Kaune rengiamas patogesnio judėjimo mieste planas (kviečia prisidėti)

Grįžti į straipsnį

sutvarkykite

sutvarkykite portretas
uždare pesciuju pereje,birzelio 23cos gatveje,ženklai liko,ier ant gatves ''zebras''lino,tai nors ženklus nuimkit

...

... portretas
Taip, kerui geriau kyboti.

Paskaičiau komentarus

Paskaičiau komentarus portretas
Einu pasikart.

tempor

tempor portretas
Ž.Šančiuose gyvena daug pensininkų, bet jiems darbo dienomis sunku patekti į Molą Girstučio turgų, Senukus ir kitas populiarias parduotuves. Todėl yra prašymas paleisti troleibusą senu 6 Nr maršrutu.

KLAUSIMAS

KLAUSIMAS  portretas
Nieko nesuprantu ,tai kur Mikaicio tarptautiniai asai tirianti darnaus judrumo ar darnaus durnumo ..Ir dar visus metus dirbs..Dabar PUPA uoga ,is kur isdygo su tokiu graziu funansavimu...NI FIGA kokie bajeriai vyksta..TIK PRAVALYKYT SAVIVALDYBEJ TUOS ,KURIE MIESTE SUVELE MIKRIUKU IR AUTOBUSU TVARKARASCIUS...sedi ir durniu volioja toliau..SPUSTYS,AVARIJOS tik dideja..

Mes prisijungsime bet su sąlyga kad paaiškinsite

Mes prisijungsime bet su sąlyga kad paaiškinsite  portretas
Kaip du kažkokios tai "pupos" įmonėlės darbuotoajai gauna tokius urbanistinės plėtros užsakymus:) Įmonėje Pupa-strateginė urbanistika (draudėjo kodas 2224628, mokesčių mokėtojo kodas 303089256) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2017-11-18 dienos pradžioje dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji). TOP organizacijos pagal konkursų, kuriuose įmonė dalyvavo ir laimėjo, sutarčių skaičių. Pirkėjai: (pagal sutarčių sumas) Panevėžio miesto savivaldybės administracija 339 992 € Klaipėdos miesto savivaldybės administracija 266 268 € Kauno miesto savivaldybės administracija 239 943 € Vilniaus Gedimino technikos universitetas 19 481 € Klaipėdos rajono savivaldybės administracija 3 298 €

nesikeikiant

nesikeikiant portretas
Taip atsiprašant sušikt miesto centro gatves daugiau neįmanonoma kaip dabar padaryta.Idiotai jūs -ką pridirbot Kestučio bei Donelaičio gatvėse?Jūs susiaurinote važiuojamają dalį!!!!KAM tokiose judriose gatvėse metrą važiuojamosios dalies paskyrėt dviračiams?Jūs proto turite?Tose juostuose VAIKAI SU RIEDLENTĖM VAŽINĖJASI ir po automobilių ratais lenda.Kiek dar tesis tas dviračių vajus?Laivės alėja atiduota dviračiams,gatvės siaurinamos ir atiduodamos dviračiams.Tai bl..rinkit mokestį iš dviratininkų.Kodėl mokesčius dengia automobilių savininkai ir infrastruktūra jiems yra bloginama o gerinama dviratininkams kas nei cento nesumoka?

iš tiesų

iš tiesų portretas
atrodo, kad iš darželio pabėgę nebrendylos. Na, vienas "vicemeras" --tai net nebuvo į jį priimtas, nes IQ per žemas. Svarbu, krabui tinka. Jau buvau rašęs, kad miesto transporto chaosą gali šiek tiek išspręsti kompromisai, bet tai ką idijotai daro dabar galima pavadint vienos pusės kapituliacija. Konkrečiai--vairuotojų. Negana, kad pirkdami kurą mokam milžiniškus mokesčius, išlaikom draudimo vagis, tai dar ir savivaldybės biurokratai, pasitelkę abejotinus "ekspertus" nusprendžia: "mes jus padulkinsim, i ką jūs mum?" Neužmirškit siurbėlės: bet kuri lazda dažniausiai turi du galus, ir su antruoju galit gaut nuo mokesčių mokėtojų į tarpuragę. Ko ir linkiu.

...

... portretas
Kažkas daržely mašinėlėm neatsižaidė, tai dabar bando Miestą kamščiais ir avarijomis priblokšt... kaip galima tokį nepakaltinamą savival(d)ybėje laikyt, kam tai naudinga?

Visks aišku

Visks aišku portretas
Kai tokius darbus dirba įmonė turinti 1darbuotoja ir įsikūrus 2013 metais komentarai nebereikalingi.

Zilibero gtv

Zilibero gtv portretas
Dirbu KRAFT JAKOBS..Darbas pamainomis ir slenkantis grafikas..Tikrai naudociausi viesuoju transportu ,jei be persedimu nuvaziuociau link savo darbo...TIEK AUTOBUSU ,TIEK MIKROAUTOBUSU,jei toks mrsrutas butu...giria si rajona ,taciau susisiekimas tragiskas..prisimenu mikriu NR.49 ,kuriuo galejom vaziuoti i LAMPEDZIUS maudytis...Dingo nr.49 ir nr.68..nereikia nei vieno,tik nezinom,kuris toks ale protingas sugalvojo..

Ei

Ei portretas
O čia tik ateiti į mitingą galima ar ir kokią nuomonę elektroniniu paštu kam nors galima parašyti.

FREDA

FREDA portretas
. Mielai abu vaikus po pamoku nuvesciau i Girstucio baseina ,taciau dabar per du persedimus ir ziemos laike GIRSTUTYJE tiek baseinas,tiek kiti kulturiniai renginiai lieka svajonese..Nuosavo automobilio neturime,o viesasis transportas siame rajone buvo zymiai geresnis senaIS laikais..Vaziavo mikrius nr.68... GREICIAU MASTYKIT ir DARYKIT..

nieko naujo

nieko naujo  portretas
JAU TRYS KARTUS BUVO RASYTA IR PRASYTA ,SU VIRS 200 GYV.PARASAIS .KAD BUTU GALIMYBE EUROPOS PR IR SALIA ESANCIU GATVIU GYVENTOJAI PAGEIDAUJA TIEK DARBO ,TIEK ISEIGINEM DIENOMIS SUSISIEKIMO SU URMO BAZE,GIRSTUCIO SPORTO IR KULTUROS CENTRU..ATSK,SU 32 NUVAZIUOKIT IR PO TO KAIP ORIENTACININKAI GAUDYKIT KITUS MARSRUTUS..gal visi sie transporto sk,specai seda savaitei i viesaji transporta ,gal tada prades dirbti smegeneles TO IR LINKIU, GAMYBINES PRAKTIKOS

nuomone

nuomone portretas
butina islaisvinti miesto , centra nukreipiant viesaji miesto transporta tiesiai i Karaliaus Mindaugo prospekta nuo Sanciu puses, is Aleksoto , Fredos nuo Ciurlionio tilto , netgi is Barsausko g, nukreipti tiesiai pro gelezinkelio stoti . Is Vilijampoles ppuses per Birstono g.... Uztenka kad troleibusai suveza keleivius i Vytauto prospekta ,Kestucio , Donelaicio gatves

Senas profesionalus vairuotojas

Senas profesionalus vairuotojas portretas
Nežinau kam pėsčiųjų perėjose,viduryje gatvės pastatė storus stulpus ir perėją žymintį ženklą? jau ne vieną kartą teko matyti iš po ženklo išbėgančius vaikus ir suaugusius,nes toks žymėjimas,sudaro nematomą zoną,siūlyčiau,tuos pavojingus papuošalus demontuoti.

Anonimas

Anonimas portretas
Atreguliuoti šviesoforus, kad nereikėtų laukti žalio 90 sek. Jie pagrinde ir sukuria spūstis mieste.

kuku

kuku portretas
Ir vėl planas, ir be jokių užuolankų drąsiai galima pasakyti, kas bus - ogi bus dar labiau apsunkintas transporto judėjimas, nes tie kas turėtų tai spręsti tiesiog nesupranta ką reikia daryti. Turim aibes pavyzdžių, todėl tikėtis kažko pozityvaus neįmanoma.

Anonimas

Anonimas portretas
dviračių taku per va. pravažiuoja 3 dviračiai, o gatve mašina paskui mašina (ne) EKSPERTAI gal pirmiausia paskaičiuokit po to priimkit sprendimus. Lituvoj daug LIETINGŲ dienų dviračiais nelabai pavažinėsi TAI NESILYGINKIT su pietiniais kraštais. PLATINTI GATVES pagrindinis TURI BŪT prioritetas ir ko daugiau stovėjimo aikštelių, jei norit , KAD KAUNAS ATSIGAUTŲ nes žmonės važiuoja ten kur patogu privažiuot mašiną pastatyt. AMERIKA mašinų 1000 kart mašinų daugiau , bet ir su mašinų statymu problem nėr. Nauji statiniai turi turet daug stovėjimo mašinom vietų jei ne neduot statybos leidimo ir tegu stato priemiestyje , kad ir Matijošaičiui K. Mindaugo pr., dabar užstato miesto aikšteles

atsiprašau,

atsiprašau, portretas
bet niekaip nerandu Kaune Pramonės pr. ir Ateities pl. sankryžos. O dėl "diskusijų"--padarys kaip nuspręsta, svarbu, kad pinigai būtų "įsisavinti". Kol skyriams vadovaus tokie, kaip keras--veiksmas vyks "visu greičiu vietoje".

siaip

siaip portretas
po susitikimo sakys, kad visuomenė nesusidomėjo judėjimo mieste planu :) nes paziurekit kur ir kada susitikimą darys - Putvinskio g., kuri iki lapkričio 21 d. kažin ar bus sutvarkyta, prisiparkuoti nebus kur. Ir laikas "pats tas" - 17 val., kai kamščiai. Dalyvaus vadinas patys plano rengėjai, pėstieji ir dviratininkai (jei nepasnigs) :)

Kaunietis

Kaunietis portretas
Atleiskit nafik Kera, kol dar nevėlu.ir sutvarkykite visuomeninį transportą. Atrodo darbas man netoli, o nuvažiuoti nepatogu, važiuoju su savo kibiru.

w

w portretas
kol kas viskas daroma taip kad centre eismas užsikimštu , Dažomos žaliai juostos , vytauto pr. aplamai nesamonė , pasodinti medžiai kurie niekada neaugs , kažkas tvarko Kauna pagal jam vienam suprantama scenariju .

Pistiesiems, ir pistosioms

Pistiesiems, ir pistosioms portretas
Šitiems bukagalviams kur lenda po ratais- reikia padaryt požemines- antžemines perėjas, ir išraut visus šviesoforus. Užtikrinu, jokių kamščių neliks tą pačią minutę.

Anonimas

Anonimas portretas
Plano rengėjai: MB Pupa – strateginė urbanistika, UAB Civitta, VGTU Teritorijų planavimo institutas ir ROM Transportation Engineering Ltd. Rengėjų kontaktai: justina@pu-pa.eu +37068790935 LR įstatymas įpareigojantis parengti planus:https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/a80a7c10c97a11e48a1edbba9d2aea36 Plano rengimo pirkimas: https://bi.kontraktai.eu/vykdomi-pirkimai/kauno-miesto-darnaus-judumo-plano-rengimo-paslaugu-pirkimas_15E15095-4D4B-4EE5-BF0F-0E2DCD4F9B6E_0 Plano rengimo kaina: http://www.esinvesticijos.lt/lt/paraiskos_ir_projektai/kauno-miesto-darnaus-judumo-plano-parengimas Geriausias būdas pareikšti nuomonę ir konstruktyvius pasiūlymus - eiti į plano rengėjų organizuojamus susitikimus. Pirmame buvau, tikrai verta eiti.

Klausėjui

Klausėjui portretas
Paklauskit pas Kupčinską-tai jo "valdymo" laikais buvo sumokėta 0.5 mln lt tai "įrodžiusiai"architektei. Kas gali paneigti KAM dalis tų pinigėlių nubyrėjo...

P.Morkūnas

P.Morkūnas portretas
masinas apmokestint centre kamciai sumazes .verkia brangu centre stovejimo aikstele .bet vietos pastatyt nera .kiemus apmokestint nes kaimynas 3 grabus turi .

P.Morkūnas

P.Morkūnas portretas
Ar čia ne tie patys ekspertai, kurie už milijoną litų nustatė, kad Pramonės pr/Ateities pl sankryžoje negalima nieko padaryri...?

lijopardas

lijopardas portretas
Miško gatve supi.so nuo gedimino, vytauto pr. viena juosta link stoties. gal pailsėkit egzpertai.

Anonimas

Anonimas portretas
Sveiki, nelabai aišku kaip turėtų būti sprendžiama problema, kuri yra Šv. Gertrūdos gatvėje: kamščiai, pėstieji einantys gatve aptaškomi purvais. Tai dviračiai ar kitokios priemonės ineišspręstų šios problemos. Reikia esminių pertvarkų. Kadangi kol kas Šv. Gertrūdos gatvė pamiršta, teko klausyti kai kuriuos projektus: "nerauk rūtų" , kitaip ne[avadinsi. Aurelija

O AR

O AR portretas
komisijoje dalyvauja plataus profilio specialistas karvauskis

ED

ED portretas
Skamba labai jau įtartinai, panašu, kad šie vadinami "ekspertai" planuoja visą miestą susodinti ant dviračių arba vaikščioti pėstiems. Šiaip jau Kaunas, globaliai vertinant, tikrai nedidelis miestas ir viešasis transportas turėtų veikti taip, kad iš bet kurios vietos į bet kurią viešasis transportas nuvežtų per 30, max 40 minučių. Bet šitie vertintojai turėtų įvertinti, kad tik dalis gyvena miegamuosiuose rajonuose, kur transportas kursuoja neblogai, bet tikrai nemaža dalis kauniečių gyvena individualių namų rajonuose, kur ši sistema veikia tikrai apgailėtinai. O kai nėra pasiūlos, nėra ir paklausos. Tai siūlau gerai apsvarstyti, kaip tikrai patogiai visiems optimizuoti viešąjį transportą. O ant dviračių tai tikrai visų nesusodinsit...

Galerijos

Daugiau straipsnių