Strateginis žaidimas „M.U.D. TV“ įdarbins televizijoje

Neseniai turėjome galimybę susipažinti su žaidimu „M.U.D. TV“ („mad, ugly, dirty television“) – tai dar vienas strateginis žaidimas, kurį siūlo kompanija „Kalypso Media“.

Ši kompanija jau išleido žaidimus „Tropico 3“ bei „Grand Ages: Rome“, skelbia itzinios.lt.

Spalvingas žaidimas leis jums tapti televizijos tinklo vadovu, bandančiu rasti geriausią, pelningiausią ir populiariausią programą savo televizijai. Yra daugybė veiksnių, galinčių paveikti jūsų sėkmę.

Visų pirma, reikia gauti televizijos laidų, filmų ir serialų, kurie atitiktų vieną iš aštuonių demografinių grupių, įskaitant emo, jupius ir vyresnio amžiaus gyventojus. Be to, reikia gerai paskirstyti laiką (pagyvenę žmonės televizorių žiūri rytais, o jaunimas – iki išnaktų).

Reikia patenkinti ir reklamuotojų, norinčių kreiptis į 18 - 34 metų amžiaus vyrus ar mažesnius vaikus, poreikius.

Jūs žaisite kaip vadovas, kuris turi visą dangoraižio aukštą. Pirmiausia reikia susirasti kitų ambicingų jaunų vadovų, galinčių kurti laidas ir atrasti talentus. Siekiant sukurti naujus scenarijus ir laidas, reikia susitikti su perspektyviais talentais. Kai kuriais atvejais sutartis su jais reikia pasirašyti greitai, kitaip juos pagriebs jūsų konkurentai. Pradėjus naują žaidimą, nėra jokios sezono programos, o ir biudžetas yra pakankamai mažas. Taigi, jums reikia įsigyti keletą iš naujo rodomų laidų. Šios laidos gali būti įsigyjamos parduotuvės sąsajoje, o jų kainos skiriasi priklausomai nuo kokybės.

Skirtingos programos pasižymi reitingų įvairove. Reitingai gali būti vertinami viena - penkiomis žvaigždutėmis. Pradžioje jūs galėsite sau leisti pirkti tik vienos ar dviejų žvaigždučių programas. Vėliau jūs imsite gauti ataskaitas apie savo reitingus ir reklamos pajamas bei pamatysite galimybes pagerinti savo siūlomas laidas.

Uždirbę pakankamai pinigų, jūs galėsite imti kurti savo laidas. Tam reikia pasamdyti laidos vedėjus, režisierius ir rašytojus. Šie žmonės taip pat reitinguojami viena – penkiomis žvaigždutėmis. Programų sėkmė priklauso nuo talentų bei laiko, kada transliuojami projektai. Kuo daugiau laiko komanda turi parašyti scenarijų ir filmuoti laidą, tuo daugiau pinigų reikia išleisti. Tačiau tai sąlygoja geresnės kokybės produktą, kuris pritrauks didesnę auditoriją, padidins reitingus ir atneš pajamų iš reklamos.
Naujasis žaidimas „M.U.D. TV“ siūlo ne tik standartinį karjeros režimą, bet ir daugelio žaidėjų režimą bei atvirą „Sandbox“ režimą, leidžiantį žaisti besikeičiančiuose programų sezonuose. Abiem atvejais galima nustatyti įvairias žaidimo taisykles, tokias kaip visos programos skirtos tik pagyvenusiems žmonėms.

Naujasis žaidimas bus išleistas jau vasario mėnesį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių