Lietuvių k. egzaminas: Kaune šimtukų tiek pat, kiek pernai – 41

Grįžti į straipsnį

lina

lina portretas
Nieko nesuprantu apie jėzuitus. susirenka geriausius kauno ir kauno raj. vaikus. Turi tokią materialinę bazę kaip geriausios ES mokyklos, ir tiek švakai šimtukininkų. Tai ko ten taip visi veržiasi? mokyklos į kurias sueina vaikai jau neįstoję į jėzuitus lenkia prestižinę kauno gimnaziją šimtukais????? Kažkas negerai...

mama

mama portretas
Jezuitu gimnazija nesiorentuoja i geriausius mokinius. Zmogaus verte skaiciuojama ne desimtukais, ir i sia gimnazija verziasi ne del geru pazymiu. Gimnazijos misija dvasinis vaiku pasaulis, pagalba, meile zmogui, gerumas, nuosirdumas.Noras isugdyti gerasias savybes, pabrezti jas. Augant vertybese vaikas ir moksle pasiekia rezultatu.Klaidingai suprantama gimnazijos misija, kad svarbu gerai mokytis. Svarbu buti geram.O desimtukai-tik tarp kitko...

kraštutinumų kraštas

kraštutinumų kraštas portretas
Ankščiau rusų kalbą geriau mokėjom, nei lietuvių, na o šiuo metu- anglų k., nei lietuvių

Jezuitas

Jezuitas portretas
Lina, tu geriau ziurek i bendra gimnazijos vidurki, o ne i pavienius simtukus. Gauti 100 reikia daug sekmes, gero vertintojo. Vienu simtuku daugiau ar maziau neturi dideles reiksmes, jei bendrai paemus gimnazijos mokiniai daug geriau islaiko.

jl

jl portretas
visi supranta, kad vertinimas klaikiai neteisingas, bet net piršto nepajudina

Abiturientė

Abiturientė portretas
Šita keista Lietuvos švietimo sistema tuoj pražudys visus jaunus ir perspektyvius žmones, kitaip tariant toliau sėkmingai vyks protų nutekėjimai į svečias šalis. Žinoma labai pikta, kai visus metus stengiesi, puikiai sekasi rašyti rašinius, neturėjau jokių problemų ir tiesiog šokas buvo atsidarius ir pamačius, kad surinkau stebėtinai mažai taškų. Nesiruošiu čia verkšlenti dėl prastų rezultatų, visiems juk pasitaiko, bet gal kas nors paaiškintų man tą mistišką vertinimo sistemą.. Kaip pavyzdį galėčiau pateikti šį: mano bendraklasis surinko 25 taškus ir gavo 40%, o aš surinkau 50 taškų ir gavau 35 %. Kaip suprastii šį reiškinį nežinau. Dar vienas nelogiškas dalykas: trys žmonės surinko po 50 taškų, tačiau visi gavo skirtingus procentus - vienas 35% kitas 37 % o dar kitas 50%. Nežinau kaip reaguoti į tokius vertinimus ir pikta, ir apmaudu. Tikrai neverkšlenu, kaip kurie sako dėl prasto įvertinimo, kuris galbūt (pasak kažko) nepatenkino mano ego, tačiau nesuvokiu dabartinės vertinimo sistemos. Ir kas keisčiausia berarščiai žmonės surinko daugiau nei pusė šimto procentų. Ir dar manau, kad kuo toliau tuo labiau rašinyje reikia pateikti nusistovėjusį ir priimtiną mąstymą. O ir neduok Dieve, parašysime, kažką išskirtinesio ar ne taip priimtino visuomenei (ypač samprotavimo rašinyje), kuris ir yra MOKINIO NUOMONĖ. Ačiū tau švietimo sistema!

Viskas tik skaičiais

Viskas tik skaičiais portretas
procentais, reitingais ir panašiai. Ar toks jau didelis skirtumas- 100 ar 99.Kiek nuo to tas vaikas bus laimingesnis? Tik valdininkams labai svarbu tie skaičiai, tai kaip ir parodo jų buvimo svarbumą. Kol tik skaičiais viską vertinsim, bet nematysim gilesnių dalykų kaip to vaiko savijauta, kiek jam pasisekė atrasti save, tai niekas į priekį ir nejudės. Taigi neseniai lankėsi Kaune milijardierius, kuris 15- kos metų metė mokyklą ir niekur daugiau nesimokė. Tai tada mūsų svarbūs asmenys jau klauso jo aiškinimų ir paskaitų. Reikia kiekvienams savo galva pradėti galvoti, bandyti ieškoti, kas gyvenime tinka konkrečiam žmogui, o tie pažaidimai su tais skaičiukais greit juk atsibosta. Yra juk dalykai niekaip skaičiais nematuojami- meilė, nuoširdumas,laimė, gyvenimo pilnatvė.O su visu tuo ateina ir išmintis, kad gyventi skaičiais gali tik visiškas kvailys.

cvbn to abituriente

cvbn to abituriente portretas
gal tie berasciai skaite knygas, nes nemokejo issireiksti. Gal turinys buvo geras, turejo ka pasakyt, tik nemokejo kaip teisingai? Kas geriau ar turet ka pasakyt, ar nelabai turet ka pasakyt, bet moket rasyt?

įdomu....

įdomu.... portretas
iš kokio aukščio palmės iškrito " moksliukai" ,kurie sukūrė tokią vertinimo sistemą

lina

lina portretas
2-am mamai nelabai suprantat ką parašėt. Man prieš 22 metus toks veinas 4-tukas sukniso visą gyvenimą. Per veinos dienos vieną valandą sugriauta ateitis ir svajonės.vieno to matematikos 5-etuko pritrūko kad įstočiau į norimą specialybę. Kaip sakant veina akimirka sukniso visą gyvenimą. Dar du metus bandžiau kitur besimokydama, deje...to vieno balo... Ir visiems švilpt kad esu iš "geras žmogus", to LT ir ne tik visiškai nereikia.

Kęstas

Kęstas portretas
Kur mes atsidursime, jeigu neinvestuosime nieko papildomai į mūsų ateitį? Kas galite, pasiskųskite gerbiamam profesoriui Juodkai, kuris yra dabar Seime. Pasirodo, kad mes lygiuojamės su Graikija pagal rekordinį universitetų finansavimo sumažinimą Europos Sąjungoje [1]. Kodėl? Ar mes vagiame, kaip graikai? O gal turime pernelyg biudžeto mažinimą garbinančią Prezidentę, Seimą ir Vyriausybę? Daugiau apie tai - surašius Google paieškoje žodžius: mokslas-studijos-ekonomika.

nuomone

nuomone portretas
p. Lina, sunku patiket, kad pazimys gali sugadinti gyvenima. Kazkas negerai zmoguje-gal silpnas, nekovoja, nemato ar neizvelgia kitu budu siekti tikslo.Tikslas siekiamas ne per ivertinimus.Yra zmoniu , kuriems svarbu max balas, kad dar labiau save pamiltu, ( o gal ir kitiems pasirodytu). Juk galima taisyti klaidas, persilaikyti egzamina, ir dar begale budu kaip patapti tuo , kuo nori..Nesupratau p. Linos rasinio

Galerijos

Daugiau straipsnių