Socialinis tinklas „Eskimi“ – bene perspektyviausia lietuviška idėja

Antradienį Londone vykusiame Pasaulio lietuvių ekonomikos forume (PLEF) septynių perspektyviausių Lietuvos technologijų sektoriaus įmonių verslo idėjos.

Lietuviško kapitalo įmonės savo veiklą pristatė tokiems pasauliniams rizikos ir privataus kapitalo bei verslo investuotojams kaip „Nordic Ventures Partners“, „Qualcomm Ventures Europe“, „Angels Den“. Viename iš prioritetinių mobiliųjų technologijų sektoriuje veikianti kompanija „ActiveSec“ Londone konferencijos dalyviams pateikė mobilaus socialinio tinklo „Eskimi“ projektą.

„Manome, jog galimybė pasidalinti verslo idėjomis su kitais verslininkais ir ekonomikos specialistais bei pasinaudoti jų konsultacijomis turėtų padėti lengviau įsibėgėti globaliu mastu ir investicijų pritraukti perspektyviausioms lietuviško kapitalo technologijų bendrovėms. Kita vertus tai, jog buvome konkurso metu atrinkti pasisakyti ekonomikos forume, liudija, kad pasirinkome teisingą verslo strategiją augančiame mobilių technologijų pasaulyje. Naudinga buvo po pristatymo tiesiogiai verslo idėjas aptarti su investuotojais ir sulaukti teigiamo įvertinimo diskusijos metu“, - teigia kompanijos „ActiveSec“ vadovas Vytautas Paukštys.

Kompanija „ActiveSec“ šiuo metu pasaulinėje rinkoje sparčiai vysto mobilų socialinį tinklą „Eskimi“. Praėjusiais metais į Lietuvos rinką įvestas produktas šių metų kovo mėnesį buvo pateiktas pasaulinei rinkai ir šiuo metu turi daugiau nei 70 000 registruotų vartotojų. Mobilioje socialinėje platformoje „Eskimi“ vartotojai gali nevaržomi bendrauti pokalbių kambariuose, įkelti nuotraukas, balsuoti už kitų naudotojų profilius ir susirašinėti.

„Mobiliųjų technologijų sektorių galima vadinti vienu iš sparčiausiai besivystančių ir turinčiu stiprų potencialą augti naujose rinkose. Tokiose egzotiškose šalyse kaip Indonezija, Nigerija, Filipinai ar Venesuela mobilių technologijų naudotojų skaičius kasmet auga keliskart. Vien Indonezijoje, kur dar nėra išplėtota asmeninių kompiuterių rinka, mobiliųjų telefonų vartotojų skaičius perkopia 140 mln.“, - pasakoja V. Paukštys.
Dabartinis „Eskimi“ mobilaus socialinio tinklo verslo modelis pagrįstas virtualiomis prekėmis. Tačiau pasak kompanijos atstovo, vystant mobiliąją platformą ir diegiant naujas funkcijas vartotojams buvo stengiamasi laikytis paprastumo ir patogumo principų. Rudenį pasaulinei ir Lietuvos rinkai ruošiamasi pateikti ir internetinę socialinio tinklo versiją, kad vartotojai nevaržomai galėtų pasiekti platformą abiem patogiais komunikavimo kanalais.


Šiame straipsnyje: socialiniai tinklaiEskimi

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių