Karantinas palietė ir „Barbora“ pristatymus: užsakytas prekes gauna ne visi žmonės

  • Teksto dydis:

Pastarosiomis savaitėmis, Lietuvą vis labiau gąsdinant koronaviruso šmėklai, gyventojai raginami likti namuose. Todėl natūralu, kad daugelis naudojasi internetinės parduotuvės „Barbora“ teikiama prekių pristatymo į namus paslauga. Tačiau užsakytas prekes gauna ne visi gyventojai, o į pagalbą tiems, kam labiausiai reikia pagalbos, skuba ir pilietiški 

Į portalą kreipėsi skaitytojas, kuris pasakojo, jog šeštadienio rytą „Barboroje“ užsisakė reikiamų prekių ir laukė pristatymo, tačiau kaunietį pasiekė įmonės laiškas, kuriame teigiama, kad prekių pristatymas atšaukiamas: „Norime jus kuo skubiau informuoti, kad dėl parduotuvėje iškilusių techninių nesklandumų jūsų užsakymą, deja, turėsime atšaukti. Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Pinigus grąžinsime per 5 darbo dienas į sąskaitą, kurią naudojote apsipirkimui“. 

Susisiekus su „Barboros“ atstove Paule Meidute, buvo patvirtinta, kad šįryt įmonė neturėjo galimybės užbaigti vykdyti klientų užsakymų. „Šįryt vieno pastato, kuriame veikia ir „Barboros“ prekių surinkimo centras, nuomininkų patalpose užfiksuoti nuo pagrindinės lubų dalies atsiskyrę keli elementai. Nuspręsta laikinai sustabdyti pastato eksploataciją ir atlikti visus būtinus patikrinimus. Dėl šios priežasties neturėjome galimybės užbaigti vykdyti klientų užsakymų“, – situaciją komentuoja P. Meidutė.

Itin išaugus užsakymų srautui ir pirkinių krepšeliams, pristatyti užsakymus kartais vėluojame labiau nei norėtume esamomis aplinkybėmis.

Atstovė sako, kad šiuo metu klientų srautas išaugęs dešimt kartų, todėl įmonėje darbuotojai dirba ne tik dieninėje, bet ir naktinėje pamainoje. „Turime pilnai užpildytas 3-4 dienas į priekį, o klientų pirkinių krepšeliai yra beveik dvigubai didesni nei įprastai. Suprasdami gyventojų norą šiuo metu apsipirkti saugiai ir vengiant rizikos dėl koronaviruso, dedame visas pastangas, kad aptarnautume kuo daugiau gyventojų. Mūsų komandą pastiprino virš 200 papildomų žmonių, tarp kurių nemažai atėjusių iš įmonių, šiuo metu susiduriančių su sunkumais. Suteikiame galimybę šiems žmonės dirbti ir užsidirbti. Visuose didžiuosiuose miestuose dirba ir naktinė pamaina – surenkami klientų užsakymai, kad dieną galėtume jų išvežioti kuo daugiau“, – sako P. Meidutė.

„Barboros“ atstovė atvira – šiuo metu užsakymų kaip niekada daug, todėl įmonė susiduria su nesklandumais. „Itin išaugus užsakymų srautui ir pirkinių krepšeliams, pristatyti užsakymus kartais vėluojame labiau nei norėtume esamomis aplinkybėmis. Tačiau užsakymai klientus pasiekia, o krepšeliuose jie randa daugumą užsakytų produktų. Atsiprašome klientų už iškylančius nesklandumus ir prašome kantrybės bei supratingumo. Darome viską, ką galime, kad kuo daugiau gyventojų šiuo metu galėtų sklandžiai pasinaudoti „Barboros“ paslaugomis“, – teigia įmonės atstovė.

Suskubti į pagalbą gali kiekvienas

Pilietiški kauniečiai, šalyje paskelbus karantiną, skuba padėti vyresnio amžiaus žmonėms. Feisbuke kuriamos grupės, kuriose žmonės ne tik prašo pagalbos, bet ir siūlosi padėti. 

Kaunietė Nadia, šiuo metu gyvenanti Klaipėdoje, džiaugiasi žmonių pilietiškumu. „Kaune gyvena mano nejauna mama. Norėjau, kad ji niekur neitų is namų, sudariau sąrašą „Barboroj“, bet per porą savaičių taip ir nesulaukiau laisvo laiko nei pristatymui, nei atsiėmimui“, – sako kaunietė.

Vakar nusiunčiau sąrašą ir adresą – šiandien ryte jau skambino tikslinosi is parduotuvės.

Moteris pasakoja feisbuke pastebėjusi grupę, kurioje žmonės soliadarizuojasi ir karantino laikotarpiu vienas kitam siūlo pagalbą. „Na ir parašiau iškart – gal kas galite supirkti produktus, atvežti ir užnešti į trečią aukštą mamai“, – apie įrašą feisbuke pasakoja moteris.

Nadia sako, kad atsako sulaukė vos po kelių minučių – padėti suskubo vienas kaunietis. „Vakar nusiunčiau sąrašą ir adresą – šiandien ryte jau skambino tikslinosi is parduotuvės. Atidžiai tikslinosi, tas yra to nėra, ką imti ir t.t. Smagiai pabendravom, po pusvalandžio jau skambina linksmai šokiruota (kaip vaikai po Kalėdų Senelio) mama“, – džiaugiasi moteris.


Šiame straipsnyje: Barborakarantinas Lietuvojeprekių užsakymas į namusskaitytojo naujienaCOVID-19 karantinas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Nesu Maxima grupės gerbėjas, dėl tam tikrų įvykių praeityje, bet Barborai priekaištų neturiu. Sunku sužvejoti pristatymo laiką, bet pavyko kelis kartus ir ne nakties metu, o tarp 10 - 12h. Ko tikėtis kai jie pristato praktiškai už savikainą, o tolimesnius rajonus gal ir į minusą. Puiki proga imtis iniciatyvos ir įkurti savo prekių išvežiojimo verslą, bet pagalvokite kiek tokia paslauga turi kainuoti kad verslas atsipirktų per trumpą laiką. Vakar vakare buvau Lidl, žmonių nedaug, laikosi atstumo, daug žmonių su kaukėmis. Svarbu pasirinkti nuošalesnę parduotuvę ir ne piko laiką.

-Tau

-Tau portretas
Tai jei tamstai nereikalinga, tai ir nesinaudok, kame problema? Man reikalinga, man tinka, aš naudojuosi. atsakiau į tamstos klausimą, kam reiklinga?Taip, tenka nuolat stebėt sistemą, kad sugaudyt atvežimo laiką, įsivaizduokit, net naktį ! Nu tai ir ką ? Taip, ne visko yra, ko nori, pageidauji ar tikiesi, taip, pasitaiko klaidų, antai vairuotojas nepaliko mano 3 maišų, tai susiskambinau tiesiogiai su juo, jis peržiūrėjo prekes, rado, atsiprašė, atvežė. Nematau reikalo cypti, ūkti, stenėt ir skųstis. Visiems aišku, kad užsakymų padaugėjo ne kartais, o dešimtimis kartų. Tai ir kliurkų pasitaiko ir pasitaikys. Tiesiog pasrinkimas- arba naudojiesi, arba ne.

tau

tau portretas
Barbora neprisitaiko prie esamų sąlygų. tais keliais autobusiukais neprivežiosi. per visą karantiną nepavyksta išspręsti pristatymo laiko - jo paprasčiausia - nerasta. Kam ta tokia paslauga reikalinga?
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių