Toshihiro Nagoshi: žaidimas „Yakuza 3“

„Yakuza“ serija nebuvo skirta masinei populiariai rinkai. Šios serijos tikslas buvo labai siauras: „Sony“ išskirtinis veiksmo ir nuotykių žanras kartu su dėmesiu Japonijai buvo skirtas suaugusiems japonams.

Tačiau pasirodo, jog Japonijos nusikaltimų pasaulis kelia susidomėjimą daugeliui žmonių tiek Japonijoje, tiek ir kitose valstybėse. „Yakuza“ serija buvo pristatyta 2005 metais. Visame pasaulyje ji susilaukė daugybės kritikos dėl inovatyvaus žaidimo bei stipraus vizualinio stiliaus jausmo. Tai leido susilaukti didelio populiarumo Japonijoje bei visame pasaulyje sukurti gerbėjų būrį, rašo itzinios.lt.

Tačiau „Yakuza“ gerbėjai, gyvenantys už Japonijos sienų, turi būti kantrūs. Tradiciškai „Yakuza“ žaidimai Vakarų rinkai pristatomi labai lėtai. Jie išleidžiami praėjus vieneriems ar dvejiems metams po debiuto Japonijoje. Žaidimas „Yakuza Kenzan“ dar nėra išleistas Vakaruose, nors šis žaidimas Japonijoje buvo pradėtas pardavinėti 2008 metų kovo mėnesį. Praėjusią savaitę buvo pranešta, kad žaidimas „Yakuza 3“ pagaliau pasieks Vakarus. Šiaurės Ameriką, Europą ir Australiją šis žaidimas pasieks jau 2010 metų kovo mėnesį.

Kompanijos „Sega“ prodiuseris ir dizaineris Toshihiras Nagoshis, kuris kuria ir „Yakuza“ žaidimus bei „Super Monkey Ball“ seriją, tiki, jog „Yakuza“ serijos populiarumą lėmė tai, jog išleidimo metu tai buvo nauja koncepcija. „Sutelkdami dėmesį Japonijai, suaugusiems vyrams, mes sukūrėme atrakciją, - sakė jis. – Tai leido sudominti ir kitus žmones“. Žaidimo „Yakuza 3“ didžiausias pagerinimas, lyginant su kitais žaidimais, yra žaidimo išvaizda. Kūrėjų grupė panaudojo visas technines „PS3“ galimybes, kad sukurtų stilingas scenas, misijas ir realistiškus oro efektus. „Aš norėjau sukurti miestą taip, kad jis atrodytų kuo realesnis“, - pripažino dizaineris.

T.Nagoshis mano, kad ir kitiems Japonijos kūrėjams reikia savo dėmesį sutelkti į Vakarų rinką ir sukurti žaidimus, kurie tiktų tiek Japonijos, tiek ir Vakarų žaidėjams. Tačiau norint tai pasiekti, negalima kopijuoti Vakarų žaidimų kūrimo formulių. Reikia ieškoti naujų ir inovatyvių koncepcijų. „Japonijos ir Vakarų žaidėjai nemėgsta tų pačių dalykų, - tvirtino T.Nagoshis. – Tačiau mums reikia dirbti su Vakarų kūrėjais, kad išsiaiškintume, kas gali pritraukti abi rinkas“. Jis taip pat tiki, kad kol kas japonų sukurti žaidimai negali padaryti didelio įspūdžio Vakarų rinkai, nors prieš dešimt metų viskas buvo kitaip. „Aš prognozavau, kad taip ir nutiks. Vakaruose Japonijos žaidimai buvo labai populiarūs, todėl mums reikia sugrįžti į tą etapą. Netgi ir tuo atveju, jei Japonijos rinka kenčia, o žaidimų pardavimai mažėja. Tai galima pasiekti tik kuriant įdomius žaidimus“, - mano T.Nagoshis.

Nespėliojant, ar žaidimas „Yakuza Kenzan“ kada nors bus išleistas Vakarų rinkoje, T.Nagoshis sako, kad jį domintų žaidimų, suteikiančių naują patirtį „Yakuza“ serijai, kūrimas. „Didžiausias žaidimo „Yakuza Kenzan“ tikslas buvo pakeisti „Yakuza“ nustatymus ir suteikti žmonėms naujos patirties, kurios jie tikėjosi iš „Yakuza 3“. Aš ir toliau noriu tai tęsti, - sakė vyras. – Atsiliepimai internete rodo, jog yra nemažai gerbėjų, kurie laukia „Yakuza 3“ pasirodymo. Mes atsižvelgiame į jų atsiliepimus. Tačiau japoniškų pavadinimų žaidimų leidimas Vakaruose yra sudėtingas, todėl mes turime ne tik atsižvelgti į žaidėjų atsiliepimus ir nuomonę, bet ir išanalizuoti rinką bei konkurencinę aplinką, kad nustatytume, ar tikrai reikia japoniškus žaidimus išleisti“.

Manoma, kad žaidimas „Yakuza 3“ susilauks didesnės sėkmės Vakarų rinkoje nei jo pirmtakai, kadangi žaidimų rinka išaugo. Tačiau kol kas neplanuojama Vakaruose išleisti žaidimo „Yakuza Kenzan“. „Kol kas neturime tokių planų. Šiuo metu visą savo dėmesį skiriame „Yakuza 3“ išleidimui“, - teigė kompanija.


Šiame straipsnyje: kompiuteriniai žaidimaiyakuza

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių