Parodos gatve vėl važiuosime nuo gruodžio 2 dienos

Parodos gatve automobiliai galės važiuoti nuo gruodžio 2 dienos. Apribojimus nuspręsta panaikinti prieš naujos darbo savaitės pradžią, t.y. sekmadienį nuo 18 val.

„Iki to laiko dar teks padaryti nemažai darbų“, – pripažino Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Jis teigė, kad kylant Parodos kalnu dešinėje pusėje bus įrengtas laikinasis apšvietimas ant jau pastatytų atramų. Šiuo metu tamsiu paros metu viešasis transportas važiuoja itin nesaugiomis sąlygomis.

„Darbus atliekanti bendrovė „Fegda“ sutiko už savo lėšas įrengti laikiną apšvietimą, o mes įsipareigojome žiemos metu valyti ir barstyti gatvę“, – tvirtino A. Pakalniškis, nors remiantis sutartimi pati bendrovė turėtų rūpintis statybviete, t.y. kol nebaigti darbai prižiūrėti gatvę.

Be to, rangovai iki gruodžio 2 dienos pabaigs įrengti šaligatvį dešinėje pusėje leidžiantis nuo kalno.

Taip pat eismo reguliavimui bus nupieštos horizontalaus ženklinimo linijos.

Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras informavo, kad gruodžio 2 dieną dar neveiks šviesoforas Vydūno al. ir K. Petrausko gatvių sankryžoje. Tačiau šviesoforai K. Donelaičio gatvės pradžioje ir Vytauto pr. jau bus įjungti.

P. Keras patikino, kad minėtas šviesoforas pradės veikti nuo gruodžio 15 dienos. Iki tos dienos planuojama prašyti policijos, kad ji padėtų vairuotojams.

Asfaltuojant gatvę buvo pakloti du asfaltbetonio sluoksniai, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje. Baigiami dėti gatvės bortai, montuojamos apšvietimo ir troleibusų linijų atramos.

Dalis rekonstrukcijos darbų vyksta ir K. Petrausko gatvės atkarpoje. Šiuo metu čia montuojamos apšvietimo atramos, klojami šaligatviai. Ties posūkiu į Vydūno al. pradėtos įrengti papildomos eismo juostos.

K. Petrausko gatvę išplatinus iki 17 m ir įrengus papildomą eismo juostą, vairuotojai be kliūčių galės iš jos pasukti į dešinę.

Įkalnės viršuje iš šioje vietoje rastų istorinio grindinio akmenų kelininkai suformavo senąjį grindinį priminsiantį fragmentą.

Viešojo transporto eismas Parodos gatve buvo atnaujintas rugsėjį. Iki šiol bendra Parodos kalno rekonstrukcijos kaina siekė 7,7 mln. litų, iš jų buvo numatyta pasiskolinti 3,4 mln. litų, tačiau, pakoregavus darbus, ši suma padidėjo iki 4,3 mln. litų. Iš ES savivaldybė tikisi gauti tik nedidelę dalį lėšų – 256 tūkst. litų.

Parodos kalno rekonstrukcija turi būti visiškai užbaigta iki 2013-ųjų birželio. Numatyta, kad kitais metais šia gatve turėtų kursuoti ir troleibusai.


Šiame straipsnyje: Parodos kalnasParodos gatvė

NAUJAUSI KOMENTARAI

siaip

siaip portretas
tikiuosi, kad tai tiesa.

anupras

anupras portretas
rogemis?

VK3601

VK3601 portretas
Kai paleis troleibusus bus bėda. Nes jie patys didžiausi eismo stabdžiai. O dar į tokį kalną labai sunkiai ropos..
VISI KOMENTARAI 13
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių