- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiandien esame užglušinti milžiniško informacijos pertekliaus. Gatvėje apie teikiamas paslaugas ir produktus rėkia transparantai, lauko ekranai, iškabos.
Mums į rankas įžūliai brukamos skrajutės, o dar radijas, televizija ar internetas, autobuse garsiai savo įspūdžiais apie naująjį pirkinį besidalinanti moteriškė. Esame persisotinę informacijos gausa. Kaip atsikovoti atbunkantį visuomenės dėmesį?
Pirmoji reklamų konkurso STARtuok! lektorė telekomunikacijų bendrovės „INIT“ rinkodaros direktorė Olga J. Belova teigė, jog daugeliu atveju reklama yra nepageidaujama ir nemėgstama: „Paprasčiausiai nebeturime laiko visai teikiamai informacijai įsisavinti, o ypač reklaminei“.
Tad ką gi daryti tada, kai viskas yra išbandyta, viskas sukurta, išreklamuota? Atsakyti į šį klausimą bandyta seminaro apie kūrybinį marketingą metu. Lektorė Olga J. Belova teigia, jog pirmiausia reikia pradėti mąstyti kitaip ir į reklamą pažvelgti iš jos žiūrovo ir pagrindinio vertintojo pusės. „Svarbiausia, gerai pažinti vartotojus, nuspėti jų lūkesčius ir išsiaiškinti tuos poreikius, kurie šiandien iš tiesų diktuoja sąlygas rinkos vystymuisi“, – tvirtina rinkodaros specialistė. „Nemažiau svarbu, kad Jūsų sukurta reklamos idėja plistų“. Lektorė seminaro dalyvius skatino kurti būtent tokias reklamas.
Svarbiausios seminaro mintys:
• siekti išskirtinumo;
• stengtis būti pirmam;
• pozicionuoti;
• pažinti savo vartotojus.
IŠSKIRTINUMAS – štai ko reikia šiandienos žmogui. Dėl to reklamos kūrėjai turi stengtis būti geriausiais, surasti ir išryškinti tokias paslaugos ar produkto savybes, kurios parodytų nenuginčyjamą pranašumą.
BŪTI PIRMAM reiškia itin daug, pirmiausia – tave visi prisimena. Visi žino, kad mėnulyje pirmasis išsilaipino N. Armstrongas, o antrasis, trečiasis ir šešioliktas? Pirmumas garantuoja žinomumą, neretai, pirmas būna didžiausias ir stipriausias rinkoje, bet ne visada. Yra būdų kaip galima pranokti konkurentą, kuris pasirodė anksčiau.
POZICIONAVIMAS (pirkėjo nuostatų formavimas). 10 metų rinkodaros patirtį turinti lektorė tikino, jog didelė reklamos užsakovų ir reklamos agentūrų darbo klaida yra ta, jog siekiama reklamuoti visiems. O. J. Belova kelis kartus akcentavo, jog veiksmingiausia pasirinkti konkretų segmentą ir reklamines idėjas skirti būtent tai žmonių grupei, kuriai ši informacija yra arba iš tiesų gali būti aktuali.
VARTOTOJŲ PAŽINIMAS. Praėjo laikai, kai marketingo specialistas turėjo galią, dabar jiems reikia prisitaikyti – šiandien renkasi vartotojas.
Šį ketvirtadienį (balandžio 29 d. 17 val.) vyko antrasis seminaras, kuriame reklamų konkurso lektorius Donatas Večerskis žadėjo nemažiau intriguojantį pasakojimą apie spaudos reklamą, jos subtilybes ir kūrybos užkulisius. Visų laukiamee VU Kauno humanitariniame fakultete (Muitinės g. 12., V aud.). Ateik - STARtuok! reklamą!
Būtina išankstinė registracija http://startuok.vukhf.lt/registracija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Įspėjamieji pranešimai telefone: kodėl gauna ne visi?9
Ne visi gyventojai gauna įspėjamuosius pranešimus. Net ir tada, kai jiems tai gali būti gyvybiškai svarbu – pavyzdžiui, kad netoliese dega daugiabutis, artėja orų stichija ar kokia nelaimė Astravo atominėje elektrinėje. Apie tai, k...
-
Astronomai atrado didžiausią juodąją skylę Paukščių take
Antradienį paskelbtame moksliniame darbe nurodoma, kad astronomai nustatė didžiausią ligi šiol atrastą juodąją skylę Paukščių take, kurios masė ura 33 kartų didesnė nei Saulės. ...
-
Išvyskite: kaip atrodė Saulės užtemimas iš kosmoso
Pirmadienį įvyko retas ir visiškas Saulės užtemimas, kuris praslinko per Šiaurės Ameriką. Mokslininkai sako, kad dėl šio užtemimo galės surinkti neįkainojamų duomenų apie daugelį dalykų – nuo saulės atmosferos iki keis...
-
Rusija jau antrą dieną iš eilės atšaukė raketos paleidimą15
Trečiadienį, jau antrą dieną iš eilės, Rusija paskutinę minutę atšaukė raketos paleidimą. Tai dar viena šalies kosmoso programos nesėkmė. ...
-
Būdamas 96-erių mirė Nobelio premijos laureatas britų fizikas P. Higgsas
Būdamas 96-erių mirė britų fizikas Peteris Higgsas (Piteris Higsas), laimėjęs Nobelio premiją už „dieviškosios dalelės“ – Higso bozono, paaiškinančios masės egzistavimą – atradimą, antradienį pranešė ...
-
Medikus keičia dirbtinis intelektas: užstrigus kamerai – gyvybę kainuojančios klaidos?2
Rastas receptas, kaip užpildyti trūkstamas medikų darbo vietas. Taivane žmonių gyvybes gelbėja bei sveikata rūpinasi robotai ir dirbtinis intelektas. Tačiau tokia technika kol kas visiškai pasitikėti negalima. Ji jau padarė gyvybę kainuojan...
-
„Tesla“ planuoja rugpjūtį pristatyti robotaksi1
Elonas Muskas (Ilonas Maskas) pranešė, kad jo kontroliuojama elektromobilių gamintoja „Tesla“ šią vasarą pristatys robotaksi, o ši žinia pasirodė tuo metu, kai savavaldžių transporto priemonių diegimas dėl saugumo pro...
-
Iš orbitinės stoties į Žemę sugrįžo amerikietė, baltarusė ir rusas6
Iš Tarptautinės kosminės stoties (TKS) į Žemę sugrįžo amerikiečių astronautė Loral O'Hara, baltarusė Marina Vasilevskaja ir rusų kosmonautas Olegas Novickis. Juos parskraidinusi „Sojuz“ kapsulė nusileido Kazachstano stepėje...
-
Kova su piratavimu Lietuvoje: ar pasiteisino įvestos baudos?4
Norintiems piratauti Lietuvoje tampa vis sunkiau. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) sako, kad pernai įvestos baudos pažeidėjus pamažu atbaido. ...
-
Pirmieji telefonai: tokių dabar tikrai nesinešiotumėte rankinėje15
Mobilųjį telefoną dabar turi kone kiekvienas. Telefonu žmonės ne tik skambina ar rašo žinutes, dažniausiai telefonas atstoja kur kas daugiau prietaisų. Jame integruota kamera, navigacija ir kitos plačiai naudojamos programos. Balandžio 3-ąj...