Į Kauną – iš Olandijos

  • Teksto dydis:

Pirmąją rudens dieną į Kauno gatves išriedės septyni naujai įsigyti 18 m ilgio troleibusai "Berkhof". Iki šiol šios ekologiškos transporto priemonės keleivius vežiojo Arnhemo mieste Olandijoje.

Šie troleibusai keleivius veš 1-uoju, 7-uoju, 11-uoju, 13-uoju, 14-uoju, 15-uoju ir 16-uoju maršrutais. Tikimasi, kad šie troleibusai pagreitins keleivių srautus piko metu.

Įsigytos transporto priemonės – žemagrindės. Bus lengviau įlipti ir išlipti iš transporto priemonės, pagreitins keleivių judėjimo troleibuse srautą. Troleibusuose yra 42 sėdimos vietos ir įrengta elektrinė rampa, palengvinsianti neįgaliųjų su vėžimėliais judėjimą viešuoju transportu.

Troleibusai nėra nauji, tačiau, bendrovės "Kauno autobusai" specialistų teigimu, jų būklė yra gera. Tai pirmieji troleibusai Kaune su autonomine eiga: troleibusuose sumontuoti 3 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurie, reikalui esant, leis apvažiuoti kliūtis ar pakeisti maršruto kryptį be kontaktinio tinklo.

Iš viso "Kauno autobusai" šiuo metu eksploatuoja 149 troleibusus. Kiekvieną darbo dieną vežti keleivių išvažiuoja 121 troleibusas. Per metus troleibusai vidutiniškai nuvažiuoja apie 8,6 mln. km ir perveža apie 34 mln. keleivių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

MU MU

MU MU portretas
Bilieto kaina būtina didinti,nes trolikai padidėję.

cha ha ha ...stai taip olandijoj

cha   ha  ha  ...stai taip  olandijoj portretas
utilizuojamas metalo lauzas --parduodamas uz didelius pinigus --lietuvos debiliams

kaunietis

kaunietis portretas
Kam jie reikalingi ,pustuščiai važinėja.Kainos pravažiavimo nežmoniškai didelės .Kaip gali pensininkas važiuoti visuomeniniu tranportu ,jeigu jo pensija 133,- eurai? Superka metalo laužą pusdykiai ,deklaruos, kad mokėta dideli pinigai.Vagys......
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių