Reklamų konkursas „STARtuok!“ perka geriausias idėjas

Antrus metus organizuojamas reklamų konkursas „STARtuok! 2010“ Lietuvos moksleiviams, studentams, moksleivio ar studento statusą turintiems užsienio lietuviams.

„STARtuok! 2010“ siūlo ne tik kurti reklamas, bet ir išvysti jas šalies bei užsienio žiniasklaidoje.

Projektu siekiama paskatinti jaunus ir talentingus žmones kurti įvairaus pobūdžio reklamas, į jas pažvelgiant per meno prizmę. „Neretai išgirstame sakant, jog reklama yra iki gyvo kaulo įgrisęs, mūsų laiką eikvojantis ir dėmesį bukinantis dalykas. Tačiau kokybiški ir meniški darbai visada sulaukia tinkamo įvertinimo ir pozityvaus atgarsio. Kartą įtraukusi į savo sūkurį, reklama jau nebepaleidžia. Tad norime paskatinti jaunimą ne vien kritikuoti kitų darbus, tačiau ir patiems kurti tokias reklamas, kurias norėtų matyti patys“, - teigia „STARtuok!“ vadovė Giedrė Rutkauskaitė.

Šiemet projektas vyks trimis etapais. Jau nuo dabar iki gegužės 20 dienos dalyviai gali registruotis, kurti ir siųsti savo vaizdo, spaudos ir iššokančias reklamas (angl. banner). Baigiamojo renginio metu, gegužės 28 dieną, vyks visų reklamų peržiūra, kurios metu geriausių idėjų autoriai bus apdovanoti specialiais organizatorių ir rėmėjų prizais.

Stokojančius žinių apie reklamą, nuo balandžio 27 dienos tris savaites iš eilės jos kūrimo subtilybių mokys tikri savo srities profesionalai – reklamų agentūrų atstovai, rinkodaros ir reklamos specialistai. Jie 6 interaktyvių susitikimų metu dalinsis praktine patirtimi, linksmai ir nekasdieniškai pasakos apie kūrybinį marketingą ir reklamos idėjų kūrimą, spaudos reklamą, iššokiančią reklamą (angl. banner) bei kaip originalias idėjas perteikti tekstu, dalinsis išskirtinio filmavimo ir montavimo paslaptimis, atskleis televizinės reklamos subtilybes.

Moksleiviai ir studentai savo kūrybinius ir aktorinius gebėjimus galės išbandyti gegužės 7 dieną rengiamose reklamų kūrimo dirbtuvėse.

„Šiemet „STARtuok!“ tampa tiltu tarp jaunojo kūrėjo ir reklamos užsakovų – Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto, telekomunikacijų bendrovės INIT, laikraščio „15 minučių“, „Vero cafe“. Tai išskirtinė galimybė ne tik pelnyti geriausio reklamos kūrėjo vardą, bet ir savo darbus išvysti šalies ir užsienio žiniasklaidoje“, – visas naujoves vardina „STARtuok!“ marketingo grupės koordinatorė Gabrielė Vilutytė.

Daugiau informacijos apie projektą – interneto portale „STARtuok!“ ir socialinio tinklapio „Facebook“ „STARtuok!“ grupėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių