Pirmoji lietuviška „Sony“ kampanija „Facebooke“

Vaizdo ir garso aparatūros gamintoja „Sony“, atsižvelgdama į Lietuvoje sparčiai augantį socialinių tinklų populiarumą, rengia savo pirmąją kampaniją socialiniame tinkle „Facebook“.

„5 metai“ – taip vadinasi gerbėjų puslapis, kuriame organizuojamas konkursas „Sony“ BRAVIA televizoriui laimėti. Kampanijos tikslas - pranešti apie „Bravia“  televizoriams teikiamą 5 metų garantiją.

Kiekvienas, vyresnis nei 18-kos metų Lietuvos „Facebook“ vartotojas, tapęs „5 metai“ profilio gerbėju, gali dalyvauti konkurse ir laimėti skystųjų kristalų televizorių „Bravia W5500“ su 5 metų garantija ir papildomų prizų – du „Blu-ray Disc S360“ grotuvus. Konkursas tęsis iki 2010 m. vasario 5 d.


Apie 5 metų garantiją

Iki 2010 m. kovo 31 d. visiems oficialiose prekybos vietose įsigytiems BRAVIA skystųjų kristalų televizoriams suteikiama 5 metų garantija. „SONY Baltic“ 5 metų garantijos akcija vyksta visose Baltijos šalyse - tai išskirtinė dovana Baltijos šalių pirkėjams už tai, kad vertina kokybę ir renkasi „Bravia“ televizorius.

Norint pasinaudoti 5 metų garantija, reikia turėti Baltijos šalių garantijos dokumentą ir kasos kvitą, kurie suteikiami tik „Sony“ įgaliotų pardavėjų prekybos vietose („Ogminos“, „TOPO Centro“, „Avitelos“, „Elektromarkt“ salonuose). Garantija suteikiama nemokamai.

Daugiau informacijos apie akcijos sąlygas rasite „Sony Bravia“ tinklalapyje.

Akcijos puslapis – „Facebook“ tinkle.


Šiame straipsnyje: sonyFacebook

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių