Kritika: Kauno gatvėse kuriamas chaosas

Grįžti į straipsnį

dalia

dalia portretas
O gatves kokios, saligatviai -vienas ledas! Gal pereitu jomis pestute savivaldybes sulai , vietoj gastroliu i kitas salis? Vaizdas toks , kad ju visai niekas nevalo. Teko buti mazame miestelyje VIDISKESE , visi saligatviai svarut svaruteliai, pagarba Ukmergei , teko buti ir Pakruojyje taipogi svara , o Kaunas tik verslo centrais garsus ir graziom kalbom. Kas per vadovaimas! Sutvarke Laisves aleja prie Soboro, o dabar didysis tvarkos sergetojas Kairys komentuoja kaip tvarkys Sobora, o tai kokie stebuklai issaugos aikste aplink? Kas padengs galimus nuostolius? Manau maziau reikia vazineti po kitas salis, nes ziurint i vadovavima , persasi isvada , kad jokios patirties keliones neprideda, atvirksciai -atbunkame.

anekdotas

anekdotas portretas
Caras gryzta is naktiniu ulioniu. Cariene ir sako: Tu man puse 'karalystes' atiduosi,skirsiuos! Caras prieina ,primina ir pasigirsta:bum bum bum bum bum bum bum bum Bum,priejes lepterna: sakiau nieko nepesi.

Ana

Ana portretas
Del sio zenklo tikrai verta perziureti..nes kaip vaziuoti pagal ji,supranta tik daznai pro ten vaziuojantys

palaukit, palaukit...

palaukit, palaukit... portretas
idijotai pakabino naują šviesoforą Ožeškienės gatvėje. Kam? Jei neklystu--vienoj pusėj centrinio pašto kiemos,kitoj pusėj--firmelė "kardanas" Į abu šituos kiemus (ir iš) per dieną įvažiuoja max. po 20 mašinų. Manau, kad tiek "dviračių takų" maliavojimas, tiek šito šviesoforo pastatymas tėra eilinis pinigų ....sisavinimas.

zoro

zoro portretas
Dviraciu taku irengimas - tai ne dviraciu takai ka irengineja Kauno valdzia tai dviraciu taku parodija. - nudazoma juosta ir tai pavadinama "dviraciu takas". Kokie turi buti takai reikia ziureti pas Olandus su sviesoforais, borteliais, juostomis ir kt..... Todel arba normalus takai turi buti daromi arba normalus kelias paliktas vairuotojams. Dabar nei tas nei tas...Nei dviraciams nei automobiliams taip sakant..

ZZ

ZZ portretas
Izvaziuojant nuo Soboro i Vytauto prospekta prie mentines, jei nori pasukti i kaire i parodos kalna kilti - nematai sviesoforo, jis lieka uz nugaros :) I kai kuriuos naujai sutankintus sviesoforus vairuotojai jau nekreipia demesio - vaziuoja per raudona. Pavyzdziui Siaures prospekte prie LIDL kam tas sviesoforas jei ten masinu eile nuo savanoriu pastoviai susidaro kamstis, niekas nepaiso ka tas sviesoforas rodo, jis stovi kamstyje, pries savanoriu pr..

dd

dd portretas
Teisus autorius. Kuriamas chaosas. Toks vaizdas kad gatves rekonstruoja nevairuojantys mašinų, Elementariai nemasto apie atstumus, kamscius, netikrina vairuotojo matymo kampu, matymo zonu, neismano apsvietimo zonu, stabdymo atstumu, automobiliu srautu neplanuoja. Bele tik daugiau ko nors pridaryti gatvese kad pinigai butu isisavinti... Dirbama auksinio tualeto principu kai buvo statomas tualetas salia jau pastatyto. Pavyzdziui muravos sankryza su savanoriais, gyvenu visa gyvenima prie jos. Reiketu nobelio premija iteikti tam kas tai pagaliau sutvarkys. Dabar situacija yra totali betvarke..

MANE TAI SIUTINA "LEISTINAS GREITIS" JONAVOS GATVEJE !

MANE TAI SIUTINA "LEISTINAS GREITIS"  JONAVOS GATVEJE ! portretas
Jau pristate sviesoforu , pridare pereju , prigalvojo baudu... tai kam ta greiti taip beprotiskai riboti ?! Mieste turi buti bent dvi ar viena gatve , kuria galetum pervaziuoti ar apvaziuoti miesta greiciau .

prieš porą dienų

prieš porą dienų portretas
teko girdėt kalbas, lyg tai krabas liepė vienai "kelių" firmelei atiduot pinigus, nes buvo akivaizdus "brokas", tik, manau, jeigu taip būtų iš tikro--padlaižiai tokį piarą sukeltų, o čia tylu, kaip kapinėse.

Liongiinas

Liongiinas portretas
Taigi mes nekvaili ,matome ,kad jau prisiderino prie naujos valdzios keletas asmenu ,kurie turi pazistamas imoneles darancias zymejimus,zenklus ,irengiancias pesciuju perejas ir visokius stulpiukus . Kaip ir gatviu asfaltavim 9nesvarbu ,kad su brokias) Na tai ir kepa zymejimus ,sviesaforus ,stulpiukus ir t.t. Viskas teoriskai teisinga ,tik ar reikalinga .O pinigai lekia tukstanciais ir t.t.

liūdna

liūdna portretas
eismo tvarkytojui seniai reikėjo "pendelį" į šikną įvaryti, rodo, kad dirba, bet geriau jo darbo nereikia, nes kuria tik bardaką. Pertvarkos 20% teigiama 80% neigiama, o jau apmokestintas visas miestas, nes reikia pinig7 bardakui kurti. Matjošaiti AŪŪŪŪ nemiegok ant laurų.

Kęstas

Kęstas portretas
ES ruošiasi bausti Vokietiją už pernelyg didelį oro užterštumą dyzelio dūmais. Kai kurie Vokietijos miestai, gelbėdami vietinių gyventojų sveikatą, jau uždraudžia įvažiavimą automobiliams su dyzeliniais varikliais. Problema darosi vis aštresnė. "Problema ta, kad vairuotojai neatsižvelgia į jų indėlį į oro taršą ir į grūstis tam tikrose vietose ir tam tikru laiku."

Kęstas

Kęstas portretas
Vairuotojai nemoka rentabilių kainų už kelių naudojimą. "Tai ne tik neveiksminga, bet ir nesąžininga". Šiuolaikinės technologijos gali padėti. Tiksliais matavimais galima nustatyti efektyvią kainą, kuri atspindi kiekvieno automobilio indėlį į oro užterštumą bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje. Tokiu būdu kelių perkrovos ir oro tarša galėtų būti sustabdytos su minimaliomis išlaidomis. Vokietijos moksliniai tyrimai ir pramonė dirba, kuriant tokius novatoriškus kainodaros modelius, kurie "padeda užtikrinti eismo našumą ir drausmina neigiamus išorinius padarinius".

Kęstas

Kęstas portretas
Išverčiu į paprastą ūkišką kalbą: atvarysite į Kauną su jūsų senu pigiu dyzeliu, dūmijančiu, kad net baisu žiūrėti. Ten prietaisai pamatuos, paskaičiuos ir nuims nuo jūsų sąskaitos banke kompensaciją už visą žalą, kurią jūs su tuo dyzeliu Kauno gyventojams padarėte. Kitą kartą pagalvosite, ar jums verta su tuo dyzeliu veržtis važinėti po Kauną. Skųskitės Laisvosios rinkos institutui ir Eligijui Masiuliui. Laisvoje rinkoje turi būti laisvė imti kyšius ir nuodyti žmones. Nuorodas ir platesnį aptarimą galima rasti, guglinant žodžius apie mokslą-studijas-ekonomiką.

to goo

to goo portretas
turbut esi iš tos mero komandos, kad toks protingas. Tais gatvių žymėjimais gali vadovautis tik tie, kurie kasdiena tuo maršrutu važiuoja, bet rečiau patenkantis į tas sankryžas ir važiuojantys pagal KETaisykles retai kada teisingai pravažiuoja (kad ir atvažiavus nuo Karmėlavos iki pirmo Muravos šviesoforo ir norint patekti į Partizanų gatvės galą). Trumpai sakant, kol peščias neapeisi dabartinių sankryžų, teisingai tikrai nepravažiuosi O jau ta durnystė su dviračių takais Kęstučio g-vėje ir pesčiųjų gatvėje Laisvės al žemiau kritikos. Jau nekalbu apie visose gatvėse mašinų statymas apmokestintas. Tegul moka ir Meras ir kiti jo klapčiukai jeigu jau pristatė tų automatų...

KAUNIETIS

KAUNIETIS portretas
Kauno miesto MERE ! JEIGU Jus nebekontroliuote (gatvių tvarkimo klausimo ir pinigų plovimo šiou klasimu)tai kreipkites į FNTT kuri išaiškins tą korupcinę veiklą.Sveiku protu nesuprantamas gatvių žymėjmas, kelio ženklų sustatimas, perėjų apšvietimas, už proto ribų šviesoforų sustatymas (Taikos prospektas 8 nesinhronizuoti sviesaforai, ir begalė kitų nesamonių gatvėse.Ir konservatorių laikais tokios vagystės nebuvo.Tuojaus gatvėse atsiras plakatai:KAUNAS JAU NUSITVARKĖ!!!

"norma"

"norma" portretas
ar suvoki, apie ką eina kalba? Panašu, kad ne.Tai sėdėk tyliai, ir mokinkis skaityt.

Atstatyti šviesaforus

Atstatyti šviesaforus portretas
Prašau skubiai grąžinti šviesaforus antrose sankryžų pusėse. Ne visi pas mus liliputai, automobiliuose sėdi daug aukštų vyrų, kurie per savo automobilio stogą negali matyti padebesyse kabančių šviesaforų prieš sankryžą.

Aktyvi

Aktyvi portretas
Aciu,kad pastebejote ,tikrai yra painiavos ir daug netvarkos gatvese,o ir pesciuju traiskymas pe-re-jo-se niekaip nemazeja...

Norma

Norma portretas
Geras tas kreves- kovo ziedo ivaziavimas, vaziuok pagal zenklus, ir viskas bus gerai, o jei marozas tai is pirmos ir vaziuok i zieda.

dėl Krėvės--Kovo žiedo.

dėl Krėvės--Kovo žiedo. portretas
Žmogus rašė, kad debiliškai išpaišytas, atvažiuojant nuo "girstupio". Iš dalies taip, bet ten pats ženklas kvailas: jeigu važiuosi iš pirmos juostos link "savo", tavęs nieks negali bausti, nes , pirma--taip daro visi trolikai ir autobusai, antra--ženklas "eismo kryptys juostose" aiškiai rodo, kad įvažiuot į žiedą turi iš pirmos eismo juostos, nes antros ten kaip ir nėr.Kvailesnė situacija nuo "savo" link "girstupio", kur pastoviai chamai bando iš pirmos praslyst,bet šiandien autobuso vairuotojas vieną jauną ir su "reakcija" paauklėjo, tikiuosi, žąsinas ilgam atsimins.

krabo "komandai"

krabo "komandai" portretas
Dabar turėsit progą paisterikuot: pabandžiau šiandien , pagal taisykles, bandydamas stebėti ženklus, kaip čia vienas paaiškino, pasukti į dešinę iš Maironio į Kęstučio (per rodyklę)...Suprantu, kad krabas čia karalius, o jo subinlaižiai-"krūti specialistai", bet, jeigu, atlikęs manevrą, turi išlipt, užverst galvą į viršų, ir pažiūrėt, ką porina ženklai, tai nu ir na... tarp kitko jie sako, kad tu randiesi visuomeninio eismo juostoje, ir tave reikia bausti. Anksčiau buvo tokia frazė, kad ženklas turi būt matomas iš anksto, skaitomas, suprantamas, o jeigu pasakysit, kad žemiau kabantis jis trukdo troliams, tai čia ne vairuotojų problemos. P.S. tokiame aukštyje jisai trukdo iš Karmėlavos kylantiems lėktuvams.

goo

goo portretas
Labai gerai, kad iškeliama diskusija apie tam tikras problemas. Blogai, kad diskutuoja žmonės, kurie neturi tam tikrų žinių ir galimybių. Manau žmogelis turi pilnai išsakyti savo poziciją apie patariamus nepatogumus kelyje, bet neaiškinti kaip ką daryti. Tokie argumentai kaip "daro spūstis" yra niekuo nepagrįsti. Apšvietimo lygis irgi yra subjektyvu (vienam gali užtekti apšvietimo, kitam ne). Manau yra dalykų į kuriuos specialistai turėtų atkreipti dėmesį, bet yra ir labai subjektyvios nuomonės, su kuria pvz aš nesutikčiau. Plius žmogelio teiginiuose atrasta loginių nesutapimų. Vienoje straipsnio dalyje minimas saugumo kriterijus (kai kalbama apie išvažiavimą iš Pramonės/Taikos žiedo), tačiau tame žiede eismas sureguliuotas taip, kad didintų pralaidumą. Kitoje straipsnio dalyje jau apie saugumą nekalbama, o kalbama apie pralaidumą (Kęstučio g.). Neesam visi profesionalai, bet be specifinių žinių atrodom kaip karvių banda nepatenkinta žolės skoniu.

Algiui, kitas Algis(psichologas)

Algiui, kitas Algis(psichologas) portretas
Ryškiai pralošei žodžių dvikovą ž m o g e l i. Dauguma pritaria autoriui, o tu štai ne. Diagnozė - ,,smegenai" pervargę, arba.....jų nėra.

Anonimas

Anonimas portretas
baust reik daugiau neziuri zenklu vaziuoja kaip nori avinai

Iškerojęs

Iškerojęs portretas
Visų pirma kol savo kėdutėje sėdės tūlas P.Keras, tikėtis normalaus eismo nei neverta. Antra - stebiuosi tokio brandaus amžiaus žmogaus išmintimi - jis tikrai išvardino visas dirbtinas kliūtis labai tiksliai. O šiaip, manau, jau seniai laikas vairuojantiems kauniečiams steigti "Vairuotojų sąjungą" ir įsilieti į savo interesų (nepažeidžiant pėsčiųjų interesų) gynimą Kaune.

Just me

Just me portretas
Laba diena, 6 forto žiede juostų ženklai sudėti, visi žino kur rikiuotis, išsuksi kairiau - stovi kairiausioj juostoj, jei nematote ženklų tai reikėtų apsvarstyti galimybę padėti teises į stalčių...

kažin,

kažin, portretas
ar senolis dviračiu važiuot moka, bet europietį vaidint nori...Beje, proto gumbai, kurie patariat seniems kabint vairą ant vinies, adresuokit savo nesąmonę krabui: jo indėlis į avaringumą mieste visai nemenkas, ir nesistebiu, kad senis tebeturi teises: tsakant gyvulių ūkis--lygios kiaulės ir lygesnės.

beje

beje portretas
Prisipaišė žalių juostų, bet patys savo užpakalių iš auto neiškelia. Tai sėskit ant tų baikų ir į darbą varykit, rodykit pavyzdį. Savivaldybės oficialus transportas turi būti dviratis.

Krabui dviračių takai preoritetas

Krabui dviračių takai preoritetas portretas
Jis be dviračių takų daugiau nieko nesugalvoja. Jis nori kiekvienoj gatvėj padaryt dviračių takus, ne tik ant šaligatvių , bet ir ant gatvių. Kur tai matyta eini šaligatviu ir dar nesaugiai jautiesi, nes gali koks durnius su dviračiu lėkdamas partrenkt, nes ant šaligatvio dar nupieštas ir dviratis. Čia tikrai taip nesaugu vaikščiot kur laksto ir dviratininkai.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Pritariu, kad beveik visos ziedines sankryzos yra apsunkintos vairuotojams. Tiesiog neaisku kokias problemas sie pakeitimai issprendzia, greiciau tik apsunkina, didina kamscius.

kero sutve lauk!

kero sutve lauk! portretas
Susikiskit i kur nesueina savo "LIKE BIKE" juostas naujieji vakarieciai jus!

patyres

patyres portretas
Jori ir kitiems, kurie teisėtai piktinasi niekam nereikalinga dviračių juosta Kęstučio gatvėje. Čia dar ne viskas, ponai. Pagal įžymųjį mero planą šita nesąmonė bus padaryta ir Savanorių pr.. Ten nuokalnėje bus dviračių juostos ABIEJOSE PUSĖSE ir visi vilksis viena eile tiek nuo kalno, tiek į kalną...

Raimis

Raimis portretas
Buvo nuleistas nurodymas kuo daugiau surinkti pinigų už parkavimą miesto centre. Atsirado pasiūlymas persėsti ant dviračių tuo Kaunas taps išskirtinis. Bet pamiršo savivaldos veikėjai, kad Kaune dar ir automobiliai važiuoja. Reikia pripažinti klaidas ir jas taisyti.

D.g.

D.g. portretas
Tai nesedek uz furos vairo. Toks protingas eik i kelius dirbt.

manau

manau portretas
Vairą turi pakabinti BBD, nes dėl jo reikia naikinti perėjas ir tverti tvoras. Beje, ne senjorai pavojingi kelyje, o gaideliai, kurie puikuojasi savo auto ir sugebėjimu spausti gazą. O tas gebėjimas dažnai yra tik įsivaizduojamas, kaip rodo graudi statistika.O kad su eismo saugumu prasti popieriai Kaune, aišku ir taip, linijos negelbės, paišyk nepiešęs. O ir ženklus prieš sankryžas ar žiedus vertėtų statyti taip, kad visi matytų gerokai anksčiau ir jie neturi slėptis už apšvietimo stulpų. Gal siųskime mūsų specialistus pasikonsultuoti į kitas šalis, ar pasikvieskime pas save iš kitų valstybių, kurios padarė pažangą.

Algis

Algis portretas
Tai jums, negerbiamasis, reikia pas daktarus. Neįžiūrite ką parašau. Jokių senukų ir nieko kito nekeikiu. Visi turi būti savo vietose. Senukai gatvėse privalo būti pažymėti, kad matytum ko išskirtinai reikia saugotis. Tai mano nuomonė. Pasiskaitykit statistiką - jauni ir seni - vieni daugiausiai papuolantys į eismo nelaimes. Vieniems uždedami žali lapai, kitiems - nieko. Ir neišsigąstu paties, tiesiog šlykštu matyti tokį sovietinio mąstymo raugą, kurio dar pakankamai daug likę aplink.

Algiui

Algiui portretas
Ne Algi, kol nevėlu eikit pas daktarus pasitikrinti, pasikonsultuoti bent jau. Tokios minties jėgos nėra normalu. Čia keikiat senukus gatvėse, tuoj po to kalbat apie kultūros nebuvimą, na o dar po kelių minučių išsigąstate komentatoriaus. Žinot, aš daug labiau nei jūs nenorėčiau sutikti tokios nestabilios personos...

Algis

Algis portretas
Negerbiamasis (kaip pats to prašote), po poros mano sakinių pavadinate kretinu. Nenorėčiau jūsų kelyje sutikti ir niekur kitur. Jums elementariai trūksta kultūros.

matai

matai portretas
kas tvarko eismą Kaune ........ neturintis pąžymos iš psichiatro apie spūsčių poveikį lyčių dauginimuisi

Algiui

Algiui portretas
Nereikia manęs vadinti gerbiamu, nes pats tikrai negerbiati nei manęs nei aplinkinių (komentaras tai puikiai parodė), lygiai taip pat neesu keikūnas. Kretinas nėra keiksmažodis, jis tiesiog apibūdiną žmogų idiotą, būtent toks ir esate.

Algis

Algis portretas
Gerbiamasis keikūne, jums derėtų ūkiniu muilu liežuvį išsiplauti nuo keiksmažodžių. Įsivaizduoju paties elgesį kelyje, jei diskusijose nevaldot emocijų.

Algiui

Algiui portretas
o tu kretine net nesuvoki, kad pats esi tokia pat kliūtis kelyje, a?

Algis

Algis portretas
Ponuliai besipiktinantys, tai čia jums BŪTINA uždėti ant visų automobilio šonų gerai apšviestus ženklus - PENSININKAS. Nesugebat važiuoti kaip nurodyta ženkluose, kabinkit vairą ant vinies, kitaip esat gyvos kliūtys kelyje. Dar didelis klausimas kokio tinkamumo sveikata vairuoti, kai jau 73 metų ir kaip gautas medicininis pažymėjimas?

Problema

Problema  portretas
Kauno savivaldybė turi problemų bet pagrindinės yra dvi , kurias senų laikų kauniečiai pastebi , nes įnešama sumaišties į kauniečių gyvenimą ir bloginamas sąlygos visiems kelių eismo dalyviams , kadangi savo "darbo" atlikti nemoka savivaldybės skyrių vedėjai :p.Keras ir p.Pakalniškis, todėl laikas susimąstyti jų kompetenciją užimamom ir nemokšiškai vykdomom pareigomis.

Raimis

Raimis portretas
Mano vairavimo stažas 35 metai esu ketvirtos kartos Kaunietis. Tokios vairavimo betvarkės kaip dabar Kaune nebuvo. Besaikis parkavimo vietų važiavimo juostose formavimas ir dviračių juostos ,bloga išvažiavimo iš žiedų tvarka, blogas apšvietimas, nesimato šviesaforo sustojus prie stop juostos- totali betvarkė. Matosi kad šią "tvarką" daro nieko meišmanantys apie eismo reguliavimo tvarką. Sustokite ir pradėkite spręsti eismo reguliavimą Kaune mokslu ir analizėmis. Tai kas padaryta Kęstučio gatvėje yra nusikaltimas ir dar buvo svarstoma ar skirti vieną juostą viešam transportui-bepročiai!

.

. portretas
Nu tai žiūrėkit į ženklus ir važiuot mokėsit, nes dabar pilna mieste durneliu, kurie šauna sau patinkančia eismo juosta.

Stas

Stas portretas
O kur Jus gyvenat, prisiminkit. Aš mieste dirbu ir pravažiuoja 200km.per pamaina, baisu, Tai ką tie vairuotojai nauji mokės važiuoti tokioj nesąmonė. Pažiūrėkit žiedą Breslaujos Verkių, autobusai ir mirkriukai pilvais braukia skalda, bet niekam ne domu.

zmogeliai ,-cia ne kelio zenklai

zmogeliai  ,-cia  ne  kelio  zenklai  portretas
cia pavaizduota dabartiniu policaju [ mentu] smegeneliu vingiai , ir valdzia turetu atimt is tu pusdurniu dazus nes keliai -sankryzos tai istisa mozaika klaidziu labirintu pripiestu ant asfalto , norint isstudijuot kur turetum vaziuot pagal toj drobej ispiestus heroglifus reikia sustot sankryzoj ir bent 5 minutes studijuot -vedziojant pirstais ,,,kur tas kelelis pilkas mane nuves[ rodykles] tave nuves,,,

Kristina

Kristina portretas
Po rekonstrukcijos Panerių g., jei "pasiseka" važiuoti paskui troleibusą - galima nusišauti. Kai miesto transportas sustoja stotelėje, gatvė supaišyta ir atitverta taip, kad nėra jokių legalių būdų jam aplenkti. Reiškias taip - keleiviai perka talonėlius, o vairuotojai iš paskos stovi ir laukia. Nu super tiesiog!!!

Ha

Ha portretas
Butu neparase kiek jam metu piemenys neturetu ka pasakyti o as uzskaitaitau cia faktas ir juostu perpaisymas nieko neisprendzia zenklus ir tuos stato ne 100 metru iki posukio o salia jo na tai autosttadoje labai patogu

geriau su ferariu tegu senis nelekia:

geriau su ferariu tegu senis nelekia: portretas
ir taip jam, "vargšui" avarijų užtenka.

Dėl minėto žiedo ties 6 fortu

Dėl minėto žiedo ties 6 fortu portretas
Pritariu! Jis siaubingai nepatogus, o ne vietiniams - neįmanoma nuvažiuoti ten kur reikia. Tad dar didesnis apkrovimas toje vietoje gaunasi, kai juostos nuveda ne ten kur reikia. ŽenklasNEAIŠKUS!

keleivė

keleivė portretas
Kerui gal jau 100 metų, orientaciją pametė

Mindaugas

Mindaugas portretas
Juozas tas, kuris ras chaos betkur. Net ir ten kur jo Nėra. Visokiu žmoniu yra. Ką dabar daryt.

Plius

Plius portretas
Labai teisingai. LED ai veikia tik kai nėra kritulių. O kai lyja ar nežymus rūkas - tai nei linijos atspindi šviesą, nei tie Ledai neapšviečia. Vasarą kelio ženklinimai irgi purvini, pajuodę, vakare nesimato. Beje - kada policija baudžia už parkavimą neleistinoje vietoje arba ne pagal ženklo reikalavimą? Pilna mašinų važiuojamoje kelio dalyje, sunku net pravažiuoti kai kur...

algirdas

algirdas portretas
pritariu,nes visas centras pasidare komercija ,vien mokamos vietos ir dar kokia kaina. apie VI forto žiedą tai iš viso nežinančiam kaip važiuoti tai tikra tragedija kiekvieną kartą važiuojant nežinai ko tiketis iš kitų ,nes jie tiesiog nežino kaip jį pravažiuoti

kauna

kauna portretas
pilnai sutinku, anksciau kaune eismas buvo zymiai geriau sutvarkytas, pastaruosius kelis metus tokiu nesamoniu pridaryta, kad net tycia kenkiant taip nesugalvosi. matyt pasikeite eismo organizatoriai, visiki glusiai dabar linijas ant asfalto braizo kreivas, ir zenklus bile kokius stato

mm

mm portretas
tik situos zenklus reikia 200metru pries zieda statyt o ne gal keliu taisykles 50metru .

JORĖ

JORĖ portretas
Ponas Mere. Gelbėkit Kęstučio gatvę. Ką Jūs padarėte, tai sveiku protu nesuvokiama. Ar nors kartą ja važiavote. Dabar šioj gstvėje eismas tolygus kažkieno netobulam įvaizdžiui. Suprantu, reikia pinigų, o kur žmonių gerovė, jei važiuojant viena juosta prasilenkti su visuomeniniu transportu reikia labai saugot ne tik kitus bet ir savo mašinos veidrodėlius. Patikėkit, dar nemačiau kad kas nors važiuotų dviračiais tam skirtoje juostelėje, o jei jie ir važiuos tai yra nesaugu. KAS JŪSŲ SAVIVALDYBĖJE ATSISVEIKINO SAVO LOGIŠKU MĄSTYMU. KREIPIUOSI Į JUS VISVALDAI, NELEISKIT KAUNO EISME DARYTI NEAPGALVOTŲ SPRENDIMŲ.SUPRANTU, PINIGŲ REIKIA, BET TOKIA KAINA NEGALIMA.

chaos

chaos portretas
darykit paprastai ir logiskai- kam daryt pesciuju pereja prie pat keliu suskirtimo, taigi neuzvaziaves ant perejos nematai kas kely dedasi ir negali ivaziuot i gatve, o taip atsistoji ant perejos ir zmonem maisais, na padarykit kad tARP PEREJOS IR GATVES TILPTU NORS 1 MASINA. Niekada nedarykit kad vaziuoji antra juosta ir ji pasirodo staiga pasisuka i kaire, kaip prie kliniku. arba vaziuoji pirma juosta ir staiga prie sankryzos pamatai kad turi sukt tik i desine be jokiu kitu pasirinkimu. Nu padarykit papildomas juostas kurios atsiranda tik sukimui. Jei vidury gatves nupaisot zona kur masinos vaziuot negali tik yra sukimai i kaire, na padarykit ju daugiau, kad nesiformuotu kolonos sukimui i kaire kaip varniu gatvej- vistiek ta kelio zona nepanaudojama. Po akropolio aikstele abipus gatvej pirma eismo juosta kur vaziuot negalima, na padarykit parkavima kai vyksta renginiai arenoj tilps papildomai gal 50 masinu ir taip truksta parkavimo miesto centre,o masinos vistiek negali ta juosta va

keras panašus į visišką glušių

keras panašus į visišką glušių portretas
švaisto mokesčių mokėtojų pinigus chaoso gatvėse kūrimui ?

Anonimas

Anonimas portretas
Čia ne tik juozas aklas. Ir daugiau tokių yra. Jei kažkoks kebabas pirko teises ir nepaskaitė kaip reik žiedų važiuot tai čia jo bėda ir ponas juozas galėtų nesikabinėt. Baršausko gatvėje nepavyksta sutikti važiuojančių pirma juosta. Visi 3čioje arba 2troje. O jei atvykai iš kaimo kur viena sankryža ir nesuvoki kaip važiuot mieste geriau važiuok savaitgalį kai eismo mažiau

dzungles

dzungles portretas
nesuprantu kam tamsu prie perejos gal prisiminkit kad dar visai neseniai nebuvo net lempu prie pereju tai tada sviesu buvo asilai pas okulista eikit

kr

kr portretas
pestieji atsilupe ypac mickeviciaus ir donelaicio pereja panaikinta .jie vistiek eina o lopai praleidzia juos

Jonas

Jonas portretas
Kęstučio gatveje tikrai eismas pasunkėjo.

nuomonė

nuomonė portretas
Gal tam Juozui akinių reikia ar į pensiją jau laikas, kad tokius klausimus kelia ? Nors man irgi jau virš 60, tačiau nematau jokių problemų. VI forto žiede viskas normaliai ir logiškai padaryta. O jei jau trūksta apšvietimo- tai laikas pradėti važinėti dieną arba lėčiau ir nebus jokių problemų. O gal Juozas kartais iš lenktyninių sunkvežimių kastos ? Pasitaiko ir tokių sutikti, jiems visos gatvės siauros ir greičiai mieste per maži. Pas juos kitaip nebūna- kiek variklis traukia, tiek ir spaudžia. O paskui kalti visi, tik ne jie....tokiems reikia į JAV emigruoti, ten keliai platesni, sunkvežimiai ilgesni....

Pėstieji

Pėstieji portretas
Tai gal apie pėsčiuosius pakalbėti reikėtų, kiek perėjo panaikino, kad automobiliams patogiau būtų važiuoti. Norint pereiti į kitą pusę gatvės kai kur tenką km lankstą daryti, bet ferrari nestodamas gali važiuoti

Cha

Cha portretas
Vairuoju tik 30 metų, irgi tokio jovalo nemačiau. Šiaip tai paskutinius 2-3 metus matau tik priešingą gerovei tendensiją. Manau tai daroma samoningai, tiesiog norima išguit transportą, sudaužyt avarijose, sunkiau orientuojantiems mest vairą, žodžiu liks tik dviratininkai, ir mat jo šaičio BBD. Ką skiedžia Keras- tai nu net nežinau kaip pasakyt, nu darželinuko naivumas, arba mano kad kiti visi tokie, arba tiesiog vykdo savo, (kažkieno nurodytą), planą.

Kasdienis profas

Kasdienis profas portretas
Pėsčiųjų zonų matomumas žymiai pagerėjo , visais atžvilgiais... Žiedu pralaidumas tikrai tapo geresnis , ypač 6-forto ir Saulėtekio , Kęstučio gatvėje išspausta kas tik įmanoma , kad visiems butų nors kažkiek... Man asmeniskai kliūna tai auto stoteles , kažkodėl apšvietimas jųjų stipriai šlubuoja... ir tie tušti važinėjantis 25 metru monstrai , jie tikrai sukelia daug keblumu ir įneša chaoso , jų reikia atsisakyti , nes per piko meta ojojoi...

Aja

Aja portretas
Vairuoju 40 m kiekviena diena.Kaunas grazeja.svieseja.Bet apsvietimas perejise ir prie ju tikrai prastas .Lyjant lietuj prie pesciuju perejos zuvo mano zmogus .Vairuotojas profesionalas .Butent del apsvietimo ir saleliu kaltes. . Juostos 6 forto ziede problematiskos ..p Juozas daug kur teisus ir ne pulkit uz teisybe o darykit isvadas..Is profesionalu reikia daug ko pasimokyti. Paziurekit i kelius apsvietimus zenklus Skandinavijoj.Vaziuoji viskas aisku ir sviesu .

nežinau

nežinau portretas
Jeigu jau kalbam apie globalizaciją ir kamščius, tai kodėl grūdam viską į Centrą ir Senamiestį. Negi mažai vietos už Kauno. O jei jau grūdam, tai pastatykim parkavimo aikšteles ir susitaikykim, kad kamščiai tik didės. NT plečiasi, bet infrastruktūra lieka, kaip buvusi.Tai ir yra problema..

gal su ferariu galetu pralekt senelis is viciunu

gal su ferariu galetu pralekt senelis is viciunu portretas
ir patikrint tuos faktus isdestytus,bet tam jis neturi laiko.

Atmerkit akis

Atmerkit akis portretas
Zmones isikalkit i galva, kestucio, mickeviciaus, misko gatve yra pats miesto centras, visose išsivysčiusiose salyse eismas miesto centre draudziamas, ribojamas, apmokestinamas labai smarkiai, negalima norėti kad visur butu 6 eismo juostu gatves be viesojo transporto, dviraciu ir kad kiekvienam automobiliui butu po 3 parkavimosi vietas, kad ir kur be paziuretum... globalizacija ir gyventoju telkimasis didesniuose miestose skatina butent tokius pokycius, kad eisma reikia pritaikyti ne patogumui, greitumui, neigudusiu vairuotoju suprantamumui, o pritaikomas eismo saugumui bei viesojo transporto pravazumui. nepatinka stoveti kamsciuose ar nesusigaudai keliuose, yra pilna viesojo transporto, arba jeigu nepatinka, galite pasivaikscioti sutvarkytais saligatviais su atitvarais del kuriu kazkuris cia komentatorius piktinasi, Kaunas eina tikrai labai teisinga linkme ir mes visi tuo labai dziaugiames, bent jau tie kurie kazkiek masto, o ne piktinasi del visko is eiles :)

Xxx

Xxx portretas
Nėra kompetetingų žmonių. Tiesiog nesugeba dirbti savo darbo.

Anonimas

Anonimas portretas
Pritariu.ypatingai padarytas chaosas centre Kęstučio.Mickevičiaus gatvėse

Justinas

Justinas portretas
VI forto žiedas tai super įrengtas, čia ne sarkazmas, o tikrai geras sprendimas, jau daugiau nei 10 metų pro tą žiedą dieną iš dienos važiuoju ir tikrai dabar geriau, baigėsi malimasis iš juostos į juostą, beveik nebematau ten avarijų kai seniau atrodo per dieną po 2-3 būdavo, nėr ko eismo sąlygų sudarinėti fūroms dienos metu maltis po miestą, o tos kur malasi tai jau žino tikrai kaip važiuoti. Apšvietimas irgi nėra toks blogas kaip verkia straipsnio autorius, jeigu pestysis tvarkingai eina tai visa gatvė žybsi poto kai paspaudžia mygtuką, kad , važiuojant leistinu greičiu tikrai viskas kuo puikiausiai matosi, iš fūros išvis nuostabus vaizdas turėtų būti, neranda kuo piktintis kiek matau.... jeigu tau nepatinka nereiskia kad kitiems miestiečiams netinka ir nepatinka. Kad užsienį labai jau didelis skirtumas būtų irgi nepasakyciau, jeigu lyginant uzmiesti, tai taip, kai vaziuoji tamsoje ir staiga apsviesta pereja tada taip, sutinku, o miestuose labai panasi situacija...

Vaidas

Vaidas portretas
Tikrai pritariu, vietomis tikrai daug neteisingų sprendimų pridaryta, gal jau laikas atsitokėti. Vien ko vertas juostų nubraižymas Kęstučio, Miško gatvėse. Tvorelių taip pat pristatyta kur reikia ir kur nereikia.

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Koks durnius pesciuju saleles padare vos nesankryzoj,pabandyk su ilga masina uzsukti pats maciau kaip autobusas langa issikule.

Vile

Vile portretas
Jonui. Kaune gyvena ne 400.000, o truputi daugiau,negu 300.000. Pries rasant pasidomekite Vikipedijoje.

Linas

Linas portretas
"O pas mus užsidega tada, kai jau žmogus į perėją įėjo..." Kiek mačiau perėjų, tai visur nuolat dega lempos, o ne tik įėjus ...

jonas

jonas portretas
kaune vos 400000 gyventoju ,o priženklinta kaip už milijoną.ir kam?

€ portretas
Man kaip tik dabar daugiau tvarkos Kauno gatvėse atsirado. Normaliai suženklintos eismo juostos, nauji ryškiai šviečiantys šviesoforai. Anksčiau buvo daugiau betvarkės.

senas vairuotojas

senas  vairuotojas portretas
viskas cia gerai su eismu;;eilinis uzsakomasis straipsnis remiantis nesamu kazkokiu vairuotoju,kuris nelabai ir \ vazineja po miestus,,,matom kaip sie girti asi vazineja po uzmiescio kelius ir kieek skaudziu avariuju..kasdien vazineju miesto gatvemis ir jokiu problemu

algis

algis portretas
pritariu šančiškiui, o kaip Juozai ženklinti 6-to forto žiedą; atvažiuoji Baršausko gatve į žiedą pirmas posūkis į Riomerio g-vė, antras posūkis į Petrašiūnus, trečias posūkis į fortą(šaudyklą), ketvirtas posūkis į pramonės pr., penktas posūkis į kovo 11-osios, šeštas posūkis vėl į Baršausko g-vę. Geriau atkreipkit dėmesį į žiedus, kur iš žiedo išvažiavimas dviem eilėm, o įvažiuoja į žiedą iš pirmos eilės, nes nėra nė vieno ženklo Kaune, prieš įvažiuojant į žiedą.

Gyventojas

Gyventojas portretas
O kaip žiedas prie Prancūzų ir Verkių gatvės? Taip padarė, kad automobiliai neprasilenkia. Apie sunkvežimius, furas iš viso tyliu. 15 minučių sugaišta kol žiedą apsuka. Ir kam jo čia reikėjo žiedo.

a

a portretas
krėvės ir kovo 11 žiedukas tai daunai tokius sprendimus priėme , dirbtinai sudaro spūstis , kuomet iš pirmos eilės negalima važiuoti į žiedą ir iš jo isukti į kovo 11

ko noret kai senelis

ko noret kai senelis portretas
vadovauja-ligotas su moterelem 20 metu jaunesnem trali vali

Lorera

Lorera portretas
Viskas tam Kaune gerai, išmokit važinėti, o ne kitus kritikuoti.

Anonimas

Anonimas portretas
sankryžos ir žiedai tai pizė

na

na portretas
iš šviesoforų "otkato" garantuotai koks savivaldybės klerkas namą pasistatė

to na na

to na na portretas
aisku, intensyvaus eismo salygomis tikriems dzigitams i zenklinimus ir zenklus ner kada dairytis, tikras soferis varo is atminties :)) siaip sutinku su autoriumi del pereju ir durno kestucio gatves perzymejimo, taciau VI forto ziedo naujas zymejimas man patinka. Vaziuoju pro ta zieda marsrutu is barsausko i kovo 11 tos kokius 5 metus kasdien, galiu pastebeti jog pravaziuoju 5 valandos piko metu zymiai greiciau, plius sumazejo kosmonautu, kuriems 3 juostu ziedas per platus ir makaluodavosi is trecios i pirma ir atgal, kaip s... po ekete.

gyventoja

gyventoja portretas
kam ta dviračių eismo juosta Kestučio gatvėje ,jeigu dviračių takas yra visai šalia,Laisvės alėjoje.

Estas

Estas portretas
Estijoje žiedinės sankryžos gana seniai naudoja tokį ženklinimą. Nėra jokių problemų. Sistema veikia puikiai.

daug to chaoso

daug to chaoso portretas
tikrai taip, negi specialistai nepastebi savo klaidu. Toks vaizdas kad visa ta chaosa kuria analfabetai. Pilnas Savanoriu prospektas prikabinetas sviesofru ir nesuprantama koki ir kam jie suteikia sauguma. Protauti reikia , o ne svaistyti lesas nesamoningiems sprendimams

dzungles

dzungles portretas
kas per kliedesiai gal pamirsot kaip sprotai kai valdzioj buvo lemputes kas antra issukinejo tipo taupe , ir saugu visiem buvo .nelyginamos situacijos kas buvo ir kas yra, ko tada autorius tylejo kai kas antra lempa sviete ,gal vairuotojau pasiziurek i pasa ar pas okulista nueik arba jei neaiskus zenklai kuri juosta kur veda ( kuriu anksciau isvis nebuvo ) tai gal teises persilaikyk . manau isvis cia kazkokia sugalvota propoganda koncervai pila purva ruosiasi rinkimams , von sprotai parazitai nuo valdzios uzteko jusu kliedesiu nepasiilgom jusu ir nepasiilgsim

na na

na na portretas
gal galėtum, (daug prisidėjęs), paaiškint, ar daug yr laiko labai intensyvaus eismo sąlygom, dairytis į debiliškus žeklinimus, bei ženklus, kai reik dabot savo "šonus" stebėt situaciją priekyje, ir spėt "pabėgt" nuo atlekiančio iš galo. Savivaldybės idijotai ten, kur nereikia, stato brangius ženklus (žinia--otkatai), nors užtenktų horizontalaus ženklinimo ant bortelio, ir poros baudų...Na, svarbiausia, kad vicemeras "seksualiai" patenkintas, o tu gatvėje nesigirk savo "indėliu į bardaką" , nes, nežiūrint, kad esi krabo žmogus, gali sulaukt padėkos ženklų. Panašu, kad situacija su eismo "organizavimu" Kaune tokia pati, kaip armijoje, kur sunkiausia medicininė operacija--anginos pašalinimas, nes jie tai daro per užpakalį.

tai

tai portretas
Viskas daroma tam, kad įsisavinti kuo daugiau pinigų. Daug nelogiškų, brangių sprendimų. Kam asfaltas ir gatvės apšvietimas Panemunės šile, gal geriau reikėjo apšviesti perėjas ir gatves asfaltuoti.

Vodyla

Vodyla portretas
Meskit nafik tą Kerą ir visą jo šutvę lauk.

Šančiokas

Šančiokas portretas
Persirikiavimai sankryžose, žiedai su nesamoningais įvažiavimais ir dar labiau durnais išvažiavimais,perėjų su šviesoforais gausinimas,idiotiškos saugumo salelės viduryje gatvės,betiksliai dviračių takai,specialiai kuriamos spūstys ir t.t.Toks vaizdas,kad visa tai daroma tyčia arba daro visiški daunai.Aš aplamai nesuprantu,kaip gali keli žmonės,artimi imperatoriui,priiminėti tokius sprendimus,kurie tiesiogiai įtakoja viso miesto gyventojų gerove?

Tomas

Tomas portretas
Kaune aplamai eismas tapo chaosas ir kuo toliau situacija tik blogeja, nes miesto valdzia ir meras nesigaudo ka reikai daryti istikro o tik graziai sneketi moka ir versliukus savo sukti. O keliu bukle apgailetina kalbant apie eismo pralaidumo didinima ir visas diegiamas naujoves

DC

DC portretas
Sakykit ką norit, bet "Kaunas tvarkosi" sekta neturi nė menkiausio supratimo ką veikia...

ko

ko portretas
noret is biurokratiniu visavaldanciu ir nieko nedaranciu buvo kreiptasi ir i p. Kera kuris atstovauja visa keliu prieziura ir vykdomus darbus ir lieka vien tik pazadai o juk tam dar yra meras ir ka jis nemato ?o tai gali buti ir taip nes per dideli /kruvi/ turbut ir nemate kur vaziuoja tai dabar gal jau ras laiko ir Kauno gatvem?......

