Tiketa: pirkėjų ir rinkos vertinimas

Pirmasis šaltas žiemos mėnuo ir pošventinė ramybė turėjo įtakos ir renginių rinkai. Tačiau pastebime ir teigiamų pokyčių. Pirmąjį šių metų mėnesį bilietų pirkėjai rinkosi kiek brangesnius bilietus, negu praėjusių metų sausį.

Pernai vidutinė sausio mėnesio kaina buvo 48 Lt, šiemet – 51 Lt. Tai rodo, kad renginių mėgėjai renkasi kokybiškiausius renginius ir didžiuosius koncertus, kurių bilietai brangesni.

Šie atvejai – beprecedentiniai

Sausio 13 dieną krepšinio aistruoliai užpildė beveik visas laisvas „Siemens“ arenos vietas. Sėkminga pirmosios dienos bilietų prekyba davė teigiamų rezultatų: „Lietuvos ryto“-„Unicaja“ rungtynės sulaukė didžiulio susidomėjimo. Pirmąją bilietų prekybos dieną buvo nupirkta net 20 proc. bilietų – tai beprecedentis atvejis sporto renginiams Lietuvoje. Iš viso liko neparduota vos 12 proc. vietų.

Bilietų į pirmąjį „Metallica“ koncertą neliko jau sausio viduryje. Tai pirmas atvejis Lietuvos istorijoje, kai iki renginio datos likus daugiau nei keturiems mėnesiams, parduoti visi bilietai į didžiausią šalies areną. Į balandžio 21 d. vyksiantį antrąjį „Metallica“ koncertą parduota jau daugiau nei pusė – virš 5 tūkstančių – bilietų. Kiekvienas „Metallica“ koncertas būna unikalus ir nepakartojamas – tuo asmeniškai rūpinasi grupės siela Larsas Ulrichas.

Pasaulio muzikos žvaigždžių Eros Ramazzotti ir grupės „Rammstein“ koncertai vyksiantys šį pavasarį taip pat buvo gerai perkami net ir tradiciškai pasyvų sausio mėnesį - tai tik patvirtina, kad aukštos klasės pasirodymai yra paklausūs visada. Tikri fanai nepamiršta ir mažesnių, tačiau jų labai lauktų renginių - Alinos Orlovos koncerto Šv. Kotrynos bažnyčioje bilietai buvo išpirkti per 2 savaites, o paskelbus papildomą koncertą, bilietų į jį neliko vos per 5 dienas.

Pasaulinė INTIX konferencija

Kaip ir kiekvienais metais, šį sausį dalyvavome Tarptautinės bilietų platintojų asociacijos (INTIX) metinėje konferencijoje, vykusioje Toronte, Kanadoje. Vertiname galimybę pasidalinti naujienomis, pasisemti praktinių žinių ir patirties iš pasaulinio lygio pramogų verslo specialistų. Dažniausiai „Tiketos“ atstovai yra vieninteliai Pabaltijo ir Rytų Europos atstovai INTIX asociacijos organizuojamuose renginiuose.

Pagridinė metų tendencija Didžiausi pasaulio bilietų platintojai, renginių organizatoriai ir arenų atstovai vienu balsu tvirtina, kad pagrindinė tendencija bilietų platinimo rinkoje šiemet – dinaminės kainodaros taikymas. Visi nuo NBA lygos komandų iki simfoninių orkestrų vadovų pabrėžia ir sutaria, kad dinaminė kainodara yra pagrindinis efektyvus būdas parinkti vartotojui tinkamą bilietų kainos pasiūlymą, ir leidžiantis maksimaliai uždirbti renginio organizatoriui.

Aktyviai dirbame su dinamine kainodara įvairaus tipo renginiuose ir svarstysime galimybę pasinaudojant užsienio partnerių patirtimi automatizuoti tam tikrus sprendimus susijusius su optimalių bilietų kainų skaičiavimu bei jų koregavimu.

TicketExpert™

Baigtas dar vienas „Tiketos“ bilietų prekybos sistemos atnaujinimo etapas. Vasario pradžioje „Tiketa“ pristatė organizatoriams pardavimų valdymą ir kasdienį monitoringą gerokai palengvinančią „TicketExpert“ sistemą.

Dabar reklamos kampanijų, įvairių nuolaidų sistemų, dinaminės kainodaros poveikį bilietų pardavimui įvairiuose miestuose galite stebėti vizualiai.

„Tiketos“ klubo naujienos

Tradiciškai „Tiketos“ klubo nariams siūlome geriausių renginių bilietus įsigyti pirmiesiems.

Išankstinės „Gotan Project“ koncerto bilietų prekybos metu klubo nariai nupirko 10 proc. visų bilietų, o pirmosios A. Giniočio premjeros „Sudie, idiotai“ bilietų prekybos dienos tik klubo nariams buvo pačios rezultatyviausios.

Organizatoriai išankstinės prekybos metu išbando naujas rinkodaros strategijas. Geriausi muzikinės pasakos „Riešutėliai Pelenei“ bilietai klubo nariams buvo pasiūlyti už mažiausią kainą. Toks pridėtinės vertės pasiūlymas buvo palankiai sutiktas klubo narių, norinčių kokybiškai stebėti renginį sėdint geriausiose vietose.

Bendradarbiavimas su „Terrier“

„Tiketa“ ir „Seven“ pramogų verslo įmonių grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su komunikacijų agentūra „Terrier“. Siekiant organizuoti sėkmingus renginius ir užpildyti sales nepakanka vien tik tradicinių reklamos sprendimų. Todėl pagrindinė užduotis agentūrai yra užtikrinti kokybišką ir efektyvią renginių komunikaciją.


Šiame straipsnyje: Tiketaelektroninė prekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių