Kovai su gripu - internetinės rinkodaros priemonės

Šiais metais, priartėjus gripo sezonui, JAV ligų kontrolės ir prevencijos centras atsigręžė į populiarias interneto priemones, siekdamas paskatinti žmones skiepytis ir taip užkirsti gripo epidemijoms.

Šeimos, kurių vaikų gyvybes nusinešė gripo epidemijos, tapo naujosios kampanijos, skatinančios kitus tėvus labiau saugoti savo vaikus. Gedintys tėvai savo istorijas papasakojo trumpuose dokumentiniuose filmuose "Kodėl gripo vakcina yra reikalinga: asmeninės tėvų, nukentėjusių nuo gripo istorijos", kurie buvo įdėti į „YouTube" rugsėjo mėnesį.

Tačiau vaizdo filmai - tik viena visos kampanijos dalis, kuria siekiama kovoti su gripo virusu naudojantis vadinamąja virusine komunikacija internete - įtraukiant internautus, kurie informaciją apie skiepus, gripo virusą paskleidžia savo draugams, šie savo ir t.t.

Ligų kontrolės ir prevencijos centras buvo surengęs ir internetinį seminarą, skatinantį tinklaraščius rašančias motinas skleisti informaciją. Taip pat buvo sukurtos elektroninės atvirutės apie gripą, kurias www.cdc.gov lankytojai gali išsiųsti draugams, skatindami juos skiepytis. Socialinių tinklalapių, tokių kaip „MySpace“ vartotojams pasiūlytos specialios užsklandėlės ir mygtukai „Pasiskiepyk“.

Centro atstovai pripažįsta, kad tai - nauja sritis jiems. Jų tikslas - sumažinti mirčių nuo gripo skaičių JAV, kuris dabar siekia maždaug 36 tūkst. žmonių per metus.


Šiame straipsnyje: internetasgripas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių