Naujovės versle: į rinką veržiasi stilingi butikai

  • Teksto dydis:

Ilgą laiką tik sostinėje karaliavusi butikų mada pastaruoju metu gerokai sustiprino pozicijas Kaune. Neseniai mieste duris atvėrė daug naujų nedidelių išskirtinių krautuvėlių, siūlančių stilingą vienetinę produkciją.

Atsirado paklausa

Vien prekybos miestelyje „Urmas“ įsitaisė net keliasdešimt tokių parduotuvių, kurios tarsi įkūnija ištisą butikų prekybinį kvartalą.

„Į Kauną ateinant investicijoms, besikuriant užsienio kompanijų filialams daugėja finansiškai stiprių vidutinės klasės atstovų. Be to, nemažai žmonių grįžta iš užsienio, didelė dalis jų ten praleido ne vienerius metus, todėl atsiveža tam tikrus poreikius ir požiūrį į stilių bei madą. Lygiai taip pat grįžta ir žmonės, norintys įgyvendinti čia savo svajones ir kuriantys verslą. Kai yra paklausa, atsiranda ir pasiūla“, – komentavo prekybos miestelio marketingo vadovas Jonas Plenta.

Ieško išskirtinumo

Vasario mėnesį miestelyje įsikūrusio „MiMi boutique“ savininkė Miglė Ščavinskaitė sakė, kad parduotuvėlę jau spėjo pamėgti pirkėjai ne tik iš Kauno.

Klientų dėmesį atkreipia parduotuvės interjeras, o užėjus, žinoma, siūlomas prekių asortimentas. Dar vienas svarbus dalykas – betarpiškas bendravimas su žmonėmis.

„Turime lojalių klienčių, kurios yra įsigijusios visus mūsų butiko drabužius ir vis laukia naujų modelių“, – pasakoja M. Ščavinskaitė.

Anot jos, butikų kūrimosi tendencijos labai aiškios, mat klientai vis dažniau ieško išskirtinių modelių, kurių negali rasti niekur kitur. Paklausta, kas padeda atlaikyti stiprią konkurencinę kovą, jauna verslininkė pastebi, jog tai nuolatinis kūrybinis procesas.

„Potencialių klientų dėmesį atkreipia parduotuvės interjeras, o užėjus, žinoma, siūlomas prekių asortimentas. Dar vienas svarbus dalykas – betarpiškas bendravimas su žmonėmis. Pastebiu, kad šiuo metu Kaune atsiranda vis daugiau išskirtinių mažų parduotuvėlių, kuriose pateikiamas asortimentas priimtinas net didžiausioms stileivoms. Konkurencija yra normalus dalykas, jos baimintis nereiktų. Mano planuose – atidaryti dar vieną panašią parduotuvę, bet šįkart jau ne Lietuvoje“, – atvirauja šiuolaikine mada besidominti verslininkė.

Įkvėpimas – iš Italijos

Panašiai apie butikų suklestėjimą Kaune kalba ir Agnė Preikšaitytė, „Be happy“ stiliaus namų bendrasavininkė.

„Butikai pastaruoju metu tikrai „ant bangos“, tačiau konkurencinę kovą reikia atlaikyti pasitelkiant vis daugiau išmanumo. Pati labai dažnai keliauju po Europą ir pasaulį, nuolat ieškau idėjų, stebiu aukštosios mados atstovų darbus bei semiuosi idėjų iš pasauliniu mastu pripažintus prekės ženklus atstovaujančių parduotuvių interjerų. Daugybę minčių sugeneruoja kelionės po Italiją“, – sėkmės receptą atskleidžia A. Preikšaitytė.

Paklausta, kas madingiausia šį sezoną, verslininkė akcentuoja drabužius, papuoštus dideliais gėlių raštais, batus masyviu padu ir iš blizgančios odos. „Karaliaus gipiūras, tiulis, peršviečiami lengvi ryškių spalvų audiniai“, – apibendrina moteris.



NAUJAUSI KOMENTARAI

MiMis

MiMis portretas
Siuolaikine mada besidominti verslininke scavinskaite,kurios sese dirba kauno dienoje,griuk negyvas :D

R..

R.. portretas
Jus turbūt juokaujat? Didesnės copy paste drabužių pasiūlos nėra buvę.Rinkoje vyrauja TRAGEDIJA su kosminėm kainom.

stai ka reiskia zodis BUTIK

stai ka reiskia zodis BUTIK portretas
B-bivsije ,v U-upotribleniji ,T-tovari ,I-iz K-kitaja
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių