Automobilių spūstys vis labiau dusina Kauną

Grįžti į straipsnį

Kaunietis

Kaunietis portretas
Visai nebegerbiami savivaldybės specialistai su meru priešaky! Negi Jums švaistant gautus pinigus iš Europos sąj.dar reikia mokėti algą! Juk už jus dirba dar kartą samdomi specialistai! Tai ir mokyklų, ligoninių ir kt.biudžetinių įstaigų direktioriai turi teisę samdytis sau antrininkus iš užsienio sėkmingam įstaigų darbui planuoti. Ar blogai aš suprarau??? Tad nesukite sau galvų, direktoriai, o imkite pavyzdį iš mero! Tegul Jums skirtą darbą atlieka samdyti ekspertai. Absurdas

siaubas!!!!!

siaubas!!!!! portretas
O siaube!!!!!! "Pasak P.Kero, Kauno miesto savivaldybė, pasinaudodama ES lėšomis, šiuo metu rengia Kauno miesto darnaus judrumo planą. Šiam planui rengti pasitelktas tarptautinis ekspertų konsorciumas UAB "Civitta", MB "PUPA-strateginė urbanistika", Vilniaus Gedimino technikos universitetas ir Izraelio kompanija "ROM Transportation Engineering Ltd"." Ar Lietuvoje mažai specialistų, kad reikia šitaip švaistyti ES pinigus? Ar tokiam projektui reikia samdyti tiek visokių įmonių? Ir kiek gi tokiu atveju tas projektas kainuos?

Rokoko

Rokoko portretas
Argi dar kam nors neaišku, kad šiandiena pat reikia vyt lauk visas savivaldybės eismo saugumo komisijas ir visų pirma poną Kerą. Jie [nemanau, kad kvaili] sąmoningai sunkina miesto eismą. Pažiūrėkite kaip sankryžose perdarė judėjimą? Daugumoje sankryžų tiesiai važiuoti galima tik iš pirmos juostos, o į kairę - tik iš antros. Tokiu būdu norintys sukti į dešinę priversti stovėti, jie negali pasinaudoti žalios rodyklės privalumu. O visa tai ir sudaro grūstis.

patarimas

patarimas portretas
Savivaldybės ponai, kvieskit ne tarptautinius ekspertus darnaus judrumo projektams rengti tratindami jų tiems projektams ES milijonus, o kauniečius iš Šančių, Panemunės, Kalniečių, Šilainių,ir t,t, Jie už dyką suprojektuos, patars kaip tvarkyti eismą ir prašviesins visokių biurokratų mikaičių,kerų galveles.

Lukaa

Lukaa portretas
Gal kas žinote kada Rokus atidarys?

SCIPAKAS

SCIPAKAS portretas
Ir nieks neprisimine dviracio.O dar geriau pesciomis.Otai vazuoja i parduotuve 100 metru,masina ir kiek seimoja masinu visi ackirai.Isprusome

k

k portretas
tik apmokestint masinas sumazetu kamciu kaune,kai verkia centre mokamos aiskteles brangu bet vietos pastatyt nera vietos .

tikrai pravalas

tikrai pravalas portretas
Duotu meras GRIEZTA NURODYMA visiems savivaldybes darbuotojams ,pradedant mikaiciu ir petrauskui ,kokias 2ar 3 savaites naudotis pasakisko gerumo ir brangumo viesuoju transportu.Po to lai pateikia savo pasiulymus ,o ne tasko pinigus neaiskios kilmes tarptautinem komisijom del transporto darnumo..suzinokit,pvz kaip darbo diena ar savaitgali vaikai,ar jaunimas gali lankyti girstucio baseino treniruotes..po baseino dviem autobusais vos ne valanda gryzti namo.i ALEKSOTA-FREDA..o buvo 200gyvent,parasu prasymas..grieztas petrausko NE..eikit jus sieno raveti nepakenktu grigaiciui koki menesi autobusu pasivezinti..skelbkit SAVO AKCIJA VAZIUOJU IR DAINUOJU..

A.Šančiai

A.Šančiai portretas
Mikriukus kai panaikino,tai 50 proc persėdo į savo transporta.Neapsimoka su autobusu ar troleibusu važiuoti-ir brangu ir ilgai ir dar su persėdimais.Dažnai pastebiu prie Dainų slėnio tokį dalyka,kartais troleibusų nesimato visiškai,o kai pamatai,tai kokius 5 ar 6 viena paskui kitą.Ir visi važiuoja viena kryptimi-į centra.Tai ar ne idiotizmas.O apie Kero eismo pertvarka tai aplamai žodžių nėra,totalus liurbis.

Šančiokas

Šančiokas portretas
Aš mielai važinėčiau su visuomeniniu transportu į darba,bet kad nelabai išeina.Reikia važiuoti su dviem autobusais,o grafikai nesuderinti visiškai.Labai neūkiškai dirba visuomeninis transportas.

Rimas

Rimas portretas
Ačiū Kauno valdžiai už visuomeninio transporto pabranginimą ir sudarytus "patogius grafikus", kai autobusų grafikai sudaryti iš lemputės. Pažiūrėkit į grafikus ir pamatysit kaip patogu važiuoti visuomeniniu transportu, kai per valandą pravaziuoja 1-2 autobusai ir tai yra darbo dienomis, o apie savaitgalius iš vis nešneku. Tai nesistebėkim kamščiais. Anarchija visur ir niekam neįdomu...Atkreipkit dėmesį pagaliau į visuomeninio transporto srautus....

Jomajo

Jomajo portretas
Nervai nelaiko.Kad pasiekti Savanoriu pospekta is zemuju sanciu tai kaip iki zvaigzdziu.Svebcioniu gatve remontuojaa puse metu.Aukstuosius sancius jau metus.Cia tikrai reikia buti kausu mentu , kad taip planuot ir nervus zmonems gadint. .

Senamiestis

Senamiestis portretas
visi draugiskai nusilenkiam ir sakom ACIU merui, kuris "suoptimizavo" viesaji transporta, panaikino daugybe marsrutu ir padare didziausias kainas Lietuvoje. O pati geriausia naujiena ta, kad nuo sausio 1 naikinamos zalios rodykles, kas padidinis kamscius dar 30%, stovesime kamsciuose dar ilgiau, ir dus mus Kaunas smarveje dar labiau. Juk yra vienas geras isradimas Lietuvoj, tad butina ji panaikinti, juk viskas del zmoniu geroves, juk oficialiai zalios rodykles zudo ir zaloja Lietuvos zmones (nors as nei maciau nei girdejau apie avarija del ju). Zodziu gyvenimas tik geres :)

Saulius

Saulius portretas
Matijošaitis 25nproc.pabrangino miesto transporto kainą ,taip nubausdamas tuos protingus kauniečius ,kurie rinkosi ne savo automobilį o visuomeninį transportą.Dabar tapo tiesiog pigiau važiuoti nuosavu automobiliu o ne autobusu.Genijjus .bl....Jam tik palupt o ne miesto oro švara ir patogumas rūpi.

taip taip

taip taip portretas
VISAI NESISTEBIU ,KAD KAUNE SPUSTYS ..jos buvoi ir bus,kol transporto skyrius ,kauno autobusai neprades sudarineti realiu,praktisu marsrutu ir ju grafiku..kol stabiliai ignoruos gyventoju ir miesto istaigu prasymu del marsrutu pakeitimu ,daliniu pakoregavimu..bendru sprendimu ieskojimo..VYKSTA TIK AROGANTISKAS ATSIRASINEJIMAS..Tai ir nesinaudojam viesuoju transportu..lai mikaitis ,grigelis ir petrauskas viena menesi PASIDZIAUGIA VIESUOJU TRANSPORTU, SEKMES PONULIAI,,

na,

na,  portretas
chieras eilnį kartą praleido gerą progą patylėt...

Gal

Gal portretas
Atsibuskit Kerai - "augant gyventojų perkamajai galiai" :) :) man jau pigiau nuvažiuoti į darbą su mašina, nei pirkti bilietus į autobusus. 35-tas aplamai važinėja kas 40-50 min. ir važinėja ratais kol į centrą pateksi. Jūs savaitę pavažinėkit, tikrai pasijusite geriau.

mm

mm portretas
apmokestint masinas uz antra kibira kokia 2000euru ir kamciu nebus ir avariju sumazes

Ne tik paminėtose gatvėse,

Ne tik paminėtose gatvėse, portretas
bet ir važiuojant Nr 3 autobuso maršrutu: trečiadienį 17 val nuo Turgavietės stotelės iki Sporto teko važiuoti beveik valandą! Per tiek laiko galima ir pėsčiam ateiti, nereiktų sėdėti stovinčiame autobuse su įjungtu varikliu ir kęsti jo trūkčiojimus po kelis metrus į priekį. Beje, kiti taip ir padarė - išlipę nuskubėjo savomis kojomis...

lex

lex portretas
kuo klabiau brangsta visameninis transportas,tuo spustys tik dideja,nes autobusai,trolebusai ir marstutiniai taksi vazineja pustusciai,nes kainos yra tiesiog per dideles.ankasciau kainas didino,nes kuras brangsta,tai paskutini karta brangino,del to ,kad pinga:))).juokinga:))) daugelis perseda i nuosava transporta,net i darba centre vaziuoti,nes pigiau.nejau nei vieno valdzio nera mastancio,kad kainas visuomeniniam transportui reikia drastiskai mazinti ir gal is pradziu bus patirta nuostuoliu,taciau greitai zmones susivoktu,kad pigiau i darba autobusu vaziuoti ir keleiviu srautas ir pinigines iplaukos padidetu kartais.butu ir spusciu problema ispresta.ar susiprotes idomu?

Kerui su Stankaičiu

Kerui su Stankaičiu portretas
Matot reikalas tas, kad apie Kauną daug žmonių dirba individualiai, reiškia jie su automobiliu vežiojasi ir darbo įrankius, ir pakeliui bendradarbius paima, ir vaikus nuveža į darželius mokyklas. Tai paaiškinkit man abu, kaip man nusivežt į darbą įrankių pilna bagažinę, žmoną, dukrą, (bendradarbiai atvažiuos patys), dar darbe prireikus įrankio ar medžiagų palekiu į parduotuves. Kaip man ŠITAI ATLIKT SU AU-TO-BU-SU-??? Jei dar ir važiuot reiktų trim keturiais su persėdimais - tai važiuočiau iki pietų pirmyn, pavalgau, ir pamažu pradėčiau važiuot dukros paimt iš darželio. Nepūskit arabų, skūrlupiai. Iš tolo palot bele kas gali.

P.Morkūnas

P.Morkūnas portretas
Atvykusį giminaitį lydėjau į Klinikas ...jis nustebo :,,Kokie turtuoliai čia gyvena, kad siaurose gatvelėse abiejose pusėse sausakimšai pristatyta automobilių dienos metu?" Paaiškinau: Apie klinikas plačias gatves stovėjimą apmokestino, tai studentai medikai ir atvykę ligonių lankytojai palieka mašinas Rišutų, Purienų, Voveraičių ir kitose aplinkinėse gatvėse

Vytautas

Vytautas portretas
Pritariu anonimui-bent trečdalis galėtų nuvykti kur jam reikia visuomeniniu transportu,bet ne,geriau dusysis kamščiuose,negu pajudins subinę nueiti iki autobuso.Auto yra gerai,kai reikia nuvažiuot kur nors į kaimą,tačiau mieste daugeliu atvejų tikrai neverta stovėti ir nervuotis kamščiuose,nes pridaryt naujų gatvių ir tiltų taip greitai neišeina,kaip didėja automobilių.Net ponaičiai studentai jau nebegali kaip anksčiau važiuoti autobusu,tai jau totalus išpindėjimas.Kol šito nesuvoksit,viskas tik blogės,ir valdžia,kad ir kokia bloga ar gera būtų nieko negalės greitai pakeisti.Ta pati problema yra ir JAV apie didžiuosius miestus,Greitkeliai užkišti,visi važiuoja po vieną,tik visuomeninis transportas čia mažiau išvystytas.

Lokys

Lokys portretas
Spūstys, nekultūra... o policininko nei vieno. Kameros stovi, bet blokuojančių sankryžas, arba zigzagais važinėjančių nebaudžia.

Istorikas

Istorikas portretas
Prisimenu, kaip Kaune už 900 000 litų buvo nustatyta, kad Ateities pl./Pramonės pr. sankryžoje nieko negalima pakeisti...tokie projektai tesiami?

Tvarkykit viesaji transporta

Tvarkykit viesaji transporta portretas
Padorus viesasis transportas padetu spresti sia problema, bet siio metu tai tragedija.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Geresnius rezultatus vietoje brangiu judraus durnumo planu duotu kompetetingu specialistu idarbinimas vietoje liberasto mikaicio ir visoikiu ten chieru.

medis

medis portretas
dėl mašinų spūsčių naujas meras kaltas. prie buvusio mero buvo geriau, spūsčiu nebuvo.

Anonimas

Anonimas portretas
Visa problemos esmė - per didelis automobilių skaičius. Jei kiekvienas važiuos savo nuosavu automobiliu, tai niekas nepadės. Tik didesnis naudojimasis viešuoju transportu gali šitą problemą sumažinti.

ir vėl tas pat

ir vėl tas pat portretas
Benagrinėdami kamščių problemą ir toliau tankinkite miesto centrą, vien verslo centrų kiek,daugiabučių įspraustų, o dar akropolis su arena, na žinoma kitoj Nemuno pusėj dar atsiras ir koncertų rūmai, bet kaip sako ekspertai - eismui tai nepakenks (tą patį sakė ir prieš 5 metus, ir prieš 1 metus)... Na matyt rimti vyrai, reikia klausyt, visgi profesionalai.

Galerijos

Daugiau straipsnių