Pėsčiųjų viadukai laukia remonto

Tunelio gatvėje ketinama sutvarkyti du pėsčiųjų viadukus ir pritaikyti juos negalią turintiems žmonėms. Darbai turėtų būti pradėti kitais metais.

Šioje gatvėje ypač intensyvus eismas. Yra kelios pėsčiųjų perėjos, tačiau jos nelabai saugios. Kur kas saugiau gatvę kirsti per viadukus. Šiuo metu yra du pėsčiųjų viadukai, sujungiantys Naujamiestį ir Šančius, tačiau abiejų būklė prasta.

Nė vienas viadukas nepritaikytas žmonėms su judėjimo negalia. Į viadukus veda aptrupėję statūs laiptai. Be to, pėstiesiems nepatogu naudotis jais, nes laiptai yra atokiau nuo gatvės.

"Realūs darbai galėtų prasidėti kitąmet. Ar viadukai bus remontuojami lygiagrečiai, ar ne, paaiškės parengus techninius projektus", – teigė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Neįgaliesiems planuojama pritaikyti arčiau geležinkelio stoties esantį viaduką.

Specialistas aiškino, kad pagrindinės viadukų konstrukcijos išliks, tačiau bus sutvirtintos visos atramos, o metalinės dalys – perdažytos.

"Neįgaliesiems planuojama pritaikyti arčiau geležinkelio stoties esantį viaduką. Natūraliai juo naudojasi daugiau žmonių. Tai aptarėme pasikvietę neįgaliųjų atstovus į pasitarimą. Taip pat ketiname suremontuoti į viadukus vedančius laiptus", – sakė A.Pakalniškis.

Anksčiau kalbėta, kad bus įrengti liftai, padėsiantys neįgaliesiems ar tėvams su mažų vaikų vežimėliais saugiai kirsti gatvę.

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo teigimu, tikimasi, kad viadukus pavyks sutvarkyti per 2018-uosius. Jei kils kokių nors nesklandumų, darbai gali užsitęsti iki 2019 m.

Kol kas neaišku, kiek kainuos viadukų remontas. Galutinė suma paaiškės parengus visus techninius projektus.

"Projektavimui yra skiriama lėšų iš savivaldybės biudžeto, o kapitaliniam viadukų remontui ketiname panaudoti Automobilių kelių direkcijos lėšas", – kalbėjo A.Pakalniškis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Visuomeninio transporto vairuotojas

Visuomeninio transporto vairuotojas portretas
Europoje,keliuose miestuose,kad mažint užterštuma,bandoma mažinti perėjų skaičių,įrengiant metalo konstrukcijų viadukus.Taip pat pertvarkomos sankryžos,darant ivažas į dešinę. Šios investicijos tikrai atsipirks.Pas mus gi,viskas daroma atvirkščiai-kad kuo daugiau būtų stabdymų,sustojimų ir spūsčių.

A.Šančiai

A.Šančiai portretas
Tas antras viadukas aplamai nereikalingas,vienos bėdos tik su juo.Žmonių vaikšto mažai,o ir tuos pastoviai nutrenkia.Tą perėja reikia naikinti,mažiau aukų,mažiau spūsčių-mažiau išmetamų dūmų.

Laima

Laima portretas
Beda netik apluzusios laiptu pakopos bet ir istisomis savaitemis nesluoti lapai. Eini kaip ciuozykloje. Jeigu ir nudazius , paremontavus bus tokia pat prieziura tai bus galima itraukti ikliuciu ruozo varzybas :kas greiciau susilauzys koja ar stubura. O siemet dar ir visas rajonas liko be autobusu del Prancuzu gatves remonto. Net ir taki nenori vaziuoti itokius dirvonus.Tai nos tuos laiptus geriau priziuretu.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių