- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Yakuza“ serija nebuvo skirta masinei populiariai rinkai. Šios serijos tikslas buvo labai siauras: „Sony“ išskirtinis veiksmo ir nuotykių žanras kartu su dėmesiu Japonijai buvo skirtas suaugusiems japonams.
Tačiau pasirodo, jog Japonijos nusikaltimų pasaulis kelia susidomėjimą daugeliui žmonių tiek Japonijoje, tiek ir kitose valstybėse. „Yakuza“ serija buvo pristatyta 2005 metais. Visame pasaulyje ji susilaukė daugybės kritikos dėl inovatyvaus žaidimo bei stipraus vizualinio stiliaus jausmo. Tai leido susilaukti didelio populiarumo Japonijoje bei visame pasaulyje sukurti gerbėjų būrį, rašo itzinios.lt.
Tačiau „Yakuza“ gerbėjai, gyvenantys už Japonijos sienų, turi būti kantrūs. Tradiciškai „Yakuza“ žaidimai Vakarų rinkai pristatomi labai lėtai. Jie išleidžiami praėjus vieneriems ar dvejiems metams po debiuto Japonijoje. Žaidimas „Yakuza Kenzan“ dar nėra išleistas Vakaruose, nors šis žaidimas Japonijoje buvo pradėtas pardavinėti 2008 metų kovo mėnesį. Praėjusią savaitę buvo pranešta, kad žaidimas „Yakuza 3“ pagaliau pasieks Vakarus. Šiaurės Ameriką, Europą ir Australiją šis žaidimas pasieks jau 2010 metų kovo mėnesį.
Kompanijos „Sega“ prodiuseris ir dizaineris Toshihiras Nagoshis, kuris kuria ir „Yakuza“ žaidimus bei „Super Monkey Ball“ seriją, tiki, jog „Yakuza“ serijos populiarumą lėmė tai, jog išleidimo metu tai buvo nauja koncepcija. „Sutelkdami dėmesį Japonijai, suaugusiems vyrams, mes sukūrėme atrakciją, - sakė jis. – Tai leido sudominti ir kitus žmones“. Žaidimo „Yakuza 3“ didžiausias pagerinimas, lyginant su kitais žaidimais, yra žaidimo išvaizda. Kūrėjų grupė panaudojo visas technines „PS3“ galimybes, kad sukurtų stilingas scenas, misijas ir realistiškus oro efektus. „Aš norėjau sukurti miestą taip, kad jis atrodytų kuo realesnis“, - pripažino dizaineris.
T.Nagoshis mano, kad ir kitiems Japonijos kūrėjams reikia savo dėmesį sutelkti į Vakarų rinką ir sukurti žaidimus, kurie tiktų tiek Japonijos, tiek ir Vakarų žaidėjams. Tačiau norint tai pasiekti, negalima kopijuoti Vakarų žaidimų kūrimo formulių. Reikia ieškoti naujų ir inovatyvių koncepcijų. „Japonijos ir Vakarų žaidėjai nemėgsta tų pačių dalykų, - tvirtino T.Nagoshis. – Tačiau mums reikia dirbti su Vakarų kūrėjais, kad išsiaiškintume, kas gali pritraukti abi rinkas“. Jis taip pat tiki, kad kol kas japonų sukurti žaidimai negali padaryti didelio įspūdžio Vakarų rinkai, nors prieš dešimt metų viskas buvo kitaip. „Aš prognozavau, kad taip ir nutiks. Vakaruose Japonijos žaidimai buvo labai populiarūs, todėl mums reikia sugrįžti į tą etapą. Netgi ir tuo atveju, jei Japonijos rinka kenčia, o žaidimų pardavimai mažėja. Tai galima pasiekti tik kuriant įdomius žaidimus“, - mano T.Nagoshis.
Nespėliojant, ar žaidimas „Yakuza Kenzan“ kada nors bus išleistas Vakarų rinkoje, T.Nagoshis sako, kad jį domintų žaidimų, suteikiančių naują patirtį „Yakuza“ serijai, kūrimas. „Didžiausias žaidimo „Yakuza Kenzan“ tikslas buvo pakeisti „Yakuza“ nustatymus ir suteikti žmonėms naujos patirties, kurios jie tikėjosi iš „Yakuza 3“. Aš ir toliau noriu tai tęsti, - sakė vyras. – Atsiliepimai internete rodo, jog yra nemažai gerbėjų, kurie laukia „Yakuza 3“ pasirodymo. Mes atsižvelgiame į jų atsiliepimus. Tačiau japoniškų pavadinimų žaidimų leidimas Vakaruose yra sudėtingas, todėl mes turime ne tik atsižvelgti į žaidėjų atsiliepimus ir nuomonę, bet ir išanalizuoti rinką bei konkurencinę aplinką, kad nustatytume, ar tikrai reikia japoniškus žaidimus išleisti“.
Manoma, kad žaidimas „Yakuza 3“ susilauks didesnės sėkmės Vakarų rinkoje nei jo pirmtakai, kadangi žaidimų rinka išaugo. Tačiau kol kas neplanuojama Vakaruose išleisti žaidimo „Yakuza Kenzan“. „Kol kas neturime tokių planų. Šiuo metu visą savo dėmesį skiriame „Yakuza 3“ išleidimui“, - teigė kompanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Robotikos čempionate varžytis su rusais atsisakiusiems kauniečiams – miesto apdovanojimai28
Kauno jėzuitų gimnazijos robotikos komanda „LitBot“, pademonstravusi vertybinį požiūrį Italijoje vykusiame „FIRST Tech Challenge“ Europos čempionate ir atsisakiusi varžytis su rusais, sulaukė savo gimtojo miesto įvertinimo. Ka...
-
Parduotuvėse – atspausdinti patiekalai: ateityje tokio maisto atsiras vis daugiau30
Lietuvoje viename didžiųjų prekybos centrų jau galima įsigyti to, ką dauguma iš mūsų regėjome tik televizoriaus ekrane, – 3D spausdintuvu atspausdinto maisto. Šįkart konkrečiai lašišos. ...
-
CERN Baltijos šalių grupės vadove paskirta KTU mokslininkė B. Abakevičienė
Europos branduolinių mokslinių tyrimų organizacijoje (CERN) įvykusiame kasmetiniame CERN Baltijos šalių grupės susitikime jo vadove vienbalsiai išrinkta Kauno technologijos universiteto (KTU) docentė, vyresnioji mokslo darbuotoja Brigita A...
-
Medicina tobulėja: melanomą atpažins ir per nuotrauką1
Medikams pastebint, kad odos ligų ir alergijų daugėja, mokslininkai sugalvojo, kaip užkirsti tam kelią taikant ankstyvą diagnostiką. ...
-
Rusų erdvėlaivis „Sojuz“ prisijungė prie TKS
Rusų erdvėlaivis „Sojuz MS-25“ pirmadienį sėkmingai prisijungė prie Tarptautinės kosminės stoties (TKS), praėjus keturioms dienoms po to, kai jo startas buvo atidėtas dėl techninės problemos, pranešė Rusijos kosmoso agentūra &bd...
-
Ėmėsi misijos veisti koralus laboratorijoje: ar tai išgelbės nuo išnykimo?
Ką turi bendro koralai prie Maldyvų, Indijos vandenyne, ir ūkanota Jungtinė Karalystė? Britų mokslininkai, užsidarę laboratorijose, pradėjo novatorišką veisimo programą – bandys išsaugoti koralus. Augins naujus vietoje tų, kurie...
-
Ispanijoje sustabdyta „Telegram“ veikla2
Vienas Ispanijos teisėjas nurodė sustabdyti internetinių pranešimų siuntimo paslaugą „Telegram“. Teisėjas nagrinėja transliuotojų iškeltą bylą dėl intelektinės nuosavybės pažeidimo. Viena vartotojų grupė sukritikavo jo...
-
„Roskosmos“: pirmoji baltarusių kosmonautė rusų erdvėlaiviu išskrido į TKS4
Pirmoji baltarusių kosmonautė Marina Vasilevskaja rusų erdvėlaiviu „Sojuz“ šeštadienį sėkmingai išskrido į Tarptautinę kosminę stotį (TKS), pranešė Rusijos kosmoso agentūra „Roskosmos“. ...
-
Būna ir taip: muzikos kūrėjui teko ginčytis su dirbtiniu intelektu3
Kad jau dirbtinis intelektas (DI) kuria dainas ir vaizdo klipus, kodėl jam neleidus sugalvoti ir klausimų. Pokalbis su dirbtinį intelektą muzikoje įvaldžiusiu Luku Keraičiu, kuris atsakinėjo į išties originalius, netikėtus DI klausimus. ...
-
JK teismas: kompiuterių mokslininkas C. Wrightas nėra bitkoinų kūrėjas
Jungtinės Karalystės teismas ketvirtadienį nusprendė, kad australų kompiuterių mokslininkas Craigas Wrightas (Kreigas Raitas) nėra Satoshi Nakamoto (Satošio Nakamoto): tokį slapyvardį naudojo kriptovaliutos – bitkoinų – kūrėjas, ...