„Ryanair“ plečia orlaivių priežiūros bazę Kaune

  • Teksto dydis:

Airijos žemų sąnaudų skrydžių bendrovė „Ryanair“ plečia orlaivių remonto ir techninės priežiūros bazę Kaune. Transporto pramonės milžinė į orlaivių priežiūros padalinio „Kaunas Aircraft Maintenance Services“ (KAMS), įsikūrusio Kauno tarptautiniame oro uoste, plėtrą planuoja investuoti 250 tūkst. eurų.

„Šiais metais Kaune išaugo lėktuvų techninės priežiūros darbų poreikis, todėl buvo nuspręsta esamuose angaruose atidaryti papildomas lėktuvų komponentų remonto dirbtuves. Atidarome išskleidžiamų orlaivių laiptų, deguonies balionų pildymo, metalo ir kompozitinių detalių remonto dirbtuves. Taip pat įdarbinsime daugiau lėktuvų korpusų mechanikų“, – teigia KAMS vadovas Karolis Čepukas.

Bendrovė tikisi, kad šiais metais jos apyvarta išaugs 20 proc., o orlaivių remonto ir techninės priežiūros specialistų skaičių planuojama padidinti 30 proc. Po plėtros įmonėje dirbs apie 140 specialistų.

KAMS augimas yra glaudžiai susijęs su nuolat besiplečiančiu „Ryanair“ orlaivių parku. 2020 metais bendrovė planuoja naudoti jau daugiau nei 500 orlaivių. Atsižvelgiant į nuolatinį augimą, manoma, kad ateityje Kauno padalinyje galėtų būti atidaryti nauji orlaivių dažymo ir kitų techninės priežiūros darbų angarai.

Lietuvos aviacijos pramonėje, o ypač orlaivių remonto ir techninės priežiūros sektoriuje pastaruoju metu pastebimas spartus augimas. Tikimasi, kad dėl reformų, kurias savo studijų programose įgyvendino Lietuvos aukštojo mokslo įstaigos, pasiūlius pramonei ir parėmus agentūrai „Investuok Lietuvoje“, šis augimas tęsis ir ateityje.

Neseniai pasirašius sutartis, nuo šių metų aviacijos bendrovės, veikiančios Kauno regione, Kauno technologijos universiteto (KTU) aviacijos inžinerijos studentams suteiks galimybę studijų metu įgyti daugiau praktinės patirties. Trečiojo kurso studentai galės ištisus metus stažuotis vienoje iš orlaivių techninės priežiūros ir remonto įmonių, dalyvaujančių šioje programoje. O nuo pat studijų pradžios studentai bus supažindinami su orlaivių techninės priežiūros ir remonto pramone.

Absolventai įgis mažiausiai vienų metų patirties, taigi jie atitiks tarptautiniu mastu pripažintus Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) reikalavimus, kurie yra labai svarbus kriterijus siekiant gauti specialisto licenciją. Kitos iniciatyvos, kurių ėmėsi švietimo įstaigos, užtikrins, kad studijų programos būtų pripažintos atitinkančiomis EASA pagrindinius mokymo reikalavimus. Tai reiškia, kad bendrovėse pradės dirbti gerai parengti specialistai ir joms reikės mažiau investuoti.

„Orlaivių remonto ir techninės priežiūros pramonė ypač priklausoma nuo šios srities inžinierių išsilavinimo ir patirties. Mokymo programų tobulinimas bei universitetų ir Lietuvoje veikiančių pagrindinių aviacijos bendrovių bendradarbiavimas turės dvejopos naudos. Tai pagerins visos pramonės padėtį Lietuvoje ir padės sukurti palankias verslo sąlygas tiek esamoms aviacijos bendrovėms augti, tiek naujų rinkos dalyvių investicijoms pritraukti“, – teigia užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Laimis

Laimis portretas
Kazkada buvo is kauno i baden- baden skrydis butu malonu kad jis vel atsirastu :)

vida

vida portretas
o kodel nera tiesioginio skrydzio y Liverpuly? juk tai antras miestas po londono! is karmelavos buvo labai patogu.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Kodėl nėra tiesioginių skrydžių į Stanstedą iš Kauno?
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių