„Pac-man“ prarijo 4,82 milijonus darbo valandų. Kaltas „Google“?

Praėjusį penktadienį „Google“ ikonėlė, kvietusi užsukusius į paieškos svetainę pažaisti trisdešimtmetį minėjusį „Pac Man“, iš verslo „nudžiovė“ milijonus dolerių.

Įprasta, kad vartotojas per dieną „Google“ paieškoje vidutiniškai praleidžia 4,5 minutės, praversdamas 22 peržiūras. Kad rastum tinkamą nuorodą, paieškos sistemoje pakanka užtrukti kelias sekundes.

Esama ir tokių vartotojų, kurie į norimą svetainę įpratę užsukti netiesiogiai, o per paieškos sistemą. Jie iš anksto žino, kad nori patekti į kompanijos, pavyzdžiui „Siemens“, interneto puslapį siemens.com, tačiau šį kompanijos pavadinimą įrašo į paieškos langelį paieškos sistemoje.

„RescueTime“ (įmonėms skirta stebėjimo programa, leidžianti nustatyti, kokią programinę įrangą naudoja ir kokius tinklalapius naršo darbuotojai) nusprendė palyginti, kuo praėjęs penktadienis skiriasi nuo įprastinio.

„Didžiąją „Pac-Man“ dieną“ tinklaraštis „The RescueTime Blog“ išskyrė atsitiktinius 11 tūkst. lankytojų, kurie paieškos sistemoje praleido 3 mln. sek. Vadinasi – vidutiniškai 36 sek. puslapyje.

Tiesa, 75 procentai visų tos dienos lankytojų, pamatę ikoną, galėjo net nesuprasti, kad iš tiesų gali žaisti.

Wolfram Alpha duomenimis, „Google“ sekmadienį, gegužės 23 d., sulaukė apie 504,703 mln. unikalių lankytojų.

• lankytojas penktadienį „Google“ portale praleido vidutiniškai 36 sekundėmis daugiau laiko nei įprasta.

• „Google „Pac-Man“ iš darbdavių atėmė 4,8 mln. darbuotojų valandų darbe.

• Prarastas produktyvumas sudarė 120, 48 mln. dol., su sąlyga, kad vidutinis „Google“ vartotojas uždirba 25 dol./val.

• Šešias savaites pakaktų šios 120 milijonų dol. sumos sumokėti algas 20 tūkstančių „Google“ darbuotojų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių