Kritika: Kauno gatvėse kuriamas chaosas

Kaunietis Juozas išmaišė visą Europą, tačiau niekur kitur nematė tokio chaotiško eismo kaip Kaune. Vyras piktinasi, kad eismo saugumo specialistai mieste vis diegia naujas priemones, kurios esą tik blogina situaciją.

Užkliuvo ir apšvietimas

"Kauno dienos" skaitytojas Juozas, reaguodamas į naujas Eismo saugumo komisijos patvirtintas priemones, kurios turėtų pagerinti saugumą miesto gatvėse, nutarė netylėti ir išsakė nemažai kritikos. Vyras pasakojo, kad daug metų dirbo tolimųjų reisų vairuotoju, išmaišė visą Europą, tačiau tik Kaune yra tokia netvarka, o eismo specialistai situaciją nuolat blogina.

Kaunietis pradėjo nuo netinkamo apšvietimo. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras, pristatydamas šių metų eismo saugumo priemonių planą, paminėjo ir pėsčiųjų perėjų apšvietimą. Anot jo, iki metų galo Kaune neturėtų likti neapšviestų perėjų, o jei ir liks kelios neapšviestos, jos nebus tos, kur nuolat keliauja dideli žmonių srautai.

"Kauno dienos" skaitytojas pastebėjo, kad apšviestos pėsčiųjų perėjos netapo saugesnės, nes vis tiek matomumas yra prastas, o įrengti LED apšvietimai neužtikrina galimybės žmonių pamatyti iš anksčiau.

"Labai giriasi, kad perėjos LED apšviestos, bet realybė visai kitokia. Jei važiuoji, kai lyja lietus, beveik nesijaučia skirtumo, ar apšviestos, ar ne. Esu išvažinėjęs visą Europą, niekur nėra tokio prasto apšvietimo. Užsienyje prie perėjų iš tolo matai žmogų, nes visi šaligatviai apšviesti, daug žibintų sudėta. O pas mus užsidega tada, kai jau žmogus į perėją įėjo, bet iš anksčiau jo pamatyti nėra galimybės", – sakė ilgametis vairuotojas Juozas.

Anot jo, perėjose turėtų būti daugiau žibintų ir daugiau šviesos. Tai padėtų vairuotojams stebėti situaciją ir matyti ar prie perėjų artėja žmonės. Jis tikino, kad ir naujai įrengti žibintai per blankiai šviečia, todėl tai tik apšviestos gavės imitacija.

Painios sankryžos

Vyras stebisi ir eismo tvarka VI forto žiede. Šiame judriame gatvių mazge eismo tvarka buvo pakeista prieš maždaug pusmetį. Dabar norint išvažiuoti iš žiedo, reikia važiuoti konkrečia eismo juosta, antraip subraižytos linijos gali nuvesti visai į priešingą pusę.

Dirbtinai miesto gatvėse sukelia spūstis, kad ilgiau stovėtum ir eismas vyktų kuo lėčiau.

"Jei važiuoji P.Baršausko gatve ir tau reikia pasukti į Kovo 11-osios gatvę, turi iš anksto, gerokai prieš žiedą, užsiimti trečią juostą. Tačiau kaip žmogui, ypač tam, kuris atvažiavęs iš kito miesto, tai žinoti? Juk Kelių eismo taisyklės nurodo, kad eismas turi vykti arčiau dešinės kelio pusės. Žiede persirikiuoti tada nebėra jokios galimybės ir juostos nukreipia kita kryptimi. Žmogus priverstas arba pažeidinėti taisykles ir persirikiuoti per ištisines juostas, arba pasiklysti mieste", – pastabas žėrė vairuotojas.

Jis tikino, kad problemų kelia ir Taikos bei Pramonės prospekto žiedas. Iš jo išsukti galima keliomis juostomis, tačiau dažnai pirmąja juosta važiuojantys vairuotojai nusprendžia važiuoti toliau žiedu. Apie šią situaciją vyras tikino informavęs ir Kelių policiją, ir savivaldybę, tačiau niekas nesikeičia.

"Pridaro neaiškių juostų, jas užsninga ir tu nieko nematai. Trūksta ženklų ir logikos", – piktinosi kaunietis.

Dirbtinos spūstys

Vyras tikino, kad po gatvių remonto, kyla dar daugiau nepatogumų vairuotojams. Štai Partizanų gatvė, anot Juozo, po remonto tapo panaši į grindinį. Jam buvo pasakyta, kad galioja kelio dangos garantija, todėl asfaltas turėtų būti išlygintas. Tačiau problemų yra ne tik dėl kelio dangos kokybės.

"Įvažos į kiemus iš viso baisios. Vietomis tokios stačios, kad jei nori pasukti į dešinę, turi išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą, antraip automobilis tiesiog neišsisuka", – atliktus darbus kritikavo kaunietis.

Vairuotojui Juozui užkliuvo ir Kęstučio gatvė. Jis tikino, kad seniau, kai automobilių srautas galėjo judėti trimis juostomis, buvo geriau. Dabar, kai pasikeitė tvarka, dalyje Kęstučio gatvės automobiliai gali važiuoti vos viena eismo juosta. Kita palikta viešajam transportui. Taip pat įrengtos stovėjimo vietos ir dviračių eismo juosta.

"Kaune daro, kad eismas negerėtų. Dirbtinai miesto gatvėse sukelia spūstis, kad ilgiau stovėtum ir eismas vyktų kuo lėčiau. Žinoma, jei šliauši vėžlio greičiu, tų avarijų ir nebus, bet už tai visur didėja spūstys. Man 73 metai, tačiau per savo gyvenimą tokio chaoso, koks yra Kauno gatvėse, aš tikrai nemačiau", – nuomonę išsakė kaunietis.

Anot jo, Kauno gatvėse spūsčių tik daugės, nes nuolat auga automobilių skaičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

palaukit, palaukit...

palaukit, palaukit... portretas
idijotai pakabino naują šviesoforą Ožeškienės gatvėje. Kam? Jei neklystu--vienoj pusėj centrinio pašto kiemos,kitoj pusėj--firmelė "kardanas" Į abu šituos kiemus (ir iš) per dieną įvažiuoja max. po 20 mašinų. Manau, kad tiek "dviračių takų" maliavojimas, tiek šito šviesoforo pastatymas tėra eilinis pinigų ....sisavinimas.

zoro

zoro portretas
Dviraciu taku irengimas - tai ne dviraciu takai ka irengineja Kauno valdzia tai dviraciu taku parodija. - nudazoma juosta ir tai pavadinama "dviraciu takas". Kokie turi buti takai reikia ziureti pas Olandus su sviesoforais, borteliais, juostomis ir kt..... Todel arba normalus takai turi buti daromi arba normalus kelias paliktas vairuotojams. Dabar nei tas nei tas...Nei dviraciams nei automobiliams taip sakant..

ZZ

ZZ portretas
Izvaziuojant nuo Soboro i Vytauto prospekta prie mentines, jei nori pasukti i kaire i parodos kalna kilti - nematai sviesoforo, jis lieka uz nugaros :) I kai kuriuos naujai sutankintus sviesoforus vairuotojai jau nekreipia demesio - vaziuoja per raudona. Pavyzdziui Siaures prospekte prie LIDL kam tas sviesoforas jei ten masinu eile nuo savanoriu pastoviai susidaro kamstis, niekas nepaiso ka tas sviesoforas rodo, jis stovi kamstyje, pries savanoriu pr..
VISI KOMENTARAI 113
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių