Į Nemuną jau išplaukia laivai

Iki navigacijos sezono likus dešimčiai dienų, Nemune – sujudimas. Užbaigus žiemos sezono metu atliktus remonto darbus, į vandenį vienas po kito nuleidžiami naujajam navigacijos sezonui paruošti laivai.

Iki navigacijos sezono likus dešimčiai dienų, Nemune – sujudimas. Užbaigus žiemos sezono metu atliktus remonto darbus, į vandenį vienas po kito nuleidžiami naujajam navigacijos sezonui paruošti laivai.

Šiandien iš VĮ Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) žiemos uosto išplaukė keturi ekipažai. Dvi žemsiurbės pradėjo seklumų šalinimo darbus prie Kauno keleivinės ir Marvelės krovininės prieplaukų. Vėliau jos valymo imsis Neries žiotyse.

Plaukiojantis kranas valys akvatoriją prie Vytauto bažnyčios. Taipogi pradedamas ženklinti farvateris. Kelio ženklinimo darbai bus baigti iki navigacijos sezono.

Šiais metais navigacija truks 199 paras, nuo balandžio 25 d. iki lapkričio 9 d. Vidaus vandens kelių direkcija prižiūrės 385,6  km valstybinės reikšmės vidaus vandenų kelių

Šie metai – išskirtiniai šalies laivybai. Vasarą turėtų būti baigtas Marvelės krovinių prieplaukos Kaune statybos darbų pirmasis etapas. Pastatyta 120 m ilgio krovininė krantinė, apie 1 ha ploto krovos ir sandėliavimo aikštelės, vidaus ir privažiavimo keliai, įrengti inžineriniai tinklai. Tai yra, sukurta reikiama minimali infrastruktūra bei sudarytos sąlygos švartuotis laivams.

„Projekto nauda Kauno regionui ir visai Lietuvai siejama su perėjimu prie mažiau energijos suvartojančio transporto, mažesniu išmetamo į atmosferą CO2 kiekiu, o taip pat dalies krovinių perkėlimu iš sausumos kelių į vandens, dėl to turėtų sumažėti sausumos kelių apkrovimas bei avaringumas“, – kalbėjo VVKD  generalinis direktorius Antanas Ivanauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

JA

JA portretas
Jokie ten ne verslininkai, jie laukia valdiškų pinigų. Laivų nėra ir krovinių nėra. Tai kam reikalingas tas kelias, jeigu juo niekas nevažiuoja. Signaliniai bakenai tik antims ir motorkėms.

problema

problema portretas
problema yra impotentai verslininkai, kurie 10 metu snekejo, kad nera prieplauku. valdzia pastate daugybe prieplauku - o laivu kaip ner taip ner.

Upeivis

Upeivis portretas
Apart žemsiurbės daugiau nėra kuo ir pasigirti. Marvelės prieplaukos užbaigimas parodys, kad nėra nei su kuo nei ką vežti. Pono šikniaus Labanausko Vasiukų fix svajonė. Kaip ir jo mintis su kitu durniumi Gediminu įrengti Nemune užtvankas-šliuzus. Kol nepastatys Panemunės tiltą ir neišvalys Nemuną, jokios navigacijos iki Kauno HES nebus. Tiesa, dabartinė valdžia ir motorines valtis vadina laivais, mat taip galima pasigirti savo darbais. Paskaičiuokite kiek pinigų per 15 metų suvartojo Vandens kelių direkcija ir iš karto dings optimizmas apie laivybą. Laivyba veikė iki 1992 metų. Žiūrėkite filmą "Mano mažytė žmona", kur atsispindi laivų veikla.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių