„Kauno autobusai“ prašo didinti bilietų kainas

  • Teksto dydis:

Savo turimą transporto parką atnaujinti ketinanti bendrovė „Kauno autobusai“ kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę dėl bilietų kainų peržiūrėjimo. Pasak įmonės atstovų, tai neišvengiamas sprendimas norint įsigyti naujas transporto priemones bei siekiant pritraukti vis sunkiau surandamus vairuotojus.

„Kauno autobusai“ kasdien perveža nuo 100 iki 150 tūkstančių kauniečių ir miesto svečių. Keleiviai vežami 147 troleibusais ir 245 autobusais. Net 98 „Škoda“ markės seni troleibusai, kurie jau seniai neatitinka keleivių reikalavimų, per artimiausius dvejus metus turi būti pakeisti naujomis, komfortiškomis, aplinką tausojančiomis žemagrindėmis transporto priemonėmis, skelbia miesto savivaldybė.

„Norėdami padaryti reikiamas investicijas turime gauti bankų finansavimą. Tokią galimybę gali užtikrinti tik didesnės pajamos iš tiesioginių paslaugų“, – pabrėžė įmonės vadovas Mindaugas Grigelis.

Kita bendrovės „Kauno autobusai“ gilėjanti problema – vairuotojų trūkumas. Šiuo metu įmonei trūksta 74 vairuotojų. Bankai tai vertina kaip vieną pagrindinių rizikų, kurią reikia išspręsti norint užsitikrinti parko atnaujinimo finansavimą. Vidutinis „Kauno autobusų“ vairuotojo atlyginimas siekia 664 eurus „į rankas“. Norinčiųjų dirbti vairuotojais nerandančios įmonės vadovai neslepia – norint kardinaliai pakeisti tokią situaciją būtina kelti atlyginimus. Esą vienintelis kelias gauti tam reikalingų lėšų yra peržiūrėti bilietų kainas.

Būtent toks pasiūlymas neseniai pasiekė Kauno miesto savivaldybę. Jis bus svarstomas birželio 13 d. per Kauno miesto tarybos posėdį. Siūloma elektroninius vienkartinius bilietus, suteikiančius teisę per 30 minučių nemokamai persėsti, branginti 12 centų (nuo 58 iki 70), o perkamus pas vairuotojus – 20 centų (nuo 80 iki 1 euro).

Analogiškai šiek tiek didėtų ir terminuotųjų bilietų kainos. Pavyzdžiui, elektroninio mėnesinio bilieto, su kuriuo galima be apribojimų naudotis visomis dienomis, kaina kiltų 3,67 euro (nuo 24,33 iki 28). Terminuotųjų bilietų kainos nekito pastaruosius aštuonerius metus.

Tikrai nenorime, kad vairuotojai papildytų Londono dviaukščių autobusų vairuotojų gretas.

„Susiduriame su rimtomis problemomis ieškodami naujų darbuotojų ir bandydami išlaikyti esamus. Tikrai nenorime, kad vairuotojai papildytų Londono dviaukščių autobusų vairuotojų gretas. Mums jie reikalingi čia, o norint vairuotojus išlaikyti, privalome gauti daugiau pajamų iš parduodamų bilietų“, – teigė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius M. Grigelis.

Miesto tarybai patvirtinus naujuosius tarifus, kainos viešajame transporte keistųsi nuo rugpjūčio 1 dienos. Jei šie pakeitimai bus patvirtinti, nuo šios vasaros atlyginimai vairuotojams bus padidinti vidutiniškai 10 procentų.

Permainos paliestų ir maršrutinius taksi. Siūloma keleiviams, kurie naudojasi elektroniniais bilietais, kainas didinti 10 centų. Tuo tarpu bilietus įsigyjantiems pas vairuotoją siūloma bilieto kainą didinti 30 centų.


Šiame straipsnyje: Kauno autobusai

NAUJAUSI KOMENTARAI

kaunas

kaunas portretas
kada bus keliama vairuotoju atlyginimai kiek kartu jau kele minimuma o vairuotoju algos kaip girdejome nekyla ir nori kad dirptu vairuotojai uz tokias algas kai viskas taip branksta na autobusu vairuotojai turi ka isipilti i kanistriuka otroleibusu vairuotojai elektros i kisene neysides ilipus i autobusa kai kuri galima uzdusi nuo benzino smarves turetu gineralinis direktorius susimastyti del vairuotoju atlyginimu nes nepades nei darbo birzos siusti vairuotojai

Ventus

Ventus portretas
Ne naujus autobusus isigijineti reik, o vairuotojus kulturos bei i KET kursus isleisti reiktu. Keliu eismo taisyklems tiems pridurkams negalioja dazniausiai.

kauno autobusams nei cento

kauno autobusams nei cento portretas
,o vairuotojams atlyginimus didinti direktorių atlyginimų sumažinimo sąskaita.
VISI KOMENTARAI 55

Galerijos

Daugiau straipsnių