Automobilių spūstys Kaune: piko dar nepasiekėme?

Grįžti į straipsnį

Visgi

Visgi portretas
Gyvenimas priemiesčiuose turi savus pliusus ir minusus, tačiau priemiesčių gyventojai kažkodėl galvoja, jog visi kalti dėl visų jų negandų, tik ne jų pačių pasirinkimas gyventi laukuose.

spec metalas

spec metalas portretas
Čia iš kramtomos gumos?

Algirdas

Algirdas  portretas
Cia pasityciojimas is visu Galetu dirbti 3 pamainoms ir viska sutvarkyti greiciau savatgali Niekas nedirba

Giedriui...

Giedriui... portretas
teisigai sakot: Deformacinės siulės yra labai svarbus bet kokio tilto, tuo labiau, kaip Radzinausko elementas.Prieš pradedant darbus, deformacine siule turi buti paskaiciuojama mikrono tikslumu, pagaminama gamykloj (spec metalas).Kai viskas paruošta - darbai ilgai netrunka...Ar ne taip - ,SPECIALISTAI???

siaubinga

siaubinga portretas
Visiska betvarke remontuojant si strategiskai svarbu tranzitini valstybines reiksmes magistralini kelia Visiskas aplaidumas keliu direkcijos kad nebuvo numatyta dirbti keliomis pamainomis o dabar dirba keletas zmogeliu is kuriu puse pastoviai ilsisi Butina uz visiska betvarke remontuojant si svarbu magistralini kelia turi buti grieztai nubausti keliu direkcijos KLERKAI uz visiskai aplaidu nepasiruosima magistralinio kelio remontui . Bet ko cia draskytis juk laimetas konkursas su milziniskomis samatomis tai ko cia skubeti jai atlyginimam uztenka metus i prieki. Baisi betvarke ir aplaidumas.

...

... portretas
JEI Kaune būtų Šeimininkas, tai nekliedėtų apie kažkokius pėsčiųjų tiltus Santakoj, o PIRMA tiltu sujungtų Šiaurės prospektą su Šilainiais... deja, mes turim TIK Krabą ir persenusius sovietinius 'špeSialistus'.

lijopardas

lijopardas portretas
Svarbu miesto viešpatėlio kišenės pilnos.

Anonimas

Anonimas portretas
Visiškai atmestinai kelių direkcija į tai žiūri - ant tildo visiškai normaliai išsitektų dar viena eismo juosta šio remonto metu, kodėl neperbraižytos linijos ir nepadarytos laikinos dvi eismo juostos (kad ir viena kiek siauresnė, tik lengviesiems automobiliams)???

Via

Via portretas
Labai didelė problema su kamščiais. Iš Romainių į Žaliakalnį tenka važiuoti 45 minutes. Per tokį laiką jau galima pasiekti Vilnių. Nesuprantu kas čia įvykę ir niekaip nesuprantu kam imtis tokiais dideliais plotais remontuoti, jei nespėjate. Tai gal geriau imti mažesnius ruožus ir greičiau viską sutvarkyti. Na ir žinoma, grybų vairuotojų pilni keliai, gal jau Jūs geriau važiuokite viešuoju transportu nekėlę problemų kitiems.

Giedrius

Giedrius portretas
1. Planavimo klaidos: konkursas turėjo būti baigtas vasario mėn. kad iki vasaros būtų tinkamai pasiruošta. 2. Dalyvauti turi kompanijos pajėgios dirbti bent 2 pamainas. Pasakos apie ilgus technologinius procesus yra juokingos. Tokiomis geromis oro sąlygomis dirbti 6 val. per dieną yra pasityčiojimas iš piliečių, kurie ir sumoka už tokį aplaidumą. Čia irgi planavimo ir pirkimo sąlygų brokas. 3. Eismo organizavimo klausimas paliktas savieigai. Faktiškai uždarytas tranzitinis, valstybinės reikšmės kelias. Mažų mačiausiai turi būti 3 eismo juostos, sklandžiam nusileidimui į užnemunės gatvę. Vėlgi matyt viskas palikta rangovui, kuriam iš esmės nesvarbu. Čia yra kelių direkcijos nesugebėjimas pažiūrėti plačiau. 4. Bendri nuostoliai nacionaliniu mastu stovint dirbtinėse spūstyse 1,5 mėnesio gerokai viršys tilto remonto sąmata. Vėlgi valstybės institucijų negebėjimas skaičiuoti ir reikalauti greitesnio remonto dirbant 16 val. per parą.

vienam kauniečiui

vienam kauniečiui portretas
išsiblaivyk gal, durniau. Prie ko čia vatnykai?

VATNYK,ai

VATNYK,ai portretas
kol vyksta remdarbai REIKALAUJAME VISAI uzdrausti vaziuoti ta gatve ar plentu=tegul PATYS sugalvoja apvaziavimus arba su SIAURIETISKOM LAZDOM apibega tas LAIKINAS kliutis!bus sveiki nervai ir siknos nesirgs hemarojais...i sveikata,...irk-a-n-t-r-y-b-e-s!!!kol yra KAAAM remontuot jusu asfaltus!

Anonimas

Anonimas portretas
Laba trūksta policijos darbo: Lietuvoje įprasta, kad įvykus avarijai eismas iš karto sustoja... Vietoj to, kad staigiai patrauktų auto iš kelio - kelias valandas "žaidžia" ekspertus... Tas pats ir su lavonų laikymu ant kelio - kelis kartus savo akimis mačiau po 2-3val gulinčius...Europoje tokių reiškinių nemačiau

Ontė

Ontė portretas
Dviem pamainom turi dirbti tokiuose objektuose, o ne durnių klijuoti. Tie visi pasiaiškinimai ir pasiteisinimai - absoliutus nulis. Dirbti nemoka, darbų organizavimas prastas. Pridursiu, nuo Ringaudų šviesoforo Šakių link už tramplinuko ženklas pastatytas - greitis 30, kelio remontas. Pravažiavau jokio remonto nematyti. Kitą dieną tas pats ženklas paliktas - jokio remonto. Savaitgalis. Po velnių, jei nedirbate, nusiimkite ženklą. Kada ta betvarkė baigsis vieną kartą? Dar taip nebuvo Kaune.

Lukka

Lukka portretas
Bet tai geriausiai nuskambėjo, mes vilniečiai vėliau atvažiuojame, nu p....

kolegai

kolegai portretas
jus masinas apmokestinkit ir sumazes masinu kamsciu nebus .maziau visi verks del keliu remonto

Kaunietis

Kaunietis portretas
Vatnykam nepatinka, kad tiltas remontuojamas? Kada kokie nors teigiami dalykai jums Lietuvoje patiko?

zigmas

zigmas portretas
Kodėl: 1. Uždaryta visa eismo juosta. Kodėl nekeičiamos iškart abi siūlės, o žaidžiama po vieną dabar vienoj pusėj, po to tą patį darys kitoj tilto pusėj.Procesas vyktų 2 kartus greičiau. 2. Kodėl darbai nevyksta visą parą, savaitgaliais. 3. Kodėl eismo srautai važiuojantys skirtingomis kryptimis "sukišami" į vieną juostą, kai galima važiuojančius link Marvelės atskirti ir nukreipti atskirai papildoma eismo juosta nuo pat pėsčiųjų viaduko. Tai tikrai sumažintų "kamštį" 4. Kodėl prevenciškai nedirba policija - begalė lenkenčių iš dešinės ir lendančių įvažiuoti prieš pat tiltą.

Man tai toks itarimas

Man tai toks itarimas portretas
Kad tilta "remontuoja" todel, kad sumazinti automobiliu srauta ir nebutu ankstesniu eiliu ivaziuojant i autostrada. Nes anksciau ten budavo eile. O, gi, nefasonas pries EU, kad keliai per siauri tokiam srautui, kai tiek lesu buvo skirta... jau geriau eile prie tilto, nes remontuojamas... vazineju pro ten nuo 08.27, darbininkus l.retai matau.... tiesiog susiaurintas tiltas ir tiek.......

To Pamenu

To Pamenu portretas
Kad pradėjo intensyviai uždarinėti remontui gatves- tiesa. O kad intensyviai remontuojama- abejoju, ir būtent dėl to žmonės pyksta. Gatvėje eismas apribotas, o darbininkų tik keletas vos kruta, arba visai nėra. Konkursų sąlygose turėtų būti numatyti trumpi remonto terminai ir to reikalaujama griežtai.

baisu

baisu portretas
Labai teisingai straipsnyje parasyta kad darbai remontuojant Radzinausko tilta vykdomi labai aplaidziai nera visisko organizuotumo visiskai leti tempai kiek tenka pravaziuoti visuomet pastebiu darbininkus tik sedincius bet nedirbancius kodel darbai neorganizuojami dviem pamainom as manau kad skiriami per dideli pinigai per daug ispustos SAMATOS kad galima sitaip atsipalaidavus drbti.Jai butu normalus ikainiai tai ir darbai vyktu sparciau norint uzsidirbti o dabar pinigu matomai yra sociai tai kam tada skubeti.Labai idomu kodel nedirbama dviem pamainom kodel taip velai pradedami darbai ir anksti baigiami juk puse darbo laiko prasedima Isvadoje visiskas CHAOSAS nera jokio organizuotumo nera kvalifikuoto darbu organizavimo DIDZIULE BETVARKE

Pamenu

Pamenu portretas
Pamenu kai visi reke jog Kauno gatves duobetos. Pradejo intensyviai remontuoti, tai vel zmonems nelaikymas - gatves dalinai uzdarytos. Zmones, jei zinot kaip kloti asfalta vykstant eismui - siulykit, dar Nobelio premija gausit :) kantrybes reikia nes paskui visiems smagu vaziuoti ir eiti tvarkingomis gatvemis, saligatviais

Galerijos

Daugiau straipsnių