- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Savo turimą transporto parką atnaujinti ketinanti bendrovė „Kauno autobusai“ kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę dėl bilietų kainų peržiūrėjimo. Pasak įmonės atstovų, tai neišvengiamas sprendimas norint įsigyti naujas transporto priemones bei siekiant pritraukti vis sunkiau surandamus vairuotojus.
„Kauno autobusai“ kasdien perveža nuo 100 iki 150 tūkstančių kauniečių ir miesto svečių. Keleiviai vežami 147 troleibusais ir 245 autobusais. Net 98 „Škoda“ markės seni troleibusai, kurie jau seniai neatitinka keleivių reikalavimų, per artimiausius dvejus metus turi būti pakeisti naujomis, komfortiškomis, aplinką tausojančiomis žemagrindėmis transporto priemonėmis, skelbia miesto savivaldybė.
„Norėdami padaryti reikiamas investicijas turime gauti bankų finansavimą. Tokią galimybę gali užtikrinti tik didesnės pajamos iš tiesioginių paslaugų“, – pabrėžė įmonės vadovas Mindaugas Grigelis.
Kita bendrovės „Kauno autobusai“ gilėjanti problema – vairuotojų trūkumas. Šiuo metu įmonei trūksta 74 vairuotojų. Bankai tai vertina kaip vieną pagrindinių rizikų, kurią reikia išspręsti norint užsitikrinti parko atnaujinimo finansavimą. Vidutinis „Kauno autobusų“ vairuotojo atlyginimas siekia 664 eurus „į rankas“. Norinčiųjų dirbti vairuotojais nerandančios įmonės vadovai neslepia – norint kardinaliai pakeisti tokią situaciją būtina kelti atlyginimus. Esą vienintelis kelias gauti tam reikalingų lėšų yra peržiūrėti bilietų kainas.
Būtent toks pasiūlymas neseniai pasiekė Kauno miesto savivaldybę. Jis bus svarstomas birželio 13 d. per Kauno miesto tarybos posėdį. Siūloma elektroninius vienkartinius bilietus, suteikiančius teisę per 30 minučių nemokamai persėsti, branginti 12 centų (nuo 58 iki 70), o perkamus pas vairuotojus – 20 centų (nuo 80 iki 1 euro).
Analogiškai šiek tiek didėtų ir terminuotųjų bilietų kainos. Pavyzdžiui, elektroninio mėnesinio bilieto, su kuriuo galima be apribojimų naudotis visomis dienomis, kaina kiltų 3,67 euro (nuo 24,33 iki 28). Terminuotųjų bilietų kainos nekito pastaruosius aštuonerius metus.
Tikrai nenorime, kad vairuotojai papildytų Londono dviaukščių autobusų vairuotojų gretas.
„Susiduriame su rimtomis problemomis ieškodami naujų darbuotojų ir bandydami išlaikyti esamus. Tikrai nenorime, kad vairuotojai papildytų Londono dviaukščių autobusų vairuotojų gretas. Mums jie reikalingi čia, o norint vairuotojus išlaikyti, privalome gauti daugiau pajamų iš parduodamų bilietų“, – teigė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius M. Grigelis.
Miesto tarybai patvirtinus naujuosius tarifus, kainos viešajame transporte keistųsi nuo rugpjūčio 1 dienos. Jei šie pakeitimai bus patvirtinti, nuo šios vasaros atlyginimai vairuotojams bus padidinti vidutiniškai 10 procentų.
Permainos paliestų ir maršrutinius taksi. Siūloma keleiviams, kurie naudojasi elektroniniais bilietais, kainas didinti 10 centų. Tuo tarpu bilietus įsigyjantiems pas vairuotoją siūloma bilieto kainą didinti 30 centų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?26
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms7
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų49
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose28
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa37
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...
-
Kauno rajono socialinių paslaugų centre pamatiniai dalykai nesikeičia
Kauno rajono socialinių paslaugų centras švenčia 17-ąjį gimtadienį. ...