Kauniečiai ragina ministeriją nežlugdyti „Rail Baltica 2” projekto

Baltijos valstybėms derantis dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo, pagrindinis ginčas kyla dėl Vilniaus prijungimo į maršrutą. Vėžės įgyvendinimo partneriai, Europos komisija aiškiai ir nedviprasmiškai pasakė, jog kategoriška Lietuvos pozicija dėl vėžės atšakos į Vilnių gali visiškai sužlugdyti „Rail Baltica 2” projektą. Tačiau LR Susisiekimo ministerijos atstovai savo pozicijos nekeičia ir toliau, todėl derybos dėl greituminės vėžės (240 kilometrų per valandą) įgyvendinimo nejuda iš mirties taško.

Balandžio 23 d. visuomeninė organizacija „Vieningas Kaunas“ organizavo teatrališką akciją, pavadintą „Nestabdykite važiuojančio „Rail Baltica" traukinio!“.

„Šia akcija dar kartą siekiame paraginti už „Rail Baltica 2” įgyvendinimą atsakingus valdininkus ir politikus nebestabdyti greituminės vėžės įgyvendinimo. Kaunas yra strateginis šalies transporto ir logistikos centras, turintis unikalią sausumos, oro ir geležinkelio transporto jungtis. Ne veltui greituminės vėžės projekto rengėjai pasirinko šį miestą. Esame įsitikinę, kad apie 1 mlrd. litų Lietuvai kainuosiantis Vilniaus prijungimas į “Rail Baltica 2” maršrutą nėra tikslingas“, – teigia „Vieningo Kauno“ direktorius Povilas Mačiulis.

Akcijos organizatorių teigimu, neatsitiktinai pasirinkta ir akcijos vieta bei dalyvių apranga.

„Tarpukarį menantys drabužiai bei senovinis garvežys primena tuos laikus, kuomet Kaunas buvo reikšmingas ir įtakingas šalies miestas. Gal ir dabar kauniečiams pavyks išjudinti stabdomą „Rail Baltica 2“ traukinį?“ – sako „Vieningo Kauno“ narys Grantas Pažėra.

2013 m. gruodžio 27 d. Kauno miesto tarybos „Vieningo Kauno“ frakcija kartu su „Liberalų sąjūdžio“ frakcija inicijavo rezoliuciją Vyriausybei. Rezoliucijoje išdėstyti argumentai, kodėl „Rail Baltica 2“ vėžė neturėtų keisti krypties ir eiti per Kauno miestą. Šią rezoliuciją palaikė visi Kauno miesto tarybos nariai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

šiaip

šiaip portretas
Railbaltica per Kauną ir Vilnių kvepia masyvia afera. Socdemai, darbas, TT kogero ir vėl mato galimybę gauti, skant, nuoridų į kišenę, o kažkoks RailBaltica jiems mažai terūpi. Joks keleivis nenorės vykti iš Varšuvos į Rygą, Kauną aplankydamas dukart. Taigi, reikės organizuoti masę persėdinėjimų Kaune. Arba leisti dvigubai daugiau traukinių, kad Vilnius atsidurtų tiesioginiuose reisuose. Šią problemą galima su kur kas mažesnėmis sąnaudomis išspręsti ir dabar, nes tarp Kauno ir Vilniaus yra puikus geležinkelis. Ir persėdinėti reikėtų tik tiems, kurie vyksta iš/į Vilnių, o ne absoliučiai visiems, pravažiuojantiems pro Kauną. Vilnius turi nusileisti ant žemės ir baigti tuos spektaklius.

???

??? portretas
viskas suderinta ,viskas priimta ,ateina i valdzia nauji valdziazmogiai, pradeda veze temti prie savo kiemo,Lietuvai nereikia jusu to pakrascio miesto vilno ,su abonentais,rubikonais,valdziazmogiais is visokiu pakampiu,Kaunas numatytas ir turi buti tame projekte,o vilniaus ten nera,kisami pagaliai i ratus,nes kazkam supirkus zemes biznis slysta,premjere ar jus valdote situacija,ar susisiekimo ir gelezinekelio vadai jumis vadovauja.

patiko

patiko portretas
komentaras su jūros uostu, tikrai jau daugelį metu vilnius tempiamas dirbtinai, tarsi -tai visa Lietuva
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių