Ryžtingas posūkis į jūrines keliones

Jau ir anksčiau su jūrinėmis kelionėmis tapatinama kelionių agentūra "Krantas Travel", dabar savo veiklą plėtoja kaip jūrinės kultūros skleidėja.

Kruizai – ne tokie ir brangūs

"Mus rinkoje dažniausiai atpažįsta kaip jūrinių kelionių agentūrą. Mums tai džiugu. Turime daugiausiai patirties kryptingai dirbdami su jūrų keltais. Nuolat kviečiame klientus į mini kruizus Baltijos jūroje. Bendraujame su kruizinių laivų kompanijomis, kurios plukdo turistus Baltijos jūroje ir užsuka į Klaipėdą. Rengiame jų klientams ekskursijas. Padedame žmonėms surasti įdomias keliones į bet kurį pasaulio kraštą", – dėstė "Krantas Travel" vadovas Putinas Bielskis.

Šiemet ir Vilniuje vykusioje turizmo parodoje, ir kituose renginiuose "Krantas Travel" prisistato kaip kelionių jūromis agentūra, jūrinės kultūros skleidėja per keliones.

"Mes norime sugriauti stereotipus, kad keliauti jūromis kruiziniais laivais yra tik turtingųjų ir išrinktųjų privilegija. Siūlome platų kelionių jūromis spektrą, kad kiekvienas surastų tai, kas jį domina, ir jam leistų finansinės galimybės", – pastebėjo jis.

Vadovo nuomone, kai įvertinamos visos aplinkybės, paaiškėja, kad netgi vykti į 7 parų kruizą nėra taip jau brangu. Kelionių agentūra "Krantas Travel" turi jūrinių kelionių ekspertus, kurie padeda sudėlioti visus jūrinės kelionės niuansus, pataria, kokius tinkamiausius variantus pasirinkti.

Pavyzdžiui, Viduržemio ar Karibų jūrose, Artimųjų Rytų regione galima rasti kruizų, kurie kainuoja iki 2 tūkst. litų. Bet priklausomai nuo sezono, išankstinio bilietų užsakymo, kainos be lėktuvų skrydžių į išplaukimo uostus, gali būti ir 1200–1400 litų. Skrydis į Romą ar Barseloną per pigių skrydžių bendroves gali kainuoti 500–800 litų.

"Kruize po Viduržemio jūrą aplankai kokias 7 šalis. Kasdien būni vis kitoje šalyje. Laive gyveni kaip aukščiausio lygio viešbutyje. Gauni aukščiausios klasės aptarnavimą, maitinimą 3 kartus per dieną. Nereikia kiekvieną dieną susikrauti lagaminų ir žiūrėti, kada išvyks traukinys ar išskris lėktuvas. Jei palygintum kainas kruize ir gyvenimą Turkijoje 5 žvaigždučių viešbutyje, įsitikintum, kad jos yra panašios", – tikino P.Bielskis.

Bilietų keltuose lyderiai

Jūrinių kelionių srityje bene toliausiai "Krantas Travel" yra pažengusi bilietų pardavimo keltuose srityje. Aviacijoje bilietų pardavimas per internetą jau turi gilias tradicijas. Jūrinėje srityje Lietuvoje bilietų prekyba internetu dar tik žengia pirmuosius žingsnius.

Prekiauti keltų bilietais internetu kaip tik ir ėmėsi "Krantas Travel". Įvertinusi, kad 80 proc. jos klientų yra lietuviai, Lietuvoje ir užsienyje, agentūra netgi sukūrė bilietų pardavimo sistemą lietuvių kalba.

Per "Krantas Travel" galima įsigyti bilietus į keltus ne tik iš Klaipėdos į Kylį, Karshamną ar Zasnicą, bet ir iš Rygos, Talino, Helsinkio, Stokholmo, Kopenhagos, Oslo ar netgi Amsterdamo ar Niukastlo.

"Nors esame DFDS antrinė bendrovė, tačiau versle laikomės misijos pateikti klientams pačius optimaliausius maršrutus. Pardavinėjame bilietus ne tik į "DFDS Seaways", bet ir į kitas Baltijos ir Šiaurės jūrų keltų bendrovių laivus", – patikslino P.Bielskis.

Pastebėta, kad lietuvių įpročiai keliauti keltais yra pragmatiški. Dažniausiai jais keliauja emigrantai, vykstantys dirbti į Švediją, Norvegiją, Didžiąją Britaniją. Vis dažniau keltais keliauja ir pramogautojų šeimos. Populiarėja maršrutai iš Klaipėdos į Kylį, Karlshamną ir Zasnicą. "Krantas Travel" iš Kylio rengia ekskursijas į Vokietijos pramogų parkus, iš Karlshamno į Švedijos pakrantės miestelius, lašišų žūklės vietas, jūrinius muziejus, iš Zasnico į Riugeno salos poilsio zonas.

Jau seniau per "Krantas Travel" rengiamas nebrangus (nuo 125 litų vienam asmeniui) savaitgalio minikruizas iš Rygos į Stokholmą. Populiarėja keturių dienų kelionė keltu "Princess Anastasia" aplankant keturias sostines – Taliną, Sankt Peterburgą (suteikiama 72 parų nemokama Rusijos viza), Helsinkį ir Stokholmą. Šios kelionės kaina vienam asmeniui – nuo 600 litų.

Lietuviai atranda ir dviejų parų Šiaurės jūros kruizą iš Kopenhagos į Oslą ir atgal, kuris kainuoja nuo 300 litų vienam asmeniui, be bilieto kainos iš Palangos į Kopenhagą.

Agentūra sureguliuoja viską

P.Bielskio teigimu, lietuviai vis dažniau renkasi jūrinius kruizus. Buvo nemažai ir tokių, kurie jau domėjosi netgi 4 mėnesių kruizais aplink pasaulį. Tiesa, kol kas buvo pasirinkti tik keli atskiri kruizinės kelionės aplink pasaulį etapai.

Lietuviams dar reikia subręsti kaip jūrų turistams. "Krantas Travel" siekia, kad kelionės jūromis, kaip lietuvių jūrinės kultūros dalis ateitų pas mus.

Kartu su "National Geographic" bendrovė "Krantas Travel" kasmet rengia Lietuvoje jaunųjų geografų konkursą. Laimėtojų klasei dovanojama kelionė laivu į Stokholmą. Konkursas – nepaprastai populiarus. Jis skatina jaunąją kartą keliauti, domėtis jūrine geografija. Konkurse dalyvauja per 200 mokyklų. Naujas konkursas prasidės šiemet rugsėjį.

Rengdamas kruizus "Krantas Travel" dirba su daugeliu laivybos kompanijų, pagrindinės – su "Costa Pacifica", "Royal Caribben International", "Silversea" ir kitos. Kruizai parduodami į bet kurį pasaulio kraštą, netgi Antarktidą.

"Jūrinių kelionių versle yra daugybė niuansų. Įprasta, kad trumpiau trunkančiuose kruizuose daugiau būna jaunų žmonių. Keliautojų amžius priklauso ir nuo kompanijos. "Costa Pacifica" laivais plaukia daugiau jaunimo, "Silversea" – atvirkščiai – daugiau vyresnių žmonių. Savaitės trukmės kruizuose didelė tikimybė sutikti daugiau jaunų šeimų su vaikais. Taip galiu sugriauti dar vieną mitą, kad kruiziniais laivais plaukia tik pagyvenę vokiečiai, japonai ar amerikiečiai", – tikino P.Bielskis.

Kita ypač mūsų kraštų žmonėms būdinga kruizinių kelionių baimė yra ilgi svarstymai, kaip nusigauti į reikiamą uostą, kaip susikalbėti laive, jei nemoku angliškai.

"To baimintis taip pat nereikėtų. Daugelyje laivų įvairiuose kraštuose jau yra rusiškai kalbantys kruizinių kompanijų atstovai. Nuvykti į kitų šalių uostus taip pat nėra sudėtinga. Kelionių agentūros "Krantas Travel" jūriniai ekspertai viską sureguliuoja, įteikia klientui į rankas atmintinę ir ji lengvai pasiekia uostą, kur stovi kruizinis laivas", – tvirtino P.Bielskis.

Savarankiškos kelionės apkarsta

Dalis lietuvių, taupydami pinigus, patys įvairiais aplinkiniais keliais perka keliones, tikindami, kad jos gerokai pigesnės.

"Dėl pigesnių savarankiškų kelionių dar yra didelis klausimas. Žmonės lygina tik kelionės kainą ir neskaičiuoja įvairių papildomų išlaidų – maitinimo, ekskursijų ir taip toliau. Yra ir saugumo niuansai. Jei vykstant į artimus ir žinomus kraštus tikimybė nusivilti yra palyginti maža, tai vykstant į Tolimųjų Rytų, Lotynų Amerikos, Afrikos šalis – ji didelė. Būna atvejų, kai susidarę pigesnius variantus žmonės iš anksto moka internetu, įsigudrina tai daryti netgi per nepažįstamus asmenis ir atvykę nieko neranda, o pasiskųsti nėra kam", – apie kelionių rinkos iškrypimus kalbėjo P.Bielskis. Paaiškėja, kad kompanija, kurioje bilietai pirkti iš anksto, per pusmetį jau spėjo bankrutuoti.

Pasak jo, net ir tie, kurie linkę keliauti savarankiškai, vis tiek dalį pačių rizikingiausių paslaugų užsako per kelionių agentūras. Netgi toks paprastas niuansas, kaip skrydis su keliais persėdimais. Jei kur nors lėktuvas vėluos, sugrius visa grandinė. Pačiam žmogui surasti išeitį stresinėje situacijoje sudėtinga, o agentūra visada padės, nes ji atsako už savo paslaugas.
P.Bielskis pastebėjo, kad ypač sudėtingų situacijų būna Lotynų Amerikos šalyse.

"Mūsų darbuotojai yra patyrę, patys apiplaukė daugumą pasaulio kruizinius maršrutų, lankėsi dideliuose tolimų kraštų miestuose. Kas gali geriau patarti, ko saugotis, tarkime, Rio de Žaneire, jei ne žmogus, kuris ten jau buvo", – pastebėjo P.Bielskis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Naujam DFDS laivui suteiktas vardas
    Naujam DFDS laivui suteiktas vardas

    „Tulipa Seaways“ yra antrasis didžiulis ro-ro krovinių laivas iš „Flensburger Schiffbau-Gesellschaft“, skirtas DFDS laivynui. Šis keltas aptarnaus maršrutą Roterdamas-Iminghamas ir savo darbą pradės dar &scaron...

    3
  • „Vakarų laivų remontas“ užbaigė „Spliethoff“ laivų modernizacijos projektą
    „Vakarų laivų remontas“ užbaigė „Spliethoff“ laivų modernizacijos projektą

    Prieš metus pasirašę kontraktą su Olandijos kompanija „Spliethoff“, bendrovė „Vakarų laivų remontas“ (VLR), priklausanti bendrovei „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) įmonių grupei, užbaigė penkių S tipo l...

  • Klaipėdiečiai Norvegijoje įgyvendina iššūkio vertus projektus
    Klaipėdiečiai Norvegijoje įgyvendina iššūkio vertus projektus

    Norvegijoje kruizinių laivų interjero darbus atliko UAB „Aros Marine“ 250 darbuotojų komanda. Klaipėdoje sėkmingai veikianti laivų interjero įrengimo įmonė UAB „Aros Marine“ pirmąjį metų ketvirtį pradėjo įgyvendinusi did...

    1
  • Laivų tonažas didina pajamas
    Laivų tonažas didina pajamas

    Beveik susilyginęs su praėjusių metų krova, šiemet Klaipėdos uostas išlaiko pajamų augimo tendenciją Išanalizavus Klaipėdos uosto pirmojo pusmečio veiklos rezultatus stebima iš pirmo žvilgsnio atrodytų keista tendencija ...

  • Baltijos ir Šiaurės jūros dujų sostinių panašumai
    Baltijos ir Šiaurės jūros dujų sostinių panašumai

    Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą besistatantis Klaipėdos uostas ir tokį terminalą jau 25 metus eksploatuojantis Belgijos Zeebriugės uostas turi panašumų. Zeebriugė jau yra Šiaurės jūros dujų sostinė, Klaipėda turi galimybių ...

  • Iš kruizinių laivų – pilka Klaipėda
    Iš kruizinių laivų – pilka Klaipėda

    Kruiziniame terminale stovintis keleivinis laineris yra bene geriausia Klaipėdos uosto apžvalgos vieta, akivaizdžiai iliustruojanti, ką mato pas mus atplaukęs užsienio jūrų turistas. ...

    9
  • Bendras tikslas – skatinti tranzitą
    Bendras tikslas – skatinti tranzitą

    Klaipėdos uoste lankėsi Baltarusijos ir Lietuvos geležinkelių vadovai, kuriems savo planus pristatė ir koncernui „Achemos grupė“ priklausanti akcinė bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO). Viena pagrindinių ...

  • „Smiltynės perkėla“ ieško naujo laivo
    „Smiltynės perkėla“ ieško naujo laivo

    Valstybės valdoma bendrovė "Smiltynės perkėla" paskelbė tarptautinį konkursą įsigyti vienos dienos reisus vykdantį keleivinį laivą. Šios bendrovės technikos ir saugios laivybos direktorius Rolandas Bučmys patikslino, kad laivas p...

  • Laivininkystė ieško jūrininkų užsienyje
    Laivininkystė ieško jūrininkų užsienyje

    Situacija laivybos rinkoje yra tokia sudėtinga, kad bankrutuoja didžiulės, kelis šimtus laivų turinčios kompanijos. Pasaulio masteliais nedidelė Lietuvos jūrų laivininkystė, turinti 11 laivų, palyginti neblogai laikosi sudėtingoje rinkoje. Jo...

    2
Daugiau straipsnių