Bendras tikslas – skatinti tranzitą

Klaipėdos uoste lankėsi Baltarusijos ir Lietuvos geležinkelių vadovai, kuriems savo planus pristatė ir koncernui „Achemos grupė“ priklausanti akcinė bendrovė „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO).

Viena pagrindinių susitikimo metu aptartų temų – sąlygų gerinimas siekiant pritraukti papildomus tranzitinių krovinių srautus bei transporto logistikos schemų tobulinimas gabenant per

Klaipėdos uostą Baltarusijos pramonės eksportą. Buvo akcentuojama, kad tik glaudus bendradarbiavimas tarp krovos kompanijų ir geležinkelių gali užtikrinti patrauklias sąlygas krovinių siuntėjams.

KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža, paminėjo, kad šiandien yra labai svarbus etapas vystant Klaipėdos uostą. Baigti uosto kanalo gilinimo darbai, KLASCO krovos terminale pirmą kartą pakrautas „Panamax“ laivas, turintys didesnę nei 13 metrų grimzlę, išgabeno beveik 70 tūkst. tonų Rusijos metalurgijos holdingo „Metaloinvest“ metalo briketų. Ateityje planuojamas nuolatinis panašaus pobūdžio krovinių srautas.

„Per artimiausius 4–5 metus plėsdami terminalus krovos pajėgumus planuojame padidinti 30–40 procentų, statome ir planuojame statyti naujus sandėlius ir krovos linijas, todėl mums ypač svarbu, kad mūsų veiksmai būtų suderinti su geležinkelio galimybėmis tiek Lietuvoje, tiek Baltarusijoje“, – tvirtino A.Pauža.

Baltarusijos geležinkelių vadovas Vladimiras Morozovas domėjosi, kaip sparčiai bus įgyvendinti kompanijos plėtros planai. Buvo diskutuojama apie svarbą ilgalaikių susitarimų, kurie galėtų užtikrinti planingą logistikos grandinės vystymą.

Kaimyninės šalies kalio trąšas ir kitą produkciją kraunanti KLASCO svečiams pristatė ir investicijas į birių trąšų terminalą. Nuo kitų metų balandžio, kai bus išplėstas birių krovinių terminalas, jo metinis pajėgumas sieks 4 mln. tonų, vienu metu bus galima sutalpinti į sandėlius 220 tūkst. tonų trąšų.

A.Pauža pažymėjo, kad šiemet balandį Klaipėdoje vykęs šalių ekonominis forumas paskatino pramonininkus stiprinti transportininkų partnerystę ir siekti didesnės abipusės naudos.

Baltarusijos Respublikos vyriausybės vadovo Michailo Miasnikovičiaus ir Lietuvos premjero Algirdo Butkevičiaus tąkart aptartos bendradarbiavimo gairės šalių santykiuose atvėrė naują abipusiai naudingą ekonominio bendradarbiavimo etapą.

„Uosto kompanijų ir Baltarusijos krovinių vežėjų ryšiai visuomet buvo stiprūs, verslo dialogas vyksta nuolat, mes stengiamės sudaryti konkurencingas prekybos sąlygas, daug investuojame į krovos technologijas. KLASCO gamybinių operacijų tempas tiesiogiai susijęs su Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelių techniniais klausimais. Toks bendradarbiavimas duoda naudos visom pusėm, užtikrina pajamas ir papildomas įplaukas į Lietuvos ir Baltarusijos valstybių biudžetus“, – apie svečių vizito reikšmę sakė A.Pauža.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Naujam DFDS laivui suteiktas vardas
    Naujam DFDS laivui suteiktas vardas

    „Tulipa Seaways“ yra antrasis didžiulis ro-ro krovinių laivas iš „Flensburger Schiffbau-Gesellschaft“, skirtas DFDS laivynui. Šis keltas aptarnaus maršrutą Roterdamas-Iminghamas ir savo darbą pradės dar &scaron...

    3
  • „Vakarų laivų remontas“ užbaigė „Spliethoff“ laivų modernizacijos projektą
    „Vakarų laivų remontas“ užbaigė „Spliethoff“ laivų modernizacijos projektą

    Prieš metus pasirašę kontraktą su Olandijos kompanija „Spliethoff“, bendrovė „Vakarų laivų remontas“ (VLR), priklausanti bendrovei „Vakarų laivų gamykla“ (VLG) įmonių grupei, užbaigė penkių S tipo l...

  • Klaipėdiečiai Norvegijoje įgyvendina iššūkio vertus projektus
    Klaipėdiečiai Norvegijoje įgyvendina iššūkio vertus projektus

    Norvegijoje kruizinių laivų interjero darbus atliko UAB „Aros Marine“ 250 darbuotojų komanda. Klaipėdoje sėkmingai veikianti laivų interjero įrengimo įmonė UAB „Aros Marine“ pirmąjį metų ketvirtį pradėjo įgyvendinusi did...

    1
  • Laivų tonažas didina pajamas
    Laivų tonažas didina pajamas

    Beveik susilyginęs su praėjusių metų krova, šiemet Klaipėdos uostas išlaiko pajamų augimo tendenciją Išanalizavus Klaipėdos uosto pirmojo pusmečio veiklos rezultatus stebima iš pirmo žvilgsnio atrodytų keista tendencija ...

  • Baltijos ir Šiaurės jūros dujų sostinių panašumai
    Baltijos ir Šiaurės jūros dujų sostinių panašumai

    Suskystintųjų gamtinių dujų terminalą besistatantis Klaipėdos uostas ir tokį terminalą jau 25 metus eksploatuojantis Belgijos Zeebriugės uostas turi panašumų. Zeebriugė jau yra Šiaurės jūros dujų sostinė, Klaipėda turi galimybių ...

  • Iš kruizinių laivų – pilka Klaipėda
    Iš kruizinių laivų – pilka Klaipėda

    Kruiziniame terminale stovintis keleivinis laineris yra bene geriausia Klaipėdos uosto apžvalgos vieta, akivaizdžiai iliustruojanti, ką mato pas mus atplaukęs užsienio jūrų turistas. ...

    9
  • „Smiltynės perkėla“ ieško naujo laivo
    „Smiltynės perkėla“ ieško naujo laivo

    Valstybės valdoma bendrovė "Smiltynės perkėla" paskelbė tarptautinį konkursą įsigyti vienos dienos reisus vykdantį keleivinį laivą. Šios bendrovės technikos ir saugios laivybos direktorius Rolandas Bučmys patikslino, kad laivas p...

  • Ryžtingas posūkis į jūrines keliones
    Ryžtingas posūkis į jūrines keliones

    Jau ir anksčiau su jūrinėmis kelionėmis tapatinama kelionių agentūra "Krantas Travel", dabar savo veiklą plėtoja kaip jūrinės kultūros skleidėja. Kruizai – ne tokie ir brangūs "Mus rinkoje dažniausiai atpažįsta kaip jūri...

  • Laivininkystė ieško jūrininkų užsienyje
    Laivininkystė ieško jūrininkų užsienyje

    Situacija laivybos rinkoje yra tokia sudėtinga, kad bankrutuoja didžiulės, kelis šimtus laivų turinčios kompanijos. Pasaulio masteliais nedidelė Lietuvos jūrų laivininkystė, turinti 11 laivų, palyginti neblogai laikosi sudėtingoje rinkoje. Jo...

    2
Daugiau straipsnių