Pakaunėje – kryptingas bendradarbiavimas prižiūrint kelius

  • Teksto dydis:

Valstybės įmonės „Kelių priežiūra“ atstovai ir Kauno rajono savivaldybės vadovai sutarė informuoti vieniems kitus apie planuojamus vykdyti kelių tvarkymo darbus. Taip jie iškart būtų atliekami kompleksiškai.

Dėl to ir dėl glaudesnio bendradarbiavimo prižiūrint bei tvarkant rajono kelius susitarta „Kelių priežiūros“ atstovams lankantis Kauno rajono savivaldybėje. „Kelių priežiūra“ Automagistralės regiono vadovas Raimundas Lukaševičius ir Centro regiono vadovas Mindaugas Rinkevičius Kauno rajono vadovams pristatė pokyčius įmonėje, įgyvendinamus nuo liepos 1 d. pasikeitus įmonės struktūrai.

Dabar įmonė prižiūri ir tvarko per 21 tūkst. km valstybinės reikšmės magistralinių, krašto ir rajoninių kelių. Anksčiau turėtos funkcijos – eismo ribojimo leidimai ir kontrolė, projektų derinimai, įvairių sutarčių rengimas – perduotos Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD). Įmonės vadovai tikisi, kad pokyčiai leis optimizuoti ir efektyviau vykdyti veiklą.

Savivaldybės ir „Kelių priežiūros“ vadovai sutaria, kad kelių infrastruktūros priežiūra ir tvarkymo sėkmė labai priklauso nuo bendradarbiavimo ir geranoriškumo, nesiskirstant pagal priklausomybes. „Inicijuojant ir vykdant kai kuriuos darbus, derinant juos tarpusavyje, viskas vyktų operatyviau ir racionaliau, gyventojams būtų tik nauda“, – sakė Kauno rajono meras Valerijus Makūnas. Buvo sutarta informuoti vieniems kitus apie planuojamus vykdyti kelių tvarkymo darbus, taip jie iškart būtų atliekami kompleksiškai.

Kaip tinkamo bendradarbiavimo pavyzdį tarp institucijų meras pateikė kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo – Vilniaus gatvės Karmėlavoje rekonstrukciją. Ji buvo vykdoma derinant veiksmus, ir tai davė puikių rezultatų.

Sutarta dėl būtinybės „Kelių priežiūros“ atstovui dalyvauti Savivaldybės saugaus eismo komisijoje. „Abi pusės iškart turės visą informaciją apie siūlymus, kartu profesionaliai priims sprendimus“, – pastebėjo R.Lukaševičius.

Kauno rajone iš viso yra per 1800 km kelių, iš jų apie 500 km – asfaltuoti, 35 km – magistralinio kelio ruožas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Gelbėkit Vandžiogalos pl

Gelbėkit Vandžiogalos pl portretas
ar nematot, kas darosi čia ypač rytais? nors šalikelėse duobes užtaisykite, o tai vienos juostos plentas (net ne kelias) tarsi pūlinys kiekvieną rytą ties posūkiu į Vytėnus. Bent jau šviesoforą šioj sankryžoj įrengtų... Įspūdis, kad tik Garliava Kauno rajonas, kuriuo rūpintis reikia... kiaulės, ir tiek. Ką jau ten kalbėti apie pasisakymus Kauno miesto savivaldybės klerkų, kuriems Sargėnų stotelė kryptimi į miesto pusę toks užmirštas ir pavojingas taškas, kad ne tik pavėsinė nepriklauso (tiksliau, "neapsimoka dėl kriminogeninės situacijos", o ką jūs padarėte, kad taip nebūtų????), bet ir suolelis ar elementari šiukšlių dėžė būtų didelė prabanga..

Tolis

Tolis portretas
Dar dàugèlis dviratininku padekotu ir nusilenktu imonei padariusei dviratininku taka per Piliuonos miska. I Kadagiu sleni vazineja daugybe dviŕatininku o vazouoti tenka visiskai nesaugiu keliu. Taď tokie stai pamastymai

Tolis

Tolis portretas
Buciau maloniai nustebintas, ir ne vien as jeigu butu suzymetas kelias per miska i Piliuonos puse. Taip pat butu pagßliau sustàtyti keĺltasçou zimintis stulpeliài. Siuo kelu vazineja begalle vairuotoju i KADAGIU SLENI. Is 6 staigoku posukiu paszymeti tik du. Per metus siame kèlyje nuo kelio ties posukiais nulekia virs 10 automobiliu. Ziemà neimànoma umatyti kelkrasciu
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių