Kas labiausiai erzina mobiliojo ryšio vartotojus?

Net 47 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų netenkina įvairūs mobiliojo ryšio paslaugų aspektai.

Taip rodo vasario mėn. virtualaus mobiliojo ryšio operatoriaus „Eurocom“ užsakymu RAIT atliktas tyrimas.

Didžiausią dalį nepasitenkinimą išreiškusių respondentų erzina prasta ryšio kokybė (20 proc.), įkainiai už pokalbius, žinutes, kitas paslaugas (15 proc.) bei pririšimas ilgalaikėmis sutartimis (12 proc.)

Tyrimo dalyviai taip pat nurodo ir tokias nepasitenkinimo priežastis kaip dėmesio lojaliems klientams trūkumas (10 proc. nuo nepatenkintųjų), sąskaitų neaiškumas, painumas (9 proc.), netenkinantis sąskaitų dydis (8 proc.), neefektyvus klausimų ir problemų sprendimas, paskambinus į skambučių centrą (6 proc.), reklaminės trumposios žinutės (5 proc.) ir pan.

„Šie klientų netenkinantys didžiųjų operatorių teikiamų paslaugų aspektai yra galimybė alternatyviems operatoriams vystyti konkurencinį pranašumą. Skirtingai nuo didžiųjų operatorių, „Eurocom“ kiekvienam verslo klientui gali pasiūlyti individualiai suformuotą pokalbių planą, o privatiems klientams - itin konkurencingus įkainius, nereikalaudama ilgalaikių sutarčių“, - sako „Eurocom“ plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.

Remiantis tyrimo duomenimis, ryšio kokybe daugiausiai nepatenkinti „Tele2” klientai, mažiausiai nepatenkintųjų ryšio kokybė tarp „Bitės“, kurios tinklu naudojasi ir pats „Eurocom“, klientų.  Pokalbių, žinučių ir kitų paslaugų įkainiai daugiausia netenkina „Omnitel“ klientų, o pririšimas ilgalaikėmis sutartimis ir sąskaitų neaiškumas, painumas -  „Bitės“ klientų.

Pasak P.Dapkevičiaus, dėmesio trūkumą lojaliems klientams dažniau nei kiti nurodo auštąjį išsilavinimą turintys (11,2 proc.) ir didžiausias (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui per mėnesį) gaunantys klientai. Todėl bendrovė kiekvienam savo verslo klientui paskiria projektų vadovą, kuris operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir lanksčiai sprendžia jiems iškilusius klausimus.

UAB „Eurocom“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2001 m., 2009 m. jos pagrindiniu akcininku tapo „Telco Consulting Group“. Bendrovė teikia mobiliojo ryšio, interneto bei fiksuoto ryšio paslaugas verslo ir privatiems klientams, užsiima duomenų perdavimo įrangos ir telefonų aparatų prekyba.  Šiuo metu „Eurocom“ turi du klientų aptarnavimo taškus Vilniuje ir Klaipėdoje bei savo paslaugas teikia dar dviejuose partnerių salonuose Kaune ir Visagine. Šiemet bendrovė planuoja savo klientų aptarnavimo tinklą išplėsti iki 10 taškų.

UAB „RAIT“ šių metų vasario 12-23 d. atliktos reprezentatyvios gyventojų apklausos metu „Omnibus“ būdu buvo apklausta 1016 gyventojų, kurių amžius 15-74 m., tarp jų 939 asmenų – mobiliojo ryšio vartotojai.


Šiame straipsnyje: mobilus ryšys

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių