Kauno „Akropolis“ dešimtmetį pasitinka su rekordiniu pirkėjų srautu

  • Teksto dydis:

Praėjusiais metais Kauno prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ lankytojų skaičius augo sparčiausiai per visus dešimt veiklos metų. Čia apsilankė daugiau nei 15 mln. pirkėjų, kurių srautas, palyginus su 2015 m., padidėjo 9 proc., skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Pernai lankytojų srautą toliau didino atnaujinamos parduotuvės ir taikliai parinkti nauji garsūs prekės ženklai – per pastaruosius dvejus metus beveik pusėje pas mus įsikūrusių parduotuvių vyko pokyčiai. Naujos koncepcijos parduotuvės pirkėjus viliojo nauja stilistika, savo asortimentais ir apgalvotu prekių pateikimu. Srautui kažkiek įtakos turėjo ir šalia centro įrengta bei nemažai miesto svečių pritraukusi laikinoji Kauno autobusų stotis“, – pasakoja Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.

Padidėjęs pirkėjų srautas lėmė ir 8 proc. išaugusią prekybos ir pramogų centro apyvartą. Panašus augimas pastebimas jau antrus metus. Tradiciškai sėkmingiausią sektorių – aprangos ir avalynės prekes – praeitais metais aplenkė restoranai ir kitos maitinimo vietos, kurių apyvarta išaugo 12 proc. Beveik dešimtadaliu padidėjo kosmetikos, 9 proc. – namų apyvokos prekių pardavimai.

Anot B. Kuodytės, Kauno „Akropolis“ šiemet dar daugiau dėmesio skirs pramogoms ir paslaugoms.

„Gausiausių pirkėjų srautų tradiciškai sulaukiame per sezono išpardavimus ir didžiąsias metų šventes, tai – bendra prekybos ir pramogų centrų tendencija. Tačiau pernai sparčiai augęs maitinimo ir pramogų sektorius rodo, kad lankytojai čia vis dažniau renkasi leisti laisvalaikį. Todėl šiemet siūlysime ne tik dar daugiau pramogų, bet ir kasdieninių paslaugų, kurias gauti vienoje vietoje itin aktualu užsiėmusiems miesto žmonėms.“

Praėjusiais metais Kauno „Akropolyje“ duris atvėrė lietuvių jau pamėgtos „Trip Shop“, „Kidz One“ parduotuvės bei tokie tarptautiniai prekės ženklai, kaip „Karen Millen“, „Twin-Set“ ir „Zara Home“. Pastaroji pristatyta tik rudens pabaigoje, tačiau sulaukė didžiausio pirkėjų susidomėjimo.

„Džiaugiamės, kad kauniečiai atranda ir vertina „Zara Home“. Šis prekės ženklas – tai mada namams, atnaujinama mažiausiai du kartus per metus“, – teigia „Aprangos“ grupės komunikacijos atstovė Milda Januškevičienė.

Iš pagrindų buvo atnaujintos 26 parduotuvės, tarp kurių sporto ir laisvalaikio prekes siūlančios „Sportland“ ir „Nike“, jaunimo pamėgta „Pull&Bear”, avalynės parduotuvė „Ecco“ ir išskirtine kosmetika prekiaujančios „Crème de la crème”, „Douglas”.

Šiuo metu Kauno „Akropolyje“ veikia 300 prekybos vietų, iš kurių 250 skirtos parduotuvėms ir restoranams. 

Kauno prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris atvėrė 2007 m. pavasarį. Keturiuose prekybos centro aukštuose veikia apie 300 prekybos vietų. Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“. Prekybos centras valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų  bendrovės „Newsec“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

hmm

hmm portretas
Nieko, šiais metais jau nebebus tokių srautų, nes išsikėlė stotis į naują pastatą ir Mega baigė remontus, nors manau, kad visi tie 6% buvo laukiantys autobusų. Anksčiau, jei ilgiau reikdavo laukt - manau nueidavo į akrą, o naujoje stotyje dabar yra ir pardė ir kavinukė ir apskritai gali šiltai viduje pabūt - tikėtina, kad kaip tik dar daugiau nutrauks lankytojų nuo akro, nei buvo pridėję, kol glaudėsi akre, nes požeminė aikštelė leis ratuotiems lankytojams apsilankyt stotyje paprasčiau :)

Čiubaka

Čiubaka portretas
Atsidarė naujoje stotyje Rimiakas, tuom viskas ir pasakyta - reklama

dainiuz

dainiuz portretas
mogoj strojkes vyko taip pat stoti atkele tai ir padidejo srautas
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių