Įsibėgėja investicinis Kauno oro uosto projektas

  • Teksto dydis:

Praėjusiais metais pristatytas su aviacija susijusių verslų plėtros projektas „Aerohub KUN“ įgauna pagreitį Kauno oro uoste. Čia jau įrengta reikalinga infrastruktūra – orlaivių riedėjimo takas bei peronas, vedamos derybos su pirmaisiais investuotojais, pasirengta jungčiai su Kauno laisvąja ekonomine zona ir pristatyta projekto interneto svetainė.

Pirmasis „Aerohub KUN“ plėtros etapas užbaigtas su techninių sąlygų pirmųjų investuotojų veiklai sukūrimu. Naujiems pastatams statyti skirtas plotas pietinėje oro uosto dalyje sujungtas su likusia teritorija orlaivių riedėjimo taku, taip pat įrengta orlaivių stovėjimo aikštelė. Naujai infrastruktūrai įrengti Kauno oro uostui prireikė 7,2 mln. eurų, skelbiama Kauno oro uosto pranešime žiniasklaidai.

Po pirmojo darbų etapo laukiama ir tolimesnės projekto plėtros – oro uostą numatyta sujungti su Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ). Kauno oro uostas šiai jungčiai jau pasiruošęs, tikimasi ją įgyventi iki šių metų pabaigos.

„Kol Kauno oro uoste dar vyksta techniniai darbai, intensyviai vedame jau į priekį smarkiai pažengusias derybas su pirmaisiais projektu susidomėjusiais užsienio investuotojais. Jie planuoja čia statyti orlaivių remonto ir techninės priežiūros (MRO) bazę, kurioje aptarnautų įvairaus dydžio lėktuvus“, – sakė Kauno oro uosto direktorius Bruno Kasparas.

Strateginiam projektui „Aerohub KUN“ investuotojų ieškoma drauge su „Investuok Lietuvoje“. Į puikią geografinę lokaciją turintį oro uostą ketinama pritraukti įmonių, užsiimančių orlaivių remontu, dalių gamyba, prekyba ir kt.

Norint kuo geriau pristatyti projektą užsienio investuotojams, specialiai „Aerohub KUN“ sukurta interneto svetainė www.aerohubkun.com, kurioje nurodomi Kauno oro uosto ir Lietuvos privalumai – patogi vieta Europoje, užtikrintas susisiekimas oro bei antžeminiu transportu, naujai įrengta infrastruktūra, inžinerinį išsilavinimą turintys potencialūs darbuotojai ir kt.

Per pastaruosius metus projektas „Aerohub KUN“ pristatytas ir keliose tarptautinėse aviacijos konferencijose Vokietijoje, kur sulaukė nemažai specialistų dėmesio.

Kauno oro uostas priklauso tris oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje jungiančiam Lietuvos oro uostų tinklui. Per 2015 metus jie aptarnavo 4,2 milijono keleivių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 19 aviakompanijų skraido 65 kryptimis į 54 miestus 26 šalyse Europoje ir už jos ribų, o šalies pasiekiamumą dar labiau didina daugiau nei 7 užsakomųjų skrydžių bendrovės.

Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių