Keleiviai džiaugiasi: ne­be­rei­kia pa­tiems kle­ben­ti ran­ke­nų

„Oho!“ – toks daž­nas pir­mas įspū­dis ke­lei­vių, įli­pu­sių į nau­juo­sius marš­ru­ti­nius mik­roau­to­bu­sus. Kol kas mies­to gat­vė­se jų yra de­šimt. Vi­si va­ži­nė­ja 57-uo­ju marš­ru­tu. Ki­tą sa­vai­tę jų pa­dvi­gu­bės. Dar de­šim­čia nau­jų­jų mik­roau­to­bu­sų va­žiuos 53-io­jo marš­ru­to ke­lei­viai.

„Oho!“ – toks daž­nas pir­mas įspū­dis ke­lei­vių, įli­pu­sių į nau­juo­sius marš­ru­ti­nius mik­roau­to­bu­sus. Kol kas mies­to gat­vė­se jų yra de­šimt. Vi­si va­ži­nė­ja 57-uo­ju marš­ru­tu. Ki­tą sa­vai­tę jų pa­dvi­gu­bės. Dar de­šim­čia nau­jų­jų mik­roau­to­bu­sų va­žiuos 53-io­jo marš­ru­to ke­lei­viai.

Atk­ris di­de­lis rū­pes­tis

Daž­nas kau­nie­tis kaip di­de­lį nau­jų­jų trans­por­to prie­mo­nių pranašumą įvar­di­ja au­to­ma­tiš­kai at­si­da­ran­čias du­ris.

„Ne­be­rei­kia pa­tiems kle­ben­ti tų ran­ke­nų. Se­nų­jų mik­riu­kų du­rys kar­tais sun­kiai at­si­da­ro, o už­da­rant jas ir­gi rei­kia varg­ti“, – kal­bė­jo per pie­tus 57-uo­ju marš­ru­tu vy­kęs pen­si­nin­kas Gin­tau­tas Rad­vi­las.

Įsi­tai­sęs kė­dė­je ne­to­li vai­ruo­to­jo vy­ras gy­rė ir erd­vų įė­ji­mą ir sa­lo­ną. „Du­rys aukš­tos, ne­rei­kia su­si­ries­ti ir lip­ti ke­tur­pės­čiam. Tik kai ku­rie vai­ruo­to­jai ga­lė­tų taip ne­lėk­ti gatv­ė­mis, nes sun­ku bū­na nu­si­lai­ky­ti sto­vint“, – šyp­te­lė­jo bu­vęs pe­da­go­gas.

Ša­lia jo sė­dė­ju­sios mo­te­rys iš kar­to at­krei­pė dė­me­sį į tvar­kin­gas vai­ruo­to­jų uni­for­mas. Vi­si jie vil­ki marš­ki­nius ir tam­sų fir­mi­nį megz­ti­nį. „Tik ga­lė­tų ir ba­tus pri­si­de­rin­ti“, – ty­liai su­ki­ke­no ke­lios stu­den­tės, at­krei­pu­sios dė­me­sį į vai­ruo­to­jo ava­ly­nę. Jis ba­su­tes dė­vė­jo ne ba­sas, o su ko­ji­nė­mis.

Ne­pa­si­ges radijo stočių ir triukš­mo

Į dis­ku­si­ją įsi­trau­kė ir dau­giau ke­lei­vių. „Net keis­ta va­žiuo­ti, kai gro­ja lie­tu­viš­ka mu­zi­ka, o ne „Rus­ko­je ra­dio“, – juo­ka­vo kos­tiu­mu vil­kė­jęs jau­nas vy­ras. Tą pa­čią se­kun­dę pa­si­gir­dus V.Sta­kė­no dai­nos „Ke­le­lis to­li­mas“ pir­mie­siems akor­dams, šyp­te­lė­jo ne vie­nas ke­lei­vis – dar ir dai­nos pa­gal te­mą pa­ren­ka­mos.

„Aha, – es­ta­fe­tę pe­rė­mė jo bend­ra­ke­lei­vis. – Aš ir­gi vis su­kau gal­vą, ko čia trūks­ta? Tai­gi nau­juo­se mik­roau­to­bu­suo­se vai­ruo­to­jai ne­si­nau­do­ja ra­di­jo sto­te­lė­mis! Die­ve, kiek mes daug pra­ra­si­me! Kaip iš­tver­si­me tas 20 mi­nu­čių, kai vai­ruo­to­jai gar­siai ne­pliurps apie sa­vo rei­ka­lus, neai­dės jų tar­pu­sa­vio bar­niai?“

„Ge­rai, kad vai­ruo­to­jai tvar­kin­gi, bet svar­biau­sia, kad šie au­to­mo­bi­liai že­mag­rin­džiai. Daug leng­viau įsi­kel­ti krep­šius ir pa­čiam įlip­ti. Ži­not, esant ma­no me­tų tai la­bai svar­bu. Ko­jos, ran­kos jau ne­be to­kios stip­rios kaip jau­nys­tė­je. Tik „Stop“ my­gu­kas man dar yra mįs­lė, vai­ruo­to­jai ne vi­sa­da su­rea­guo­ja į jo sig­na­lą“, – prieš iš­lip­da­ma kal­bė­jo pen­si­nin­kė Ade­lė Mo­tū­zie­nė.

Nus­ta­to sa­vi­val­dy­bė

Vis dėl­to eu­fo­ri­ją dėl kom­por­tiš­kų trans­por­to prie­mo­nių mal­ši­na ne vi­siems gy­ven­to­jams pa­to­gūs nau­jie­ji marš­ru­tai ir gra­fi­kai. Kau­nie­čiams ten­ka il­giau, nei no­rė­tų­si, lauk­ti rei­kia­mo marš­ru­to mik­roau­to­bu­sų, o jų su­lau­kus ten­ka ir grūs­tis, nes no­rin­čių­jų va­žiuo­ti – dau­gy­bė.

„Gra­fi­kus ir marš­ru­tus, pa­gal iš­tir­tus ke­lei­vių srau­tus ir vie­šo­jo trans­por­to in­ten­sy­vu­mą, su­da­ro ir tvir­ti­na Kau­no mies­to sa­vi­val­dy­bė. Šiuo me­tu vyk­do­mas pa­pil­do­mas ke­lei­vių srau­tų ste­bė­ji­mas pa­si­tel­kiant šiuo­lai­ki­nes tech­no­lo­gi­jas. Ana­li­zuo­ja­me duo­me­nis ir ieš­ko­me spren­di­mų. Va­do­vau­da­mie­si šiais duo­me­ni­mis kar­tu su sa­vi­val­dy­be kei­si­me eis­mo tvar­ka­raš­čius taip, kad per pi­ką dau­giau ke­lei­vių ga­lė­tų pa­si­nau­do­ti marš­ru­ti­nių tak­si pa­slau­go­mis, o va­žiuo­ti su­si­ruo­šę ke­lei­viai lai­ku pa­siek­tų sa­vo dar­bo ir mo­ky­mo­si vie­tas“, – pa­brė­žė Kau­no mies­to sa­vi­val­dy­bės skelb­tą kon­kur­są dėl ve­žė­jo pa­slau­gų Kau­no mies­te lai­mė­ju­sios bend­ro­vės „Kaut­ra“ ge­ne­ra­li­nis di­rek­to­rius Li­nas Skar­džiu­kas.

„Kaut­ra“ yra įsi­pa­rei­go­ju­si, kad vi­sos 70 nau­jų­jų trans­por­to prie­mo­nių sep­ty­niais marš­ru­tais pra­dės va­žiuo­ti iki Nau­jų­jų me­tų. Pla­nuo­ja­ma, kad maž­daug kas tris sa­vai­tes bus pra­de­da­ma nau­do­tis po de­šimt nau­jų mik­roau­to­bu­sų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

nuomone

nuomone portretas
Rytais nepadeda nei nauji mikriukai, kosmaras kiek zmoniu vaziuoja is silainiu 57 mikriuku.Reformos turetu palengvinti kazkoki dalyka, dabar atvirksciai-marsrutai ilgiausi, dar ir paciu nikriuku mazai.

TAI GAL

TAI GAL  portretas
kokie cia mirotaksai,jai jau veza stovint-gulint, kai silkes backoj,tai ir stokit stotelesia, o ne prie kiekvieno kampo.KAIP IS GALO ISIROPST,pavaro cia uzsakyta straipsni apie grazes duris,

Blin

Blin portretas
Man geriau su senovinėm durim ir grindim, bet kad važiuotų dažnai ir ten, kur man reikia, o ne kur savivaldybės klerkai sugalvojo. Ir jokių stovimų vietų mikrobe būt negali! Vis dėlto tai "maršrutinis taksi"...
VISI KOMENTARAI 25

Galerijos

Daugiau straipsnių