Lietuviai sukūrė kalnų dviračio ir motociklo hibridą bekelei

  • Teksto dydis:

Lietuviai Domas Zinkevičius ir Linas Kraniauskas sukūrė ir pasauliui nori pristatyti „Neematic“ – kalnų dviračio ir motociklo hibridą, skirtą bekelei.

Jiedu tikina, kad šis elektrinis dviratis suteikia motokroso jausmą – pasiekia 100 km/h maksimalų greitį, o juo galima nuvažiuoti nuo 50 iki 100 km atstumą, net ir nenaudojant pedalų.

„Neematic“ elektrinio dviračio konstrukcija – aliuminio rėmas, jame montuojamas 20 kW galios variklis, pakaba suderinta dideliam greičiui, kalnų ir miško takams, šuoliams. Šio dviračio kūrėjai dizaino ir projektavimo darbus pradėjo dar 2014 metais, tačiau didžiausiu postūmiu tapo šįmet pasirašyta sutartis su rizikos kapitalo fondu „Practica Seed Capital“, kuris investavo 200 tūkst. eurų. 

Didelės galios dviračių rinkoje lietuvių kūrinys išsiskiria dviem parametrais. Pirma, unikalia rėmo konstrukcija, kuomet variklis yra ne galiniame rate (kuo pasižymi dauguma elektrinių dviračių), o dviračio rėme, todėl dviračio ratai puikiai amortizuoja. Antra, didele galia – montuojamas 20 kW maksimalios galios variklis leidžia pasiekti maksimalų greitį per itin trumpą laiką.

„Mes norėjome sukurti galingą elektrinį dviratį, skirtą ekstremaliai bekelės patirčiai. Svarbiausias uždavinys buvo perkelti variklį iš galinio rato į rėmą ir atsisakyti blogai amortizuojamo svorio. Sukurtas svorio paskirstymas ir galia daro „Neematic“ pranašiausiu dviračiu didelės galios dviračių (high-performance) segmente“, – pasakojo D. Zinkevičius.

Ateities transportas – varomas elektra

Abu kūrėjai tiki, jog ateityje visas transportas bus elektrinis. Baterijų ir elektrinės pavaros pažanga yra milžiniška. Tačiau neužtenka elektrą pritaikyti esamiems modeliams. Rinkoje yra elektrinių dviračių ir motociklų, bet „Neematic“ idėja yra kita – sukurti visiškai naujovišką elektrinį dviratį, o ne modifikuojant esamas detales.

Linas ir Domas turi daugiau nei 12 metų patirtį elektrinių dviračių gamybos ir suspensijos sportui inžinerijos srityse. Linas pagal išsilavinimą ir ankstesnę patirtį yra architektas, kas pastebima žiūrint į dviračio rėmą, jis taip pat kontroliuoja dizaino bei estetikos kryptį. Domas – mechanikos inžinierius, dirbęs tokiose kompanijose kaip „Multimatic“ ir „Delphi“, sukaupęs didžiulę patirtį dirbdamas automobilių sporte, įvairių lenktynių inžinierių komandose.

Spalio mėnesio pradžioje „Neematic“ buvo pristatytas didžiausioje Vokietijos motociklų parodoje „Intermot 2016“, kurioje dviratį išbandė ir teigiamai įvertino garsūs KTM bekelės važiavimo treneriai bei austrų inžinieriai, kuriantys motociklus „Kiska“ kompanijoje.

Artimiausiu metu „Neematic“ suteiks galimybę testuoti dviratį Europos trasose ir pradės išankstinius pardavimus savo internetiniame puslapyje.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Liet

Liet portretas
Na va reik patobulinti iki Уникальное мотор-колесо Шкондина ir integruoti į Lietuvos kariuomenę

Arnis

Arnis portretas
su tokiais aparatasi seniai ispanai vazineja ir juos nuomoja. Cia jokia naujiena! Viens prie vieno beveik nukopijavo Lietuviai ,) hahaha

nu

nu portretas
ir zabas kaune gamina anglinius elektrinius z-bike
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių