Keleiviai skundžiasi „Kautros“ vairuotoju: apipylė grasinimais ir palinkėjo paslysti

Maršrutinių taksi, kurie priklauso bendrovei "Kautra", keleiviai skundžiasi vairuotojų elgesiu: esą pastarieji taiko psichologinį smurtą ir net grasina keleiviams.

Pasiekė skundas

Į "Kauno dieną" kreipėsi kaunietė Irma ir papasakojo nemalonią situaciją su maršrutinio taksi vairuotoju. Anot moters, ne pirmą kartą "Kautros" mikroautobusų vairuotojai elgiasi netinkamai.

Keleivė pasakojo, kad viskas įvyko trečiadienį, apie 7 val. ryto, 57-ojo maršrutinio taksi galutinėje maršruto stotelėje – 9-ojo Forto gatvėje.

"Kada vairuotojai nustos terorizuoti keleivius? – tokiu klausimu savo pasakojimą pradėjo moteris. – Vairuotojas – apie 45–48 metų, šviesaus gymio, trumpai kirptais plaukais, vidutinio sudėjimo vyras pagrasino, kad jis buvęs policininkas. Vairuotojas, iš anksto paprašytas išlaipinti stotelėje, sustojo kitoje gatves pusėje ir pasiūlė pereiti judrią keturių eismo juostų gatvę, kurioje nėra perėjos. Be to, buvo prastos oro sąlygos, ankstus ir tamsus laikas, slidu. Bet kokiu atveju perėjimas per gatvę nesaugus, o sustojimo vieta, kiek jau aiškintasi su "Kautra", yra galutinė stotelė, būtent kitoje gatvės pusėje".

Moteris tikino, kad visą kelią vairuotojas buvo mandagus, bet, paprašius sustoti ten, kur keleivei reikėjo, ėmė kilti jo balso tonas. Jis pradėjo jai aiškinti, kad išvyks tik po 8 min., todėl reikia jo laukti.

"Vyko lyg ir derybos, kurių metu taip pat mandagiai dar sykį paprašiau išlaipinti stotelėje, o ne priešais esančioje tuščioje aikštelėje. Juolab kad prašymą išlaipinti stotelėje pasakiau iš anksto ir garsiai. Vairuotojas ėmė kelti balsą ir įrodinėti, kad nėra robotas, todėl jam reikia papusryčiauti, kad nori nusišlapinti ir dabar į krūmus turėsiu važiuoti drauge su juo ir žiūrėti, kaip tai vyksta, nes jis tai jau tikrai automobilio neapsuks ir į stotelę neveš.

Kadangi esu vidutinio amžiaus, tokie grasinimai nė kiek neveikia ir nemanau, kad šis vyras galėtų kuo nors nustebinti. Tačiau moralinis spaudimas jau buvo jaučiamas, ir vairuotojas, patvirtindamas savo žodžius, ėmė vežti 9-ojo Forto gatve tolyn nuo stotelės ir jau pakeltu balsu teigdamas, kad turėsiu su juo praleisti 8 min. laiką, iki kol reikės išvykti", – toliau nemalonų pokalbį su vairuotoju atkartojo keleivė Irena.

Pribloškė vairuotojo palinkėjimas

Anot moters, psichologinis smurtas tik didėjo, darėsi vis labiau nejauku, o susierzinimas vairuotojo akyse tik didėjo.

Vairuotojas ėmė kelti balsą ir įrodinėti, kad nėra robotas, todėl jam reikia papusryčiauti, kad nori nusišlapinti ir dabar į krūmus turėsiu važiuoti drauge su juo ir žiūrėti, kaip tai vyksta.

"Ėmė šaukti, kad mokyčiausi Kelių eismo taisyklių, nes jis, buvęs policininkas, jas puikiai išmano. Manau, kad net ir buvę policijos pareigūnai turėtų mus ginti, o ne gąsdinti, lygiai taip, kaip ir vyrai turėtų moteris globoti, o ne terorizuoti. Važiuodama 57-uoju maršrutu jau tapau atspari vairuotojų isterijai maršruto pabaigoje Šilainiuose. Tad ir šis vairuotojas, pastebėjęs, kad ramiai elgiuosi, staiga apsuko automobilį ir nemandagiai šūktelėjo, kad išlipčiau", – apie tai, kad panaši situacija dėl galutinės maršruto stotelės nutinka nebe pirmą kartą, kalbėjo Irena.

Ji tikino, kad vairuotojas po ilgo ir nemalonaus bambėjimo pavežė moterį, tačiau ją išleidęs, dar kartą tėškė nemalonų posakį.

"Dabar situacija ir vėl kurioziška. Vairuotojas bandė išlaipinti keleivį jau visu kvartalu gerokai toliau už stotelės. Kantriai ir mandagiai pakartojau prašymą "Prašau išlaipinti stotelėje." Be abejo, suerzinau itin vyrišką buvusį pareigūną, bet galiausiai jis teikėsi pavėžėti į priekį arčiau stotelės, kartu pasistengdamas, kad išlipčiau į sniego pusnį, ir palinkėjo man paslysti. Dar pagrasino man, kad jis mane prisimins. Ir kas bus tada? Nestos, kai jį stabdysiu?" – kaip užbaigė kelionę minėtu maršrutu ir savo pasvarstymais pasidalijo kaunietė.

Aiškinsis situaciją

Bendrovė "Kautra", kuri Kaune teikia maršrutinių taksi paslaugas, "Kauno dienai" pažadėjo, kad su į incidentą įsivėlusiu vairuotoju bus išsiaiškinta situacija.

"Labai nemaloni situacija. Ir mokymų metu, ir kiekvieną dieną bendraudami su vairuotojais aiškiname jiems, kad keleivis yra karalius ir jį reikia tinkamai aptarnauti. Džiaugiamės, kad mūsų vairuotojai vertinami tarp keleivių, bet kaip ir visur atsiranda nemalonių išimčių. Mūsų kokybės skyrius aiškinsis šį konkretų atvejį, kalbėsimės su vairuotoju, nes reikia išgirsti abi puses.

Bet, be abejo, jei buvo toks elgesys, jis nėra toleruotinas. Tam ir vyksta kiekvienais metais vairuotojų mokymai, kuriuose specialistai moko spręsti konfliktines situacijas, kaip jų išvengti ir tinkamai bendrauti su keleiviais, įsiklausyti į jų poreikius", – komentavo bendrovės "Kautra" rinkodaros vadovas Mindaugas Sakalauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mikibos

mikibos portretas
oficialu karaliai bus tik iki kovo 31 d , toliau vaziuos su einiai autobusai troleibusais ir midi busais , ju era greitai pasibaigs, nukarunuos

Mikibos

Mikibos portretas
Jei nori komforto mokek dabar jau socializmas senokai pasibaige atejo kapitalizmas o uz ta ka sumoki vairui tai ir gauni tokia paslauga kiek moki ir ne kiek ne daugiau gali tiketis ir ateiti kol jie dar gyvuos iki pavasario

Otelas:)

Otelas:) portretas
Perejos ten reikia. Vairuojui-poziuri keisti. Kas bus jei akusere vidury gimdymo iseis; traukinio masinistas stos kur nori, gaisrininkas mes slanga, nes valgyt nori, o pardavejas uz prekes ims kiek nores- cia tas pars, tik darbas kitas. O del arbatpinigiu - jie uz gera aptarnavima paliekami,. O cia skaitykit, nuveze dar kazkur toli. O jei duot mikriui, tai ir autike, trulike, lektuvo pilotui palikit:) ir bankomatui, kad pinigu dave:) taigi, ponia keleive teisi, pasipiktinimas pagristas.
VISI KOMENTARAI 56
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių