Kauno valdymas perduotas Šv.Mikalojui

Miesto valdžios raktai jau trečią kartą simboliškai perduoti Kauno globėjui ir Kalėdų senelio pirmtakui Šv.Mikalojui.

Iškilminga ceremonija prasidėjo sekmadienį, po vidurdienio mišių Kauno arkikatedroje bazilikoje. Senoviniais drabužiais persirengę Kauno rotušes draugijos nariai iš bažnyčios išnešė Šv. Mikalojaus statulėlę, juos lydėjo vienuolės, dvasininkai. Procesija pajudėjo Rotušės link. Jai vadovavo ir į aikštę miestiečius kvietė miesto ceremonmeisteris Kęstutis Ignatavičius.

Rotušės balkone K.Ignatavičius perdavė miesto raktus, kaip valdžios simbolį, Šv.Mikalojui. „Džiaukimės, artėja gražiausios metų šventės, Kristaus gimimas. Būkite visi laimingi, tebūnie daugiau labdaros“, – linkėjo Šv. Mikalojų įkūnijęs aktorius Petras Venslovas.

Kaip ir kasmet, K.Ignatavičius paskelbė, kiek surinkta monetų prie Rotušės aikštės grindinyje eksponuojamos XV a. vaško lydymo krosnies. Per metus žmonės sumetė 637 litus ir 2 kg užsienietiškų monetų. Pastarosios keliaus į Kauno muziejų, o litai perduoti neseniai įkurtam Senamiesčio vaikų dienos centrui.

Po ceremonijos visi buvo kviečiami apžiūrėti Rotušės rūmų.

„Esame vienintelis miestas Lietuvoje, kurį globoja Šv.Mikalojus“, – didžiavosi K.Ignatavičius.

270 – 346 metais Miros mieste gyvenęs vyskupas garsėjo gerais darbais ir buvo vadinamas Mikalojumi Stebukladariu, o po mirties paskelbtas šventuoju.

Šv. Mikalojų globėju pasirinko įvairios valstybės, miestai ir bendruomenės. Jis globoja Amsterdamą (Olandija), Barį (Italija), daug Vokietijos, Lenkijos ir Rusijos miestų. Šis šventasis globoja pirklius, žvejus, jūrininkus, studentus, vaikus ir netekėjusias mergeles. Pasakojama, kad jis išgelbėjo iš gręsiančios vergovės tris nusigyvenusio pirklio dukras, slapta įmetęs joms per langą į namus tris pinigų maišus.

Simboliniai Šv. Mikalojaus ženklai – trys maišeliai arba trys rutuliai (dovanos neturtingiesiems), laivas ir vyskupo apranga. Kituose kraštuose Mikalojaus vardas skamba įvairiai: Nikolaos, Nikolas, Klasas, Klausas ir kitaip.

XIX a. atsiradusio Kalėdų senelio – Santa Klauso – prototipas ir yra dovanas slapčiai teikdavęs šv. Mikalojus.

Šv. Mikalojaus atributai – trys rutuliai – puošia Kauno miesto herbą ir mero antspaudą.


Šiame straipsnyje: Kalėdosšv.Mikalojus

NAUJAUSI KOMENTARAI

premjeras

premjeras portretas
o lietuviai turi ka nors savo?isskyrus helovyna, sv. valentina ir t.t...

senas Kaunietis

senas Kaunietis portretas
Gera šventė,gera atrakcija,nenoriu būt zyziantis.....,bet nalabai tikiu su tuo Michalo valdymu,Kaunas jau du desėtkai metų,visai damuštas,nežinau kur galima rast gatvelą be duobių.Kažkada rusai atvaževę sakydavo eidami L.Alęja-eto zapad(tai vakarai),o dabar???Dieve sergėk,gal ir būt kitaip,privažiavo ''elito''iš visų kaimų,kaip suvaldė,tai tik galima pasakyt-AX TY MIXAL,TY NIPLAČ,KUPIA TOBIE NOVA KLEČ.Baisus Kaunas,o gal jam investicijų niekas neskire??Skaityk dauguma ministerių-Kauniečiai ir tokia bezabrazija,tikrai nezyziu-ale gi akivaizdu.

Atpirkėjo Žodis

Atpirkėjo Žodis portretas
Apraiška 2012 m. gruodžio 9 d. Mano mylimieji vaikai žemėje, argi neregite pokyčių visame kame? Aš, Jėzus, jau seniai įžengęs į atkurtąją žemiškojo dėsnio Karalystę. Jūs laukiate Manęs debesyse, o debesų ugnyje jau yra jūsų visų žūtis. Atėjimas Mano laike, o jumyse amžinasis laukimas, nes niekas jūsų neišmokė Dievo pažinti. Jūs einate į bažnyčią, o Dievo neieškote savyje, koktu. Būkite bendrystėje visi, nes bendroje Tėve mūsų maldoje ateina visiems atlaidumo malonė. Mes esame Danguje, regime kunigijos išsigimimus, regime jųjų didžiųjų nuodėmių sankaupą. Neškite mirusįjį kūną prie iškastos duobės, laidojime malonę laimi tik įtikėjime sukrautas lobis. Jūs meldžiatės antrajam dievui- Švenčiausiajai Mergelei Marijai ir klaidinami krikščionys, jie atstumiami nuo Manęs, Jėzaus Atpirkėjo. Kas gema iš Dvasios, Dvasioje ateinama po kūninių mirčių. Dvasinė sintaksė pažeista jumyse, nes jus gano netyrieji piemenys, tai sakau Tas, Kurs atėjęs nuteisti bei padėti atgemti. Jūs, kunigai, aukojate mišias tik demonui bei Galiotui, demonų stale nėra niekam išpirkos. Nugara kalbinamas Dievas, atbrailų dėsnyje- netikinčiajame, susieina per juodojo dažnius- polemika. Kunigų šviesa prigesusi, juose nebėra Manosios šviesos- dievystės, valdyme dominuoja Romos imperijos dvasia. Imperinė dvasia pajuodusi, davusi pasaulyje galiotiškąją šviesą- velnią. Susidėvėjęs kunigo munduras, leidžia savyje veikti šėtonijos dvasiai. Budėjime prigesusi ugnis, Sveika, Marija maldelė bebaigią užgožti tyrąją Dvasią- Dievą. Aukojime mišių tyrų jau seniai nebėra, nugvelbtoji Kieliko- Taurės imidžinė dalis neveikli. Aš, Jėzus, atpirkęs puolusį visą pasaulį, leidau Mišių atkartojime išlaikyti tyrumo Dvasią- Išpirką. Išpirka tik šventinė- Švenčių dienomis, Mišių aukojime privalo aukotis tik tie, kurie tvirtai tiki į Mane, Jėzų Išganytoją. Aukojimas už pinigus, žmonijoje atgema Judo Iskarijoto dvasia- išdavimas. Kas perka mišias už pinigus, neregės dievybės šviesos per visų amžių sandūrinį dėsnį. Katalikybė iškreipta tikėjime, niekas nepanorsta atsigręžti į Mane, Dvasinį Dievą, esmi juk Gyvu per visų amžių sandūrą. Kas atliko išpažintį tik prieš kunigą, bus nustumiamas nuo uolos į bedugnę. Mano atpirkimas yra Kielikas bei vidinė Kieliko sudėtis. Aš, Jėzus, stebiu, kaip yra geriama atpirkimui skirtoji Taurė- Kielikas. Aš, Jėzus, palikdamas paskutinės Vakarienės imidžą- Mišias, liepiau gerti visiems, kad būtų įgyjamas per Kraują atpirkimas. Nugvelbtoji Taurė- Kielikas geriamas tik pačių kunigų, bet tikinčiajam netiekiama. Nedorėliai dvasioje, kam žeidžiate naujai Mane, Dvasinį, pirm jūsų einantį į Galilėją? Daug jumyse yra ir bus šaukiančių; Jėzau, išgelbėk! Atsakas nebus girdimas. Kas patiki kunigo vedimu, pražudo save amžinajam žuvimui, niekada nebus regima Viešpaties malonė- Išganymas. Sutaurinkite kuo skubiau Šventąją Mišių Auką, laimėsite sau Amžinojo gyvenimo vietą, pažadu Aš, Jėzus Galilėjietis. Nepulkite, bedvasiai, dvasingųjų, per juos gelbstimas pasaulis, kurio esmėje įsikurdinęs juodasis pragaras. Veskite vaikus prie Manęs, Jėzaus Dvasinio, įrodoje įžvelkite Manųjų kančių meilingumą, miriau už visus. Tėve mūsų maldą suliekite su mano kančiomis ant sunkiojo Kryžiaus, turėsite atpirkimui skirtąją malonę. Aš, Jėzus, prisikėliau širdyse ten, kur buvau tik pirmuoju Dievu, kalbėjusiems Sveika, Marija maldeles, tariu: eikit šalin sudvokusios dvasios! Vienuoliai ir vienuolės sudaro didįjį pirminį pragarą- galiotizmą, ten visai nėra išganomųjų malonių- Manęs, Jėzaus. Dangiškasis Tėvas sukūrė motiną Žemę, todėl šventume eikite atguldami. Nedėkite, nudvasėliai, savųjų kryžių, jūsų kryžius pajuodęs, niekada neturės atpirkimui skirtųjų malonių. Nedalinkite netyrų sakramentų, juose Manęs, Jėzaus, nėra. Nužudyta dieviškoji Dvasia- Jėzus Atpirkėjas, kunigų luome kalamas esu naujajai kančiai. Jonos ženklo ypatumai buvo ir tebėra jums didžiąja nuoroda, kad kitokio ženklo lietuvių tautai nebebus duota. Jūs esate išsigimę jėzuitiškieji vaikai, motinų ir tėvų meilė nesutiks jūsų Anapilyje. Mano bridžas- dievystė veikime, budėkite savyje gerumo ir neteiskite, nes neturite savyje teisės nuteisinėti. Laiminimo kryžiuje suraskite savąją šviesą, juoduma priklauso tik juodojo pajuodusiai dvasiai. Amen. Jėzus Dvasia.
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių