STARtuok! finišas – nauja pradžia

Antrus metus vykęs STARtuok! reklamų konkursas pasiekė savo finišą. Dar pačioje pradžioje organizatorių ambicingai užsibrėžtas tikslas, pasiekti visus Lietuvos moksleivius, studentus bei užsienio lietuvius, juos kviesti dalyvauti ir raginti kurti savo reklamas, pasiteisino.

Gegužės 28 dieną reklamų konkurso STARtuok! dalyviai išrinko geriausias studentų ir mokinių kurtas idėjas. Pilnutėliame Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto (VU KHF) kiemelyje peržiūrėta per 50 originalių darbų.

Geriausi dvejose kategorijose

Vėlyvą penktadienio vakarą VU KHF erdvės prisipildė nekantraus šurmulio. Iš įvairių Lietuvos universitetų, kolegijų ir mokyklų į pačią Kauno širdį atvykę žiūrovai su nekantrumu laukė nuo scenos skelbiamų žodžių: „Geriausia konkurso STARtuok! reklama tapo...“. Šie žodžiai tąvakar skambėjo svečiams iš Vilniaus. Į Kauną iš Vilniaus kolegijos atvykusios kūrėjų trijulės – Tautvydas Šarskus, Marius Jutka ir Nargiza Nurdinova – darbas pavadinimu „Mazgius 3“ reklamų vertintojų buvo pripažintas pačiu geriausiu, tad pelnė reklamų konkurso STARtuok! geriausios reklamos vardą.

Nugalėtojai tarpusavyje pasidalino 500 Lt vertės čekį bei rėmėjų skirtus prizus. Dar viena jų reklama „Bateliai“ tapo geriausia konkurso vaizdo reklama. „Labai džiaugiamės, kad net du iš trijų konkursui siųstų darbų sulaukė išskirtinio įvertino. Tai mus motyvuoja kurti ir toliau“, – savo pasiekimu džiaugėsi Nargiza Nurdinova.

Įvertinti visų kategorijų nugalėtojai

Geriausią Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto reklamą sukūręs jo studentas Marius Urbonas tvirtino, čia įstojęs nesuklysi, nes, kaip skelbia jo reklama, „pasirinkai geriausią”. Už šią idėją fakultetas apdovanojo Marių 500 Lt vertės čekiu.

Telekomunikacijų bendrovės „Init“ prizą ir galimybę sukurti „Init“ reklamos kampaniją laimėjo VDA Kauno dailės fakulteto studentė Dominyka Kancytė, pasiūliusi geriausią idėją telekomunikacijų paslaugoms populiarinti. Nugalėtoja kartu su Jolanta Vainikonyte ir Indre Stasiukynaite taip pat pasiekė pergalę kitoje kategorijoje – laimėjo geriausios reklamos kavos išsinešimui apdovanojimą. Geriausia spausdintinės reklamos autore išrinkta Monika Liutkevičiūtė.

Finišavo su trenksmu

Prasidėjęs šešių seminarų reklamos temomis ciklu, vėliau kvietęs į improvizuotas reklamos kūrimo dirbtuves, STARtuok! finišą pasiekė su per 50 originalių autorinių studentų ir mokinių darbų peržiūra bei nugalėtojų apdovanojimų ceremonija. „Drauge su autoriais ir renginio svečiais peržiūrėjome visas konkursui atsiųstas reklamas. Buvo labai smagu, nes aplink vyravo šventinės nuotaikos, visi darbai buvo lydimi audringų ovacijų ir palankaus įvertinimo, o ir paties konkurso renginių pasiūla buvo kur kas geresnė ir kokybiškesnė“, – įspūdžiais dalinasi projekto vadovė Giedrė Rutkauskaitė.

Projekto organizatoriai iš viso apdovanojo keturių kategorijų atstovus, sukūrusius išskirtines spaudos ir vaizdo reklamas, reklaminį skydelį. Renginio pabaigoje paskelbta ir geriausia pripažinta reklamų konkurso STARtuok! reklama. Jos autoriai (Tautvydas Šarskus, Marius Jutka, Nargiza Nurdinova) džiaugėsi, kad reklamos formatu įgyvendinta idėja susilaukė vertintojų pripažinimo. Nugalėtojai tikino ir toliau kursiantys reklamas , kad kitais metais galėtų apginti savo geriausiųjų vardą.

Mokytasi iš geriausių

„Ne kartą visiems konkurso dalyviams akcentavome, kad čia svarbiausia idėja.  Būtent dėl to ir rengėme gana didelį šešių seminarų ciklą, kuriuo siekėme ne tik paskatinti tokių idėjų kūrimą, bet ir stengėmės parodyti, kaip tas idėjas galima įgyvendinti“,  – seminarų idėją aiškino projekto vadovė.

Pirmajame susitikime su moksleiviais ir studentais dalyvavo rinkodaros direktorė Olga J. Belova. Ji dalinosi savo asmenine patirtimi ir pasakojo, kaip reikia išsiskirti iš kitų ir pelnyti taip trokštamą auditorijos dėmesį. Porai valandų lektore tapusi marketingo specialistė Daina Bytautaitė Motiejūnienė jauniesiems kūrėjams skyrė paskaitą apie tekstą reklamoje: teksto išdėstymą, šūkių kūrimą, žodžių žaismą, įvairias stiliaus priemones.

Po šio susitikimo animatorius ir iliustratorius Artūras Krištopaitis bei vaizdo operatorius Andrius Baranovas pasakojo, kaip techniškai reikia įgyvendinti iššokančios reklamos (angl. banner) idėją, bei dar tik kurti pradedančią auditoriją supažindino vaizdo siužetų kūrimo technologijomis, montažo subtilybėmis. Seminarų ciklą užbaigė kūrybos direktore dirbanti Jurga Radžiuvienė, kuri dalinosi savo 10 metų TV reklamos gamybos darbo patirtimi, supažindino su socialinės reklamos reiškiniu.

Planai kitiems metams

Šiais metais konkursui pateikta apie 50 spaudos, vaizdo reklamų bei reklaminių skydelių. „Išties smagu matyti, kad mūsų idėja susilaukia atgarsio. Šį projektą organizuojame jau antrus metus, tad kaskart smarkiai gausėjantis reklamų skaičius ir didėjantis dalyvių susidomėjimas parodo, jog toks projektas reikalingas, padeda tobulėti, o dažnai ir atskleidžia dar tik gimstantį talentą“, – įsitikinusi STARtuok! vadovė Giedrė Rutkauskaitė.

„Didelį susidomėjimą šiuo konkursu pajutome ir kitose šalyse. Daugelis užsienio lietuvių teiravosi apie šį projektą, patys ketino kurti savo reklamas“, – teigė interaktyvaus lietuvių bendruomenės tinklapio „Trysmilijonai“ kolektyvo narė Rimantė Kurkauskaitė, net iš Londono atvykusi pasveikinti nugalėtojų bei įteikti atsivežtų prizų.

Reklamų konkurso organizatoriai visus dalyvavusius vaišino STARtuok! tortu, karšta arbata ir gerą nuotaiką kūrė kartu su grupe EmSUS, kuri savo dainomis pajudėti privertė ne vieną. Geri atsiliepimai ne tik iš reklamų atėjusių pasižiūrėti, jas kūrusių bet ir kituose renginiuose dalyvavusių žmonių projekto organizatorius jau dabar skatina kurti planus kitiems metams.

STARtuok! reklamos:

Geriausios STARtuok! reklamos autoriai: Tautvydas Šarskus, Marius Jutka, Nargiza Nurdinova.

Geriausios video reklamos autoriai: Tautvydas Šarskus, Marius Jutka, Nargiza Nurdinova.

Geriausią spaudos reklamą sukūrė Monika Liutkevičiūtė.

Geriausią kavos išsinešimui reklamą sukūrė Jolanta Vainikonytė, Indrė Stasiukynaitė, Dominyka Kancytė.

Geriausios telekomunikacijų paslaugų reklamos autorė - Dominyka Kancytė.
Geriausią VU KHF reklamą sukūrė Marius Urbonas.

Nugalėtojų reklamas galima pamatyti projekto interneto svetainėje.


Šiame straipsnyje: startuok

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių