„Microsoft Dynamics AX” sulaukė pripažinimo

Pasaulinė rinkos tyrimų bendrovė „Forrester Research“ atliko nepriklausomą tyrimą, kurio metu įvertino įvairias mažmeninės prekybos įmonių poreikiams pritaikytas verslo valdymo sistemas, ir šios rinkos lydere paskelbė „Microsoft Dynamics AX“ sprendimą.

Trečiąjį šių metų ketvirtį atliktas „Forrester Research“ tyrimas atskleidė, kad „Microsoft Dynamics AX” užima lyderio poziciją dėl išskirtinio mažmeninės prekybos procesų valdymo ir ambicingų planų plėtoti šią sistemą ateityje.

„Forrester Research“ tyrime dalyvavo tik tie programinės įrangos gamintojai, kurių sprendimai yra pripažinti verslo pasaulyje – diegiami savo rinkose pirmaujančiose ir daugiau nei  500 darbuotojų turinčiose kompanijose. Atliekant tyrimą, gamintojai buvo vertinami pagal 112 kriterijų, kurie apėmė patį produktą, pardavimų strategiją ir užimamą rinkos dalį.

„Microsoft Dynamics AX“ (MSD AX) verslo valdymo sistema buvo pripažinta rinkos lydere dėl planuojamų investicijų į šios programos vystymą ir dėl verslo vizijos. „Mes padedame klientams prisitaikyti prie sparčiai kintančios verslo aplinkos, didiname jų produktyvumą,  palengvindami naudojimąsi verslo valdymo programine įranga ir nuolat pateikdami rinkos poreikius atitinkančias naujoves,“ - sakė Apolinaras Škikūnas, „Microsoft Dynamics“ verslo valdymo sistemų grupės vadovas Baltijos šalims. 

„Microsoft Dynamics AX 2009“ įvertinta už investicijas į ateitį

Kompanijos „Forrester Research“ tyrimo ataskaitoje teigiama, kad kompanijos „Microsoft“ sprendimas pirmą kartą užėmė lyderio pozicijas verslo valdymo sistemų rinkoje dėl daug žadančios trijų pagrindinių verslo valdymo programų vystymo ir jų pardavimų strategijos sukūrimo bei mažų šių programų palaikymo kaštų.

Tyrimo ataskaitoje taip pat teigiama, kad „Microsoft“ mažmeninės prekybos įmonių valdymo sistemos vystymo strategija yra perspektyvi ir įtikinama. Ateityje „Microsoft Dynamics AX 2009“ turėtų tapti patrauklia programa pigesnių ir efektyvesnių alternatyvų ieškančioms bendrovėms, nes dukterinių įmonių ir padalinių turinčios įmonės vis dar turi problemų su šiuo metu rinkoje siūlomais verslo valdymo sprendimai.

Pagal pardavimų strategijos efektyvumą kompanija „Microsoft“ buvo trečia tarp tyrime dalyvavusių programinės įrangos gamintojų. Aukštą pripažinimą lėmė gebėjimas efektyviai reaguoti į klientų atsiliepimus ir gerai išplėtotas pasaulinis partnerių tinklas, leidžiantis pasiekti itin plačią vartotojų rinką.

Paklausus sprendimas ir Lietuvoje

„Microsoft Dynamics“ sprendimus diegiančios IT bendrovės patvirtina, kad mažmeninės prekybos įmonėms sukurti sprendimai paklausūs ir Lietuvoje. Pasak bendrovės „Alna Business Solutions“ vykdančiojo direktoriaus Mariaus Juknevičiaus, klientų apsisprendimą diegti būtent „Microsoft Dynamics AX“ nulemia siekimai organizuoti verslą efektyviau, užtikrinti tolesnę plėtrą ir didinti savo konkurencingumą. Pasak M.Juknevičiaus, verslo aplinka tampa vis dinamiškesnė, todėl sprendimus priimantiems bendrovių vadovams reikalingi patikimi įrankiai, leidžiantys realiu laiku išsamiai analizuoti, kontroliuoti ir prognozuoti veiklos procesus.

Bendrovės „Columbus IT“ rinkodaros vadovės Daivos Jakštienės teigimu, „Microsoft Dynamics AX“ sprendimas mažmenininkams yra nepakeičiamas, kai įmonė turi padalinius keliose šalyse – jis padeda prekybos tinklams optimizuoti ir unifikuoti verslo valdymą, suvienodina verslo apskaitą keliose rinkose, leidžia efektyviai valdyti pinigų srautus, o atsargų ir logistikos valdymo centralizavimas pastebimai taupo įmonės kaštus. „Šis sprendimas leidžia operatyviai sekti pardavimus, valdyti ir kontroliuoti prekių atsargų srautus, - pasakojo D.Jakštienė. - Klientams taip pat labai aktualus pardavimo skatinimo akcijų organizavimas bei monitoringas, lanksti kainodara ir nuolaidų sistemos, lojalių klientų valdymas - visa tai gana paprastai įgyvendinama  su „Microsoft Dynamics AX“ sprendimu.“ IT įmonių specialistai taip pat pabrėžia, kad suderinti MSD AX su turimais sprendimais ir išmokti ja naudotis yra itin paprasta, nes įmonėms gerai pažįstami kiti  „Microsoft“ produktai.

Daugiau informacijos apie šį kompanijos „Forrester Research“ tyrimą rasite „Microsoft“ interneto tinklalapyje. Daugiau informacijos apie „Microsoft Dynamics“ sprendimus. Diskusijas apie „Microsoft Dynamics“ galima sekti šioje „Twitter“ paskyroje arba per bendruomenės „Twitter“ paskyrą.


Apie „Microsoft Dynamics“

„Microsoft Dynamics“ produktų liniją sudaro patogiai naudojami ir pritaikomi verslo valdymo ir santykių su klientais valdymo sprendimai, leidžiantys įmonėms greitai reaguoti ir prisitaikyti prie kintančios situacijos rinkoje, gauti pelną iš naujai atsirandančių verslo nišų ir didinti konkurencinį pranašumą. „Microsoft Dynamics“ programinė įranga yra platinama per pasaulinį partnerių tinklą, kurie teikia jos diegimo, palaikymo ir atnaujinimo paslaugas, padeda klientams tobulėti ir plėtoti savo verslą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių