Žurnalistikos ateitis interneto amžiuje

Kompanijos „News Corp“ pirmininkas Rupert Murdoch tvirtina, jog žiniasklaidos organizacijos turi įtikinti vartotojus, jog jiems reikia mokėti už naujienų turinį, pateikiamą internete.

Tik tokiu būdu kompanijos galės klestėti skaitmeniniame amžiuje. Kalbėdamas Federalinės prekybos komisijos pasitarime, skirtame žurnalistikai, Rupert Murdoch teigė, jog ateitis daug žada tiems leidėjams, kurie sugebės auditoriją pritaikyti perėjimui prie interneto, rašo itzinios.lt.

„Svarbiausias veiksnys, norint išgyventi – tai pateikti vartotojams turinį tokia forma, kurios jiems reikia, - sakė kompanijos „News Corp“ pirmininkas Rupert Murdoch. – Nesvarbu, ar tai būtų kompiuterio ekranas, ar mobiliojo ryšio prietaisas, ar elektroninis skaitytuvas“.

Jo manymu kompanijos turi apmokestinti turinį, kadangi gera žurnalistika yra brangi prekė. Kompanija „News Corp“ jau ima mokestį už prieigą prie „The Wall Street Journal“. Be to, kompanija planuoja šį modelį pritaikyti ir kitiems leidiniams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių