Laisvės al. rekonstrukcija: valdžiai labiausiai galvą skauda dėl pinigų

„Laisvės alėja – pėsčiųjų zona, ir automobilių eismo čia nebus, o dviračių takas turi išlikti“, – sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

„Laisvės alėja – pėsčiųjų zona, ir automobilių eismo čia nebus, o dviračių takas turi išlikti“, – sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Kol kas dar tebesvarstoma, kaip elgtis su Laisvės al. rekonstrukcijos projekte numatytais bėgiais.

„Klausimas išlieka atviras. Bėgiai kelia daug nepatogumų, jų įrengimas nemažai kainuoja. Konkės gal ir norisi, bet reikia pagalvoti ir apie dviratininkų saugumą, ir apie moterų batelius“, – šyptelėjo V.Matijošaitis.

Miesto tarybos narys prof. Jonas Audiejatis įsitikinęs, kad įrengus bėgius konkei, reikėtų rimtai pagalvoti apie dviratininkų saugumą, mat pats buvo stipriai susižalojęs, kai viešėdamas užsienyje ir važiuodamas dviračiu pateko į tramvajaus bėgių tarpą.

„Manau, kad konkių laikai prabėgo, ir bėgių daryti nebūtina, o šiuolaikinė moderni transporto priemonė galėtų būti tas istorinio ženklo paveldosauginę dvasią primenantis simbolis“, – pastebėjo J.Audiejaitis.

Svarstoma, kad užbaigus visos Laisvės alėjos rekonstrukciją tokia transporto priemonė galėtų važinėti nuo Soboro iki miesto rotušės Senamiestyje.

Miesto vadovai pripažįsta, kad sprendžiant Laisvės al. rekonstrukcijos klausimus galvą labiausiai skauda dėl pinigų. „Paveldėjome iš praėjusios kadencijos didžiulės vertės – apie 20 mln. eurų – projektą. Vien šiam etapui nuo Įgulos bažnyčios iki A.Mickevičiaus gatvės reikia beveik 5 mln. eurų, o darbams vykdyti kol kas yra tik apie 2 mln eurų“, – skaičius vardijo miesto vicemeras Povilas Mačiulis.

Anot jo, kad šis rekonstrukcijos etapas būtų užbaigtas ir darbai galėtų vykti kitose alėjos dalyse, yra tik du finansavimo šaltiniai – savivaldybės biudžetas ir skolintos lėšos. Vicemeras pripažįsta, kad toks projektas miestui yra pernelyg brangus, tačiau ES fondai jo nefinansuoja, nors praėjusią kadenciją miesto valdžia žadėjo, kad darbams bus rasta ir ES pinigų.

„Darbai pradėti, tad dabar turime juos tęsti ir baigti. Džiaugiamės, kad su rangovais pavyko susitarti, jog pirmasis rekonstrukcijos etapas būtų baigtas greičiau – per 15 mėnesių, o ne per 24, kaip planuota anksčiau, – pridūrė P.Mačiulis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mutė

Mutė portretas
Jei tai pėsčiųjų gatvė, tai dviratininkų takus reikia perkelti į kitas gatves. Dabar kur didžiausias pėsčiųjų srautas (kairė pusė nuo Soboro) dideliu greičiu laksto dviračiai. Dviračiai ir Laisvės alėja nesuderinami dalykai.

Reikia

Reikia portretas
Reikia pasivaikčiojimus Laisvės al. apmokestinti. Iš surinktų pinigų būtų apmokama rekonstrukcija. Kokie dar čia slampinėjimai gali būti, dirbti reikia, o ne šliaužioti.

Stasys Girinis

Stasys Girinis portretas
Manau, kad meras Matijošaitis atmes tą idiotiška planą įrengti arklių transportą miesto centre. Visai įdomu ir populiaru būt organizuoti pasivažinėjimą, jojimą Nemuno saloje, ten daug erdvės, nuostabi gamta. Arkliukai padėtų tręšti pievą. Nedarykit nesąmonių valdžioje esantieji, Laisvės Alėja turi likti švari ir saugi pėstiesiems. Atsipeikėkite.
VISI KOMENTARAI 40

Galerijos

Daugiau straipsnių