaukė veltui", – piktinosi Laurynas.

Už du bilietus į R.Williamso koncertą kauniečiai sumokėjo 140 eurų. Kadangi vienas bilietas buvo blogas, į koncertą nėjo abu. "Negi aš paliksiu vieną merginą Vilniuje, kol pats būsiu koncerte?" – retoriškai klausė jaunuolis.

Man pirmą kartą taip nutinka, kad sumoki pinigus, bet lieki už durų. Tai tiesiog vagystė vidury baltos dienos.

Ties įeiga į Vingio parką buvo "Bilietai.lt" filialas, pora bandė čia išsiaiškinti situaciją, tačiau nieko nepešė. Jiems buvo pasiūlyta pirkti kitą bilietą. Įdomiausia, kad čia kauniečiai sutiko dar vieną kompaniją, kuri dėl panaudotų bilietų nepakliuvo į koncertą.

"Jie turėjo penkis bilietus, kuriuos pirko internetu. Visi jie buvo blogi. Man pirmą kartą taip nutinka, kad sumoki pinigus, bet lieki už durų. Tai tiesiog vagystė vidury baltos dienos. Policijoje parašiau pareiškimą. Ta kita kompanija taip pat sakė, kad šito tyliai tikrai nepaliks, nes prarado 500 eurų", – pasakojo Laurynas.

Jis kreipėsi ne tik į policijos pareigūnus, bet ir į "Bilietai.lt" atstovus bei į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT). Iš bilietų platintojų vaikinas negavo jokio konkretaus atsakymo, o teisių gynėjai pasiūlė pareikšti oficialią pretenziją pardavėjams, organizatoriams, o jei tai nepadės – kreiptis į VVTAT specialistus.

Organizatoriai nėrė į krūmus

Grandiozinį koncertą organizavusios bendrovės "Live Nation Lietuva" vadovas Aleksandras Karablikovas "Kauno dienai" aiškino, kad bilietų klastojimo atvejų pasitaiko, kai perkama iš perpardavinėtojų. Tuomet gali būti padarytos kelios to paties bilieto kopijos ir parduotos skirtingiems pirkėjams.

"Šita konkreti R.Williamso koncerto situacija Vilniuje man nėra žinoma. Mane stebina, kad žmonės kreipiasi ne į bilietų platintoją, nes pirmiausia turi kreiptis ten su visu situacijos paaiškinimu. Jei bilietų platintojo atsakymas netenkina, reikia kreiptis į vartotojų teisių gynėjus. Visai nesvarbu, kiek bilietas kainavo.

Mes organizatoriai, tad mes už patį renginį atsakingi, o ne už bilietų pardavimą. Dažniausiai panaudoti bilietai būna perkant iš perpardavinėtojų. Visada tai pabrėžiame ir bandysime dar garsiau kalbėti apie tai, kad taip pirkti bilietus yra nesaugu, primygtinai raginame bilietus pirkti tik pas oficialų bilietų platintoją", – tepasakė A.Karablikovas.

Abstraktūs atsakymai

"Bilietai.lt" atstovai delsė atsiųsti atsakymą. Abstrakčių samprotavimų sulaukėme tik trečiadienį.

"Perkant bilietus iš oficialių platintojų įsigyti vienodus bilietus yra neįmanoma, nes sistema vienodų bilietų sugeneruoti negali technologiškai. Jūsų minėtų bilietų pirkėjų užklausą gavome rugpjūčio 18 d. Šiuo metu aiškinamės, kas konkrečiai įvyko. Paprastai, šis procesas gali užtrukti iki dešimt darbo dienų, tačiau, jei yra įmanoma, stengiamės tokius klausimus išspręsti kuo greičiau", – buvo rašoma atsiųstame atsakyme.

Kalbant telefonu, bilietų platintojų atstovai prasitarė, kad tokia situacija esą galėjo susidaryti, jei pirkėjai neišsaugojo elektroninio bilieto ir kažkas kitas pasinaudojo brūkšniniu kodu.

"Įsigijęs elektroninį bilietą pirkėjas sutinka laikytis taisyklių ir įsipareigoja saugoti bilietą, nes kas nors galėjo pamatyti ir nuskenuoti ar nufotografuoti brūkšninį kodą. Įprasto bilieto kodu taip lengvai negalima pasinaudoti, nes reikėtų tada atitinkamai bilieto kopiją maketuoti", – kelis kartus pabrėžė "Bilietai.lt" specialistas Aivaras.

Jis svarstė, kad galbūt kauniečiai pametė vieną bilietą ir kasoje paprašė dublikato ir taip kodas buvo panaudotas, bet tikslesnius atsakymus jie žinos po atlikto tyrimo ir išsiaiškintų aplinkybių. Kol kas "Bilietai.lt" atstovai apie pinigų grąžinimą nekalbėjo.

Kur kreiptis?

VVTAT informuoja, kad šiuo atveju pirmiausia reikia kreiptis į paslaugų teikėją (šiuo atveju – į renginio organizatorių) raštiška pretenzija (laisva forma) ir išdėstyti savo reikalavimą. Jeigu paslaugų teikėjas atsisako priimti Jūsų pretenziją, išsiųskite registruotu paštu (būtinai išsaugoti registruoto laiško kvitą ir pretenzijos kopiją). Paslaugų teikėjui nesutikus su jūsų reikalavimu, jis privalo ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

Jeigu paslaugos teikėjas neatsako per nurodytą terminą arba atsako neigiamai, turite teisę kreiptis į VVTAV dėl ginčo nagrinėjimo

Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvi ginčų nagrinėjimo tvarka. Kreipiantis prašoma pateikti LR vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą.

Jame turi būti nurodyta: ginčą nagrinėjančios institucijos, kuriai teikiamas prašymas, pavadinimas; vartotojo vardas, pavardė, adresas; pardavėjo, paslaugų teikėjo, dėl kurio veiksmų (neveikimo) yra pateikiami vartotojo reikalavimai, pavadinimas (vardas, pavardė), adresas (buveinė); vartotojo teisės ir įstatymų saugomi interesai, kuriuos, vartotojo nuomone, pažeidžia pardavėjas, paslaugų teikėjas; vartotojo reikalavimas (tiksliai, konkrečiai suformuluotas); informacija apie kreipimąsi į pardavėją, paslaugų teikėją; informacija, ar tų pačių šalių ginčas dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ginčus nagrinėjančioje institucijoje, ar ginčo nagrinėjimas nebuvo nutrauktas pagal šio įstatymo 26 straipsnį, ar ginčus nagrinėjanti institucija yra priėmusi sprendimą, ar yra įsigaliojęs teismo sprendimas dėl šio ginčo; pridedamų dokumentų kopijų sąrašas.

Pažymėtina, kad kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos (pavyzdžiui, pinigų sumokėjimą už bilietus patvirtinančio dokumento kopija, bilietų kopijas, kreipimosi į paslaugos teikėją kopija ir kitų turimų dokumentų kopijos). Pateikiamas prašymas turi būti vartotojo pasirašytas.

Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, arba e.paštu tarnyba@vvtat.lt, arba pateikti faksu (8 5) 279 1466.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to anonimas

to anonimas portretas
gal jus perkate-bilietus-stovimus-kuriuose nenurodytos vietos-tuomet sukciams lengva -nusikopijuoti bilieta?

Anonimas

Anonimas portretas
Mums irgi nutiko tas pats. Tis bilietus pirkau internetu kai tik paskelbė pardavimo pradžią 2016 m. pabaigoj. Atsispausdinom bilietus tik koncerto dieną. prie įėjimo vienas iš mūsų bilietų irgi "atseit" prieš 20 min buvo nuskenuotas jau. Absurdas. Ėjome aiškintis prie Bilietai.lt kiosko, ten skambinosi kažkam tipo aiškintis, bet nubo pasakyta, kad nieko nebus. Kol aiškinomės, prie Bilietai.lt kiosko atėjo dar dvi moterys, kurių taip pat neįleido į koncertą, ir dar pagyvenusi pora (vyras su žmona) kurių irgi bilietai buvo nuskenuoti. Visi buvome pirkę bilietus internetu, o ne iš perdavinėtojų....Bilietai.lt patys yra apgavikai....

pirkau uz 300er internetu per Robbie svetaine

pirkau uz 300er internetu per Robbie svetaine portretas
tai viskas buvo ok-sedimi wip bilietai, 1 nas bil 300 er,koncertas super,pozityvas, LIETUVOJE YRA IR APVOGE-2016 KARKLES FESTIVALIS NEIVYKO-PINIGU NEATIDAVE, GIPSI KINGS-KONCERTAS NEIVYKO-BILIETU NEGRAZINO, PELENAI KONCERTAS ZALGIRIO ARENOJE -KONCERTAS NEIVYKO BILIETU- NEGRAZINO-VGIU POLICIJA NESUGAVO-PARASE-KAD BANKRUTAVE RENGEJAI IR IS JU NET BANKAI NEISIESKO.BUKITE BUDRESNI,PIRKEJAI
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių