Po sniego audros išaugo Kalėdiniai pardavimai internete

Sniego užpustytos JAV Rytinės pakrantės parduotuvės šį savaitgalį buvo tuščios, tačiau pirkėjai pinigus leido internete. Mažmeniniai pardavėjai paskatino pardavimus pasiūlydami naujas nuolaidas ir geresnius pristatymo pasiūlymus, užtikrindami, jog dovanos bus pristatytos iki Kalėdų.

Per šeštadienį žmonės išleido 2 mlrd. JAV dolerių. Šeštadienį „Mall“ srautas 10 proc. sumažėjo, tačiau penktadienį jis išaugo net 65 proc., skelbia itzinios.lt Mažmeniniai pardavėjai, siūlantys „Toys R Us“ bei „Best Buy“ gaminius ir tokios parduotuvės kaip „Walmart“, siekia susigrąžinti savo prarastus pardavimus.

Tačiau ne visi pardavimai buvo prarasti. Dauguma pirkėjų, tokių kaip Tina Basline, įsijungė savo kompiuterius, kad galėtų papildyti savo Kalėdinių dovanų sąrašą. Ji nupirko dovanas aštuoniems žmonėms, sėdėdama namuose. „Būtumėte matę, ką aš vilkėjau, - juokėsi ji. – Mano plaukai buvo neplauti. Aš buvau apsirengusi didelį seną džemperį. Vienoje rankoje laikiau kreditinę kortelę, o kitoje – savo adresų knygelę“.

Šį mėnesį moteris trynė savo elektroniniame pašte esančius pasiūlymus, kuriuose siūlomas nemokamas pristatymas ir kitos nuolaidos. Šeštadienį moteris sulaukė dar daugiau pasiūlymų iš tokių parduotuvių kaip „Barnes & Noble“ ir „Staples“, taigi, moteris nusprendė išbandyti juos.

Kompanijos „Coremetrics“ duomenimis, internetiniai mažmeniniai pardavimai per savaitgalį išaugo 22,4 proc., lyginant su pernai metais. Vien per šeštadienį jų padaugėjo 24,8 proc. Kompanija taip pat atskleidė, jog šeštadienį vidutinis vartotojas išleido daugiau pinigų ir užsisakė daugiau prekių. Internetiniai pardavimai buvo didesni ir pirmadienio ryte, kadangi pirkėjai norėjo nupirkti dovanas, kad jos būtų pristatytos dar iki Kalėdų. „Tai rodo vartotojams, kad net ir uždelsus galima nueiti į internetą ir nupirkti dovanų“, - sakė kompanijos „Coremetrics“ vadovas Johnas Squire.

Mažmeniniai pardavėjai pasirengę didinti pardavimus. „Amazon.com“ standartinio pristatymo laiką sutrumpino iki vienos dienos ir pasiūlė nemokamą elektroninių produktų pristatymą vos per dvi dienas. Tačiau kompanija nepateikė informacijos apie savaitgalio pardavimus.

Nuo pirmadienio internetinė svetainė „Macy“ siūlo nemokamus pristatymus, o „J.C. Penney“ – jau nuo antradienio. Pirkėjai ieško geresnių paskutinės minutės pasiūlymų. „Šeštadienio naktį mažmeninių pardavimų svetainių srautas pasiekė 2,9 mln. lankytojų per minutę“, - pranešė „Akamai Retail Net Usage Index“. 2008 metais šis skaičius siekė 1,9 mln. Sekmadienį buvo pasiektas dar vienas rekordas – tai 3,5 mln. lankytojų per minutę, nors prieš pernai metų Kalėdas sekmadienio srautas siekė tik 2,2 mln. žmonių.

Dabar, kai audra jau beveik praėjo, kai kurios parduotuvės pratęsė ankstyvojo ryto sandorius, kurie buvo siūlomi jau šeštadienį. Kompanijos „Planalytics“ vadovas Scottas Bernhardtas teigė, jog parduotuvės atsidaro anksčiau ir užsidaro vėliau. Be to, jos siūlo naujas akcijas, siekdamos paskatinti žmones pirkti. Jo manymu, parduotuvės gali atgaivinti pardavimus, dirbdamos ilgiau. Kompanija „Toys R Us“ dirba ilgiau – kai kurios parduotuvės atsidaro 6 val. ryto ir užsidaro 1 val. nakties.


Šiame straipsnyje: elektroninė prekyba

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių