„iDeal“ – kliento kaltinimai dėl nutekintos informacijos

Nunešęs savo telefoną apžiūrai ar remontui negali būti tikras, kad tavo asmens duomenų nesužinos pašaliečiai. Tuo įsitikino į nesmagią situaciją papuolęs kaunietis. Jo teigimu, dėl vienos bendrovės darbuotojų kaltės nepažįstamiems asmenims buvo nutekinta asmeninė informacija.

Nemaloni istorija

Į "Kauno dienos" redakciją kreipėsi žinomos įmonės darbuotojų elgesiu nepatenkintas kaunietis Mantas.

Jam užkliuvo, kad "Apple" produktų garantiniu aptarnavimu besirūpinanti bendrovė "iDeal" nutekino kliento asmens duomenis trečiajai šaliai.

Pasak Manto, ši nemaloni istorija nutiko Kauno "Akropolyje" įsikūrusiame įmonės salone. Prieš keletą mėnesių salono darbuotojams atnešęs drėgmės pažeistą telefono aparatą, kaunietis paliko jį apžiūrai. Klientus aptarnaujančio vadybininko paprašytas, Mantas nurodė savo asmens ir kontaktinius duomenis.

Praėjus šiek tiek laiko, kauniečio teigimu, su juo susisiekė įmonės darbuotojas ir informavo apie numatomą remonto kainą. Kadangi paslaugos kaina kliento netenkino, neremontuotą įrenginį kartu su defektavimo aktu jis atsiėmė, o vėliau telefoną tiesiog pardavė.

Mojavo defektavimo aktu

Atrodė, kad istorija tuo ir baigėsi. Deja, praėjus beveik dviem mėnesiams po aparato pardavimo, Mantui teko gerokai nustebti, kai iš savo pažįstamų sužinojo, kad kažkoks pilietis viename Kauno lombardų mojuoja identišku jo turimam defektavimo aktu.

Paaiškėjo, kad lombarde įsigijęs, anksčiau Mantui priklausiusį telefoną, asmuo kreipėsi į "iDeal" saloną, prašydamas įrenginį patikrinti. Tame salone jis gavo defektavimo akto kopiją, su kuria grįžo į telefono įsigijimo vietą – lombardą ir pareiškė nebenorįs nekokybiško aparato.

Pasak "Kauno dienos" pašnekovo, telefoną įsigijęs asmuo kaip įrodymą nunešė lombardo darbuotojams defektavimo aktą.

Atsakymas pribloškė

Nieko čia gal ir nebūtų blogo, jei ne faktas, kad defektavimo akte yra nurodyti buvusio savininko asmens ir kontaktiniai duomenys.

Pasipiktinęs tokiu "iDeal" darbuotojų elgesiu, Mantas pats nuvyko į saloną paklausti, kodėl jo duomenys buvo perduoti trečiajai šaliai. Atsakymas jį pribloškė: pasak pašnekovo, įmonės darbuotojai pasiteisino, neva pats klientas jų neįspėjęs apie tai, kad duomenų negalima teikti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

A a

A a portretas
I deal Kaune yra baisiau negu baisu. Direktorius visada nusimeta savo pareigas ant darbuotoju ir niekada pats neraso atsakymu i rastus, kad issaugotu oruma ar net pareigas. O patys darbuotojai taip pat jauciasi dirbantys auksciausio lygio istaigoje, kad klientas yra š..... Vietoje. Tikiuosi kad viena kart supras kad klientas yra ju tikslas o ne ju asmeniai interesai ir vaikystes patirtos traumos mokykloje. Nes visi zinom kad mokam tikrai didelius pinigus uz pridukcija. Noreciau kad sie straipsiai nueitu iki steigeju valdzios ir isvalytu arba ismokytu elgsenos ir musu susireiksminusius vadybininkus ir pati Direktoriu. Ačiū P.S. Zurnalistai jus tikrai turite kur plesti si straipsi ir gvaldenti problema is esmes, o ne apie zioplius kurie nemoka apsipirkineti ;)

to Z

to Z portretas
žmogelis gavęs telefono apžiūros defektavimo aktą, sėkmingai galėjo kreiptis į lombardą dėl pinigų susigrąžinimo, o lombardo darbuotojai savo ruožtu būtų kreipęsi į tel. aparato savininką ir jokios bėdos būt nenutikę, bet ideal specialistai sugebėjo apsikiaulinti neatlikdami telefono patikros, o atpažinę aparatą nukopijavo savininkui išduotą pažymą, ir tuo būdu perdavė pirkusiajam lombarde svetimus asmens duomenis.

Išmanusis telefonas

Išmanusis telefonas portretas
Kvaili vis tik žmonės, kad kasdienybėje naudoja išmaniuosius telefonus. Mygtukiniai irgi nėra labai patikimi, bet išmanieji daugelį žmonių gali privesti ir prie labai sunkių pasekmių. Nenoriu nei už ką išmanijojo.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių