Pirkėjas: pasitikėjimas prekybininkais man kainavo 2 tūkst. litų

Grįžti į straipsnį

kazkaip atsipalaidavo topas

kazkaip atsipalaidavo topas portretas
GARBES REIKALAS VISADA PREKE PADEMONSTRUOTI PARDUOTUVEJE JEI IR TO KLIENTAS NEPRASO.

RM

RM portretas
Tokiais bajeriais verslininkai gali prisižaisti iki bankroto ar veidų daužymo...

yyutttree

yyutttree portretas
Galiu patvirtinti, jog topo centru geriau nepasitikėti. Buvo įkišę televizorių, kurio stiklinis kojelės pagrindas buvo sutrūkęs.

nieko sau

nieko sau portretas
dar reikia mat paprasyti ar pageidauti,kad preke ispakuotu.Cirkas.Pardavejas pats privalo patikrint.O gal pakuoteje jos is viso nera.Gal vietoj televizoriaus gabalas lmdp idetas?

rita

rita portretas
GARBES REIKALAS VISADA PREKE PADEMONSTRUOTI PARDUOTUVEJE JEI IR TO KLIENTAS NEPRASO ---- Dar neteko girdeti ,kad televizorius pardavinetu is sandelio ,kaip kokius baldus.Matomai sumazino parduotuvese darbuotoju ir tiesiog fiziskai nebepajegia to padaryti. Gali klientai nesti nuostolius ir jokios teisybes cia neirodysi.GEDA

tdk

tdk portretas
Senukuose prie kasų kiekvieną dėžutę atidaro pasižiūrėti ar ko nenupyzdinai,o čia mat sunku tokį daiktą patikrinti.Manau,kad tai privalu-nori ar nenori.Pardavėjo garbės reikalas parduoti tvarkingą daiktą.Na,o topo, tai bepročių pirkėjų parduotuvė.

J

J portretas
Senukuose irgi pirkau televizoriu irgi netikrino,bet pasiseke buvo viskas tvarkoje, zoliapjioviu irgi netikrina.Tegul ir netikrina ,bet paskui kai pasitaiko brokas tai nenori keisti,O tai privaletu daryti , bet europos sajungoje viskas galima

I....

I.... portretas
na as irgi taip nukentejau nuo topo centro ir daviau sau zodi, jei ir dykai ka nors dalintu i ta parduotuve kojos nekelsiu. pirkau infraraudonuju spinduliu sildytuva, preke demonstravo ta kuri buvo saleje, o kai pasakiau kad pirksiu-atnese is sandelio.padejo prie kasos ir netikrino. gryzau namo ir lempa buvo sudauzyta, nors nei nesdama, nei vesdama, nei ispakuodama jos nesutrenkiau. is karto tapo aisku, kad mechaniniam pazeidimui jokios garantijos nebus. tad topo centro atstovai man paaiskino, kad jiems nenaudinga pardavineti sudauzytas prekes ir tikrinti jie neprivalo. Durnelis pirkejes, sumokejes pinigus priisiima atsakomybe, kad nusiperka techniskai tvarkinga ir nesudauzyta daikta ir dar pats turi reikalauti ji tikrinti!

Šiandien

Šiandien portretas
Norėjau pirkti mobilų tlf.parduotuvėje...išsirinkau o kaip paprašiau pademonstruoti-paskambinti tai pardavėja atsisakė sakydama kad kiti klientai paskui jo nepirks nes jau bus skambinta...atsisakiau pirkti ir nesudariau sutarties....lai ieško kvailių parduodami katę maiše....tik susigadinau nuotaiką o kaip grįžęs pasižiūrėjau internete tai tokie tlf. du kartus pigiau parsiduoda ir su 2 metų garantija ,vėl gera nuotaika.

boo

boo portretas
topo centras absoliutus sukciu lizdas, gyvenime nieko ten nepirkciau...

Nieko naujo

Nieko naujo portretas
Tokius fintus daro ir elektromarkt.

mo

mo portretas
patys kalti, as visuomet paziuriu ar preke sveika, ar veikia. Tik tuomet perku.

oho

oho portretas
tikrai pamokanti istorija. Neseniai kitoje parduotuvėje pirkau televizorių. Irgi paėmiau iš sandėlio, dar padėjo pakrauti į mašiną pakuotę, o patikrinti man nė mintis nekilo. Gerai, kad viskas gerai baigėsi, kitą kartą su likimu nežaisiu. Reikia daugiau tokių paviešinimų. O topo centrui didelė didelė gėda, ir dar reklamuojasi kaip geri ekspertai ir patarėjai. Fui

kadaise

kadaise portretas
pirkau mob. tel. vieną kartą veikia, kitą - ne. Pamajakint neįmaqnoma - negaliu sustabdyti, ir tas kam skambinu pakelia. nuėjau aiškintis - be šansų. Nuo to laiko tope nieko neperku.

nu vamzdec

nu vamzdec portretas
As pirkau televizoriu siame centre ir lygiai taip pat kaip durnelis netikrines pasiemiau telika ir veziausi--- man pasiseke - jam aisku.... Trumpiau - vis delto reikia - reikalauti , kad telika ar kita aparatura pajungtu ir tikrintu prie akiu - jo.... gera pamoka , gaila kad ji skaudi straipsnio autoriui....

valdas

valdas portretas
Preke privalo pakeisti per keturiolika dienu. ulkino zmogu, kad siunte i garantini - garantinis nei broko, nei pazeidiu netaiso. jam reikejo reikalauti keitimo ar pinigu grazinimo ir taskas - jei nenori is karto skambinti i vartotoju organizacija, nes jei nebuvo aiskaus zodinio isaiskinimo, jog reikia labai saugotis isimant daikta - kaltas pardavejas

stasys

stasys portretas
komersantai!gerbkite lt piliecius,grazinkite ar pakeiskite preke

A

A portretas
Pirkau Topo centre fotoaparatą,po kiek laiko sugedo.Tada prasidėjo ''linksmybės'' dėl garantinio ir remonto.Nuo tada daugiau nieko neperku ten.

taigi

taigi portretas
pilna televizoriu parduotuvėse viešai veikia išsirinkite pati geriausia ir imkite butinai iš sandelio

parašykite

parašykite portretas
laiška televizoriau firmos centrui idekite kodus

jeigu

jeigu portretas
rašote rašykite viska konkrečiai firmą, serijos nr,kad kristu reitingai pirkimo

ss

ss portretas
tai vadinasi,isdure vidury baltos dienos,viska jie ten zinojo apie ta televizoriu,pamate kad patiklus klientas ir ikiso s..a

Pirkėjas

Pirkėjas portretas
Pirkau ir aš ten - gerai kad veikė televizorius. Jie ten sudarę tokias sąlygas,kad atiduoda prekę prie sandėlio durų tai tegul ir prisiima atsakomybę.Kažin kaip patikrintų skalbimo mašiną pavyzdžiui ?

kaimas

kaimas portretas
todėl jų ir pavadinimas - lopų centras. tokioj kontoroj gali pirkti daiktą iki 100 lt, ne daugiau....apie juos kaip ir čili picas jau seniai blogi atsiliepimai, bet kaimiečiai vis pasimauna - užuojauta

...

... portretas
Mole pirkau telika, lygtai AVITELA ten yra, tai net nieko prasyti nereikejo del patikrinimo. Vaikinukas viska ramiai isaiskino ir papasakojo apie TV, padejo issirinkti modeli, atnese is sandelio deze, atidare, ijunge, patikrino, supakavo, padekojo uz pirkini, palinkejo geros dienos. Manau, kad toks turetu buti aptarnavimas visur.

Aidas

Aidas portretas
Aš taip pat pirkau televizorių Aviteloje. Galiu patvirtinti, kad aptarnavimas buvo toks pat puikus, kaip kad rašė prieš tai komentavęs asmuo.

ji

ji portretas
pries pora metu pirkau senukuose el.prietaisa, tikrint atsisake,pareiske, kad jie netikrina, nes parduoda naujus daiktus, jie patikrinti gamykloje. sakau, o jeigu neveiks vis tik? atsakymas- nunesit i garantini.... sakau gi as cia dovana perku, rytoj dovanot ketinu, tai jeigu namie patikrinsiu, neveiks, nesiu i garantini ir neturesiu ka dovanoti, atsake, kad niekuo negali padeti, netikrins ir viskas..... man pasiseke- dovana buvo sveika ir veikianti, bet nesekmes atveju, butu teke pikrti kita dovana ko gero..

Vartotojas

Vartotojas portretas
skaitau ir negaliu patikėti, koks tas musyse menkas padarėlis yra vartotojas. svarbu pinigėlius išsipešė, o visa kita tavo vartotojau bėda. O kaip dar giliau pagalvoji taigi žmogui ir guostis nėra kam....Vartotojų gynimo institucija, tai nežinia ką atstovauja. tad kas beliko...ogi teismas....O Topo centro reklama visai ką kitą rodo.... :)

Pliusas

Pliusas portretas
Pritariu del AVITELOS. Aptarnavimas aukštumoj.

Pirkejas

Pirkejas portretas
Esu tas nesekmingas pirkejas.Beje meistrai patare jo nebetaisyt ,nes kainuos brangiau nei pats televizorius .Galvoju pradet teismini procesa. Gal yra zmoniu turejusiu panasia byla,kiek vilties ja laimet ?

As

As portretas
O ką išdarinėja Prismoje? Ten išvis reikia maldauti, kad patikrintų. Tai nutaiso tokius nelaimingus snukius, kad nesinori išvis nieko pirkti. Šiaip tai ten el. prekių skyrius tragiškas. Vadybininkė buka kaip avis, pardavėjos išvis iš Marso, net nežino kaip prietaisus tikrinti, o apie konsultavimą tai tik pasvajot... (Čia apie Pramonės pr. Prismą)

rita

rita portretas
MEGOJE , OMNITEL centre pirkau telefona SAMSUNG GALAXI ACE vietoje patikrino, viskas buvo lyg tai gerai,namuose, po keleto dienu, isgirdau kad rankineje , kur buvo, telefonas, pastoviai , kartas nuo karto isijungia muzikine animacija kuria isjungti buvo galima, tik isemus baterija. Kreipiausi i OMNITEL centra, tai ,kaip ir visus jus rasiusius ,pasiunte i garantinio remonto taisykla, tas telefonas ir dabar pridaro netiketumu, kartais baigus pokalbi ,negali isjungti jo, dar garantinis yra todel jokiu kalbu apie pakeitima ar pinigu grazinima ,jokiu kalbu nera. Esu sidabrine vartotoja, todel kaltinti, kad nesugebu suvaldyti telefono, pagrindo nera, paprasciausia nusipirkau broka, kuriuo ir turiu dziaugtis....

to 30. Pirkejas

to 30. Pirkejas portretas
Pirmiausiai, tai tau be jokiu ten gincu turejo pakeisti telika.. bet cia lietuva! Teoriskai, tai turetum laimeti teisini procesa, bet praktiskai sansu mazai o laiko ir kantrybes prarasi nemazai. Suma nemaza ir gaila, kaip krenta tie pinigai i bala del netobulu istatymu, verslininku akiplesiskumo, nesaziningumo. Reiketu pradeti taikytis su tuo, kad jau minuse sedi... menka paguoda, bet pries veja nepapusi. p.s. UK, pries keleta metu pasikeiciau laptopa po dvieju savaiciu naudojimo i naujesni modeli, tik skirtuma damokejau ir niekam net minciu nekilo jo nepriimti, nors jau knopkes tuputeli buvo patryntos.... :)

rimas

rimas portretas
siaip nereikia visko verst ant pardaveju, didesne tikimybe kad pirkejas pats ir apgadino negu kad tas atsitiko parduotuveje.esu dirbes panasioj srity ir tikrai galiu pasakyt kad visi kampai buna apsaugoti ir toks apskritai ar imanomas nebent pazeista isoriskai pakuote. o pripazinkim kad pirkejui paprasciausiai sunku ta pripazint, kad jis sumokejo pinigus isiminedamas, ar prisukinedamas koja, pazeide daikta ir nebegali juo naudotis, ir nori atsiloshti ant pardavejo, cia tik mano nuomone.

jo

jo portretas
o galejo sitas akropolio topo asilas pirkti is turgaus:-)atveza .pajungia ir nau broblem.Nu bet kadangi esat akropolio aukos...

vitalij

vitalij portretas
atveza pajungia ir paskui ieskai vejo laukuose kai kas atsitinka:))

sandėlyje

sandėlyje  portretas
suneša neparduotus,dėl defekto daiktus.Paskui stengiasi jį parduoti neatidarius dėžės,tik ta dėžė taip gražiai apvyniota lipnia juostele,KAIP SAKANT buvo PRIIMANT prekės tikrinamos sandėlyje.niekada nepasitikėkite prekybininkais,jiems įsakyta parduoti nekokybišką prekę,nes nuo pardavėjo priklauso premija........Buvau ir aš apgautas.......Bet teisybę radau.....JO,ČIA LIETUVA........

Rimas

Rimas portretas
Nepirkit nieko is Topo Siukslyno. Nupirkom skalbykle, tai milteliu nepaima, nupirkom telika, prastas garsas.

Rimas

Rimas portretas
Tam zmogeliui reikia kas savaite eiti ir kelt veja t.y. uzknist juos negyvai. Tada pajudins savo uzpakalius.

natalija

natalija portretas
Akurat ir man nupirktam "Topo centre" televizoriui "Samsung" ivyko tokia pati istorija.Mano televizorius snypscia nuo pat pirkimo dienos, jo,aisku niekas :Topo centre" netikrino, o servisas atseit jokio gedimo neranda.Zuliku komanda:vieni broka parduoda,kiti nesugeba ar nenori taisyti.Daugiau :Topo centre nieko nepirksiu ir kit. nepatarsiu.O :Samsungu" servisas tai aplamai baisu:nervu gadinimas matyt labai prasti specialistai

...

... portretas
topo centre pardavinejamas visas slamstas ir brokuotos prekes.. tas pats ir senukuose. Perka prastas prekes uz labai pigiai, nes jos yra vienaip ar kitaip pazeistos, brokuotos o lietuvoje eina, kaip uz gera preke ir dar pabrangiai :))) lietuviskas biznis...

nu nzn

nu nzn portretas
ner ko pirkt samsungu, is 10 samsungu trys blogi is karto, kitus tris atnesa per pora menesiu, va. pirkau sau ir 46coliu telika, ir 22, pirkau kompa(ne vieno daikto samsung!) dar visokios velniavos viskas veikia is karto. tiesa asus kompas smigo po 2val darbo, biski nemalonu bet garantiniam pakeite motinine plokste ir viskas sukasi.

Rinka

Rinka portretas
Ponuliai verslininkai, paskaitykite komentarus, jaučiate kiek jau klijentų praradote??? Darykitės išvadas.

nuomonė

nuomonė portretas
Perskaičiau straipsnį ir pasibaisėjau. Juk taip gali atsitikti kiekvienam. Perki gerą daiktą, taupai jam, juk daug kam mūsų tie du tūkstančiai yra nemaži pinigai, ir še tau. Nesuprantu, kodėl prekės nepatikrinimas parduotuvėje tampa pirkėjo, o ne pardavėjo problema? Kas parduotuvės šeimininkas, kas nustato joje taisykles - pardavėjas ar pirkėjas? Jeigu pardavėjas neįsitikina, kad prekė kokybiška, tai paaiškėjus apie defektus turėtų būti jo problema, o ne pirkėjo, kuris paklūsta vidaus tvarkos taisyklėms. Kai pagalvoji, aš irgi kiek pirkau technikos, tikrai niekas jos netikrino, atidaro dėžė, ištraukia garantinį, prisega kvitą ir viskas. Tai gerai, kad viskas gerai. Užjaučiu nukentėjusįjį, patariu dar kreiptis į teismą. Tegu ekspertai nustato, koks tas suspaudimas turi būti, kad sugadintų ekraną, ar tai įmanoma padaryti išimant iš pakuotės ir t. t. Sėkmės. P. S. Po tokios žinios iš "Topo centro" tikrai nieko nepirksiu, o kaip tik planuojam įsigyti televizorių.

Rimas

Rimas portretas
Nu ir kodel rinkoje islieka vis zulikai, klounai ir t.t. o geros kompanijos priverstos uzsidaryti. Apie senukus tai jau ir nebekalbu, ten atskira valstybe su savais istatymais.

R

R portretas
na raskit man nors koki viena pirkeja, kad tycia gadintu pacia pirma diena televizoriu. Juk saugai kaip savo aki kai is masinos imi. Briedas eilinis, ten visokios vadybininkai/vadybininkes briedu ir uzsiima. Neziuri kaip padet pirkejui, kad jis kita karta sugryztu, bet kaip brokuota preke ikist. Noreciau, kad Topo Centras apskritai dingtu kaip dingo Kibernet (kibirai).

admin

admin portretas
virsune buvo, kai Topo Centre bande 6 menesius naudota kamera prastumti. Gerai, kad zmogelis ir issiaiskino. Tam centre tai visi tokie dirba, chalturscikai...

meistras

meistras portretas
taisiau TOpoCentro garantini SONY ,zmogus tiesiog buvo pametes ceki,atsidariau ir pakraupau -plokste perlauzta,sulipdyta bele kaip ,laidais takai sujungineti,prisnargliuta.-Pirkite prekes TOPO Centre mieli zmones,dziaugsmas laukia jusu!

teisybe

teisybe portretas
Sveiki komentatoriai, perskaiciau visu mintis, ir padariau isvada:mumyse pykcio daugiau nei sveikos logikos.1. Topo centras nera atsakingas uz prekes kokybe, nes tas pats produktas yra vienodai kokybiskos vertes ties Senukuose,Aviteloje, Electromarkte ar bazese.Cia nereiktu kaltinti prekybos vietos,tai nelogiska,galejo taip nutikti nusipirkus bet kur.2.Visi prekybininkai vadovaujasi Lietuvos respublikos priimtais pardavimo-pirkimo nuostatais.3.kai tema liecia konkretu straipsnio turini,komentarai turetu tiesiogiai atspindeti straipsnio turini, o nenuklysti i fotoaparatu ar skalbykliu pirkimo-naudojimo peripetijas.4.Linkime daugiau pozityviu pamastymu ,ir daugiau reikalausti is paciu saves-t.y. nesigaileti to, ko nepadarete pirkimo proceso metu-prekes apziura.Linkiu smagaus savaitgalio geru sprendimu isigyjant butitinius "draugus"

to 49

to 49 portretas
erikai, mažiau pūsk arabų, gerai?

teisybei

teisybei portretas
gerai tu čia nusigaravai "PIRKIMO PROCESO METU" lietuvis sakytų "PIRKDAMAS"

To 34

To 34 portretas
Atsakau 34 komentatoriui.Teisingai sakot ,kampai televizoriaus apsaugoti ,tik jis pazeistas ne kampe o televizoriaus kraste ,mazdaug ties viduriu.Isimant is dezes sios vietos tiesiog nepasieki.Be iskilimo toj pacioj vietoj yra ir nemenkas pilkos spalvos plemas .Iskarto isemus mes ji ir pamatem.Idomu ar parduotuve padare kokias isvadas po sio ivykio ar ir toliau prekiauja nedemonstruodamos prekes !? Nors jiems taip labai patogu ,jie neprisiima jokios atsakomybes.

Avitela

Avitela portretas
esu pastovus Avitelos klientas, isleidau apie 6000 litu,atejo eile spausdintuvui isigyti,tikrai zinodami, spausdintuvo problema ,ji man ikiso ,deja atnesus spausdintuva ,iskart itare jo problema ir sutiko pinigus grazint ,deja tos problemos mes nepastebejom.

to teisybe

to teisybe portretas
galetumet tamsta nepusti cia arabu. Yra didelis skirtumas tarp pardavejo, kuris patenkintas pakeicia del jo kaltes parduota sugedusi aprarata ir tarp nustebusia roza nutaisanciu, kai pagautas ant kablio pirkejas nezinia kodel sugryzta. Topo Centras papuola i antra kategorija is man zinomu atsiliepimu ir is draugu, ir internete.

inga

inga portretas
ziauru!!!ne weltui tai supista lietuwele.normalipje salyje(kurioje gywenu)toks issipisinejimas is zmogaus neimanomas.aciu Dievui,kad laiku susipratpm...ir,sprukom is laiswos bei nepriklausomos.

Galerijos

Daugiau straipsnių