Satyvas

Satyvas portretas
Pritariu "geram šoferiui", Juozui jau laikas naudotis viešuoju transportu. Manau galiu pasigirti jog nemažai esu prisidėjęs prie naujovių įdiegimo, kad eismas būtų saugesnis. Bet dabar, esant geram finansavimui ir miesto administracijos tinkamam požiūriui - daroma tikrai daug ir tinkamai. Vairuotojui reikia daugiau dairytis, o ne važiuoti iš atminties.

valdžia nekomentuos.

valdžia nekomentuos. portretas
savivaldybėje sėdi trys mažvaikiai--poviliukas, puskelniškis, bei krūmas. Kol jie nebus ištrenkti velniop--gatvėse tvarkos nebus. 6 forto žiedas yra geras, jei važiuoji kokį penktą kartą, ir stebi ženklus. Teisingai žmogus rašė: atvykęs iš kito miesto paprasčiausiai kuria avarines situacijas, bet biurokratinė" šunauja "dėl to "nekalta", a nią? Svarbu krabui atraportuota : dėde, dėde, ir aš pora nesąmonių padariau, pagirk mane. Kiba čia jo anūkai, kad taip tvirtai soste laikosi?

Aidas

Aidas portretas
Is Mickeviciaus gatves pasukus desinen i Donelaicio gatve budavo pesciuju pereja, pries kuria turedavom stabtelti, praleisti pesciuosius. Po sankryzos atnaujinimo, kaip suprantu (jei teisingai suprantu), pesciuju perejos sioje vietoje nebera!? Taciau pestieji, pagal sena iproti, kaip ejo taip ir eina...Tai,mano manymu, bent jau tvorele kokia pastatyt reikejo, nes zmones nesupranta, jog norint pereit Donelaicio gatve reikia paejet i prieki, pereiti Mickeviciaus gatve it tada tik pereiti Donelaicio gatve.

Saulele

Saulele portretas
Aklos zonos sankryžose, be galimybės matyti šviesoforą, dviračių takai gatvėse iš niekur ir niekur nevedantys, mašinų stovėjimo aikštelės vietoj esminių centro gatvių, ne vairuotojų nupaišyti kelio ženklai ir kelių juostos... taigi visi žinom, kad atkatų pinigai už to stovi...skolinasi pinigus miesto sąskaita ir į savo kišenes pila:( Jeigu tik pabando koks žmogus pasakyti ką galvoja, tuoj įsijungia Krabo "pimpačkiukų skyrius" (viešųjų ryšių specialistai) ir puola rašyti liaupsinančius komentarus ir durnina kritiką išsakančius žmones:(

Arturas

Arturas portretas
O Jonavos gatvė prie kleboni6kio viaduko? Važiuoji pirma juosta ir atsiduri papildomoj link Vilniaus. Ne kasdien važiuojantys stabdo, rikiuojasi į antrą juostą...... Palikit pirmą ir antrą justą tiesias ir papildomą link Vilniaus, bus viskas aišku ir logiška, naujokai pasnigus taip ir važiuoja, o ne pagal nukreivaliotas juostas. Kam daryti problemas ten kur jų nebuvo?

23

23 portretas
1. Pereiti po 10 val. vakaro Savanorių - Zanavykų sankryžą yra tikras iššūkis. Visi lekia, pėsčiojo pirmumas nebeegzistuoja. Kiekvieną kartą nežinai ar pasieksi kitą Savanorių pr. pusę. Kam reikia rengti papildomą apšvietimą, juk galima palikti įjungta šviesoforą. 2. Nesuprantu nauju šviesoforų pakabinimo. Įvažiuoji į sankryžą ir patenki į visiškai "tamsę" zona -nesimato nei vieno šviesoforo!

Geras soferis

Geras soferis portretas
Jozai, jeu pasenai ir laikas treleibusu pradet vezintis, ce tau ne su Zylu po bulgaryjos kaimus vazinetis, ce kaunas ir vazineja bmv dabar ir metu aniem tik dvidesim...

Arvydas

Arvydas portretas
Saunuolis kaunietis Juozas, su straipsnio kritika “gatvese kuriamas chaosas”, visos pastabos yra 100% teisingos. 45 metus vairuojantis - Arvydas

Tadas

Tadas portretas
Jo, turbut kai perejos nebuvo apsviestos, geriau buvo. Kai kurie zmones tiesiog gime piktintis viskuo gyvenime, jiems daryk ka tik nori vis negerai ir negerai. O VI forto ziedas tai labai puikiai sutvarkytas, zenklai labai aiskus, juostos aiskios, kur ivaziuoji, kur isvaziuoji, jokiu problemu absoliuciai. Gal sis dede jau per senas, sunku suprast ka zenklai rodo.

teisybe

teisybe portretas
Jei jiems parasai apie kazkokia nesamone, tai vietoj to, kad sprest logikos klaidas zenklinime ir realiai gerint pralaiduma, atraso koki nors formalistini pateisinima, koziris "svarbiausia-saugumas". Matyt nesamoningu zenklu keitimas uzkrautas ant kazkieno asmenines atsakomybes, kas ir uzsake gaminima

Giedrius

Giedrius portretas
Taip, pritariu autoriui. Kęstučio gatvė ir gretimos Miško, Griunvaldo pavirto ne gatvėmis o gatvės parodija. Tiesiog stovėjimo aikštelė su neaiškiu žymėjimu ir apsunkintu pravažiavimu. O juk tai pagrindinės miesto centro gatvės. Tie dviračių "takai" irgi labiau pritempti nei naudingi. Naujų šviesoforų gausa irgi jau nebe juokinga. Eismas žiedais komplikuotas. Bet ne mums paprasti sprendimai.

anukelis

anukelis portretas
žiedu vengiu kaip velnias kryziaus. jeigu galima, vaziuoju per kitur, per aiskias gatves

vyga

vyga portretas
Pilnai sutinku. Ka pakomentuos valdzia ? barsausko ziedas gryna nesamone

Galerijos

Daugiau straipsnių