- Šarūnė Kazlauskaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Ūkininkų turgelį šalia Kauno pilies reguliariai lanko maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai. Miestiečiai gi pasigenda policijos vizitų. Jei vairuotojų nedrausmina kelio ženklai, gal tai padarys pareigūnai?
Kauno pilies kaimynystėje ant „Lituanicos“ fabriko sienos jau ne vienerius metus pypkę traukiantis senolis savo šeštadienių neįsivaizduoja be ūkininkų turgaus prekeivių ir lankytojų. Pastarųjų eilės prie duonos, sūrių, mėsos gaminių ar kitų, laiko patikrintų produktų driekiasi ne tik turgaus teritorijoje, bet ir už jos.
Atsižvelgdami į epidemiologinę situaciją, miestiečiai stengiasi nesiburiuoti, eilėse palaiko saugius, rekomenduojamus 2 m atstumus. To paties negalima pasakyti apie vairuotojų kultūrą. Nors vienoje gatvės pusėje pastatyti mažiausiai du kelio ženklai „Stovėti draudžiama“, ratuotiems turgaus lankytojams tai nė motais. Savo automobilius jie palieka gatvėje ir užima vieną eismo juostą. Kiti vairuotojai priversti išvažiuoti į priešpriešinę eismo juostą. Dėl to susidaro spūstys.
„Matyt, aikštelė prie Kauno pilies kai kuriems turgaus lankytojams atrodo pernelyg toli, todėl savo automobilius jie nutrenkia tiesiog gatvėje“, – nuolatinis ūkininkų turgaus lankytojas Arvydas stebėjosi, kad žmonių nedrausmina ne tik kelio ženklas „Sustoti draudžiama“, bet ir policininkai.
Susidariusiose spūstyse ne kartą matęs jų automobilius, Arvydas nesuprato, kodėl pareigūnai nesiėmė jokių veiksmų.
Jei tik norėtų, galėtų nubausti ne vieną ir ne dešimt pažeidėjų. Gal tada žmonės reaguotų.
„Jei tik norėtų, galėtų nubausti ne vieną ir ne dešimt pažeidėjų. Gal tada žmonės reaguotų“, – vien šio šeštadienio rytą kaunietis Arvydas suskaičiavo apie dvidešimt po draudžiamuoju ženklu išrikiuotų automobilių. Jie, anot į redakciją rašiusio miestiečio, ne tik trikdė eismą, bet ir kėlė grėsmę per perėją einantiems pėstiesiems.
„Ne visi į priešpriešinę eismo juostą iššokę automobiliai pasirenka saugų greitį. Tikrai buvo gana pavojingų situacijų, kai tik per plauką pavyko išvengti nelaimingų atsitikimų“, – kaunietis vylėsi, kad pareigūnai atkreips dėmesį į turgavietės prieigose išmėtytus automobilius ir sudrausmins vairuotojus arba įspėjimais, arba baudomis.
Skaitytojo nuotr.
Primename, kad Kelių eismo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo taisyklių patvirtinimo“ 1 priede nustatyta, kad draudžiamieji ženklai ką nors draudžia arba tuos draudimus panaikina. Skelbiama, kad kelio ženklas Nr. 332 „Sustoti draudžiama“ draudžia transporto priemonėms sustoti (stovėti) toje kelio pusėje, kurioje yra kelio ženklas, išskyrus sustojimą maršrutiniam transportui skirtose stotelėse. Negalioja skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele pažymėtoms transporto priemonėms.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?29
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms7
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų52
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose30
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa37
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...
-
Kauno rajono socialinių paslaugų centre pamatiniai dalykai nesikeičia
Kauno rajono socialinių paslaugų centras švenčia 17-ąjį gimtadienį. ...