- DMN inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Net 47 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų netenkina įvairūs mobiliojo ryšio paslaugų aspektai.
Taip rodo vasario mėn. virtualaus mobiliojo ryšio operatoriaus „Eurocom“ užsakymu RAIT atliktas tyrimas.
Didžiausią dalį nepasitenkinimą išreiškusių respondentų erzina prasta ryšio kokybė (20 proc.), įkainiai už pokalbius, žinutes, kitas paslaugas (15 proc.) bei pririšimas ilgalaikėmis sutartimis (12 proc.)
Tyrimo dalyviai taip pat nurodo ir tokias nepasitenkinimo priežastis kaip dėmesio lojaliems klientams trūkumas (10 proc. nuo nepatenkintųjų), sąskaitų neaiškumas, painumas (9 proc.), netenkinantis sąskaitų dydis (8 proc.), neefektyvus klausimų ir problemų sprendimas, paskambinus į skambučių centrą (6 proc.), reklaminės trumposios žinutės (5 proc.) ir pan.
„Šie klientų netenkinantys didžiųjų operatorių teikiamų paslaugų aspektai yra galimybė alternatyviems operatoriams vystyti konkurencinį pranašumą. Skirtingai nuo didžiųjų operatorių, „Eurocom“ kiekvienam verslo klientui gali pasiūlyti individualiai suformuotą pokalbių planą, o privatiems klientams - itin konkurencingus įkainius, nereikalaudama ilgalaikių sutarčių“, - sako „Eurocom“ plėtros ir rinkodaros skyriaus vadovas Povilas Dapkevičius.
Remiantis tyrimo duomenimis, ryšio kokybe daugiausiai nepatenkinti „Tele2” klientai, mažiausiai nepatenkintųjų ryšio kokybė tarp „Bitės“, kurios tinklu naudojasi ir pats „Eurocom“, klientų. Pokalbių, žinučių ir kitų paslaugų įkainiai daugiausia netenkina „Omnitel“ klientų, o pririšimas ilgalaikėmis sutartimis ir sąskaitų neaiškumas, painumas - „Bitės“ klientų.
Pasak P.Dapkevičiaus, dėmesio trūkumą lojaliems klientams dažniau nei kiti nurodo auštąjį išsilavinimą turintys (11,2 proc.) ir didžiausias (daugiau nei 1100 Lt vienam šeimos nariui per mėnesį) gaunantys klientai. Todėl bendrovė kiekvienam savo verslo klientui paskiria projektų vadovą, kuris operatyviai reaguoja į klientų užklausas ir lanksčiai sprendžia jiems iškilusius klausimus.
UAB „Eurocom“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2001 m., 2009 m. jos pagrindiniu akcininku tapo „Telco Consulting Group“. Bendrovė teikia mobiliojo ryšio, interneto bei fiksuoto ryšio paslaugas verslo ir privatiems klientams, užsiima duomenų perdavimo įrangos ir telefonų aparatų prekyba. Šiuo metu „Eurocom“ turi du klientų aptarnavimo taškus Vilniuje ir Klaipėdoje bei savo paslaugas teikia dar dviejuose partnerių salonuose Kaune ir Visagine. Šiemet bendrovė planuoja savo klientų aptarnavimo tinklą išplėsti iki 10 taškų.
UAB „RAIT“ šių metų vasario 12-23 d. atliktos reprezentatyvios gyventojų apklausos metu „Omnibus“ būdu buvo apklausta 1016 gyventojų, kurių amžius 15-74 m., tarp jų 939 asmenų – mobiliojo ryšio vartotojai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Trys žingsniai, padėsiantys atsikratyti priklausomybės nuo telefono
Jau tikriausiai pastebėjote, kad eidamas per gatvę retas kuris žiūri į priekį. Šiais laikais dauguma žmonių yra pernelyg užimti atsakinėjimu į žinutes arba naršymu po socialinius tinklus, kad galėtų skirti dėmesio tam, kas vyksta a...
-
Intriga: 1863 m. sukilėlių tapatybės netrukus bus nustatytos
Mokslininkai imasi naujų metodų, siekdami išaiškinti Gedimino pilies kalne rastų 1863 m. sukilimo vadų palaikų tapatybes. ...
-
Kaip išsirinkti belaides ausines bėgimui?3
Daugelis neįsivaizduoja bėgimo ar kitos sporto rūšies be muzikos. Varle.lt ausinių specialistų teigimu, belaidės ausinės populiarumu rinkoje džiaugiasi jau kurį laiką, o šio produkto paklausa išauga šiltuojo sezono metu. ...
-
Mokslininkai mano radę Akmens amžiaus veterinarinės operacijos pavyzdį
Akmens amžiaus karvės kaukolėje rastą skylę greičiausiai prieš 5 tūkst. metų padarė žmogus, galbūt pirmykštis veterinaras arba savo įgūdžius lavinęs chirurgas, ketvirtadienį paskelbė mokslininkai. ...
-
Baltarusijoje įstatymu įtvirtinamas portalų komentatorių identifikavimas2
Baltarusijoje įvedamas privalomas portalų komentatorių indentifikavimas. ...
-
„Facebook“ keičia privatumo taisykles
Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ trečiadienį pranešė šią savaitę pradėsiantis keisti savo taisykles, kaip jis tvarko privačius duomenis, kad atitiktų netrukus įsigaliosiančias Europos Sąjungos taisykles....
-
Kokie lobiai slypi Valdovų rūmų teritorijoje?2
Sklinda legendos, kad netoli tos vietos, kur Vilnia įteka į Nerį, Šventaragio slėnyje, kadaise medžiodavo kunigaikštis Gediminas. ...
-
Išmanusis telefonas – raktas į mokslo pasaulį?
Kaip stebėti savo aplinką programėlių pagalba, kartu prisidedant prie tarptautinių mokslinių tyrimų? ...
-
Technologijų įmonės pasižadėjo nepadėti rengti kibernetinių atakų
Trisdešimt keturios pasaulio technologijų įmonės ir organizacijos pasirašė susitarimą, kuriame paragino užtikrinti tvirtesnę gynybą nuo bet kokio pobūdžio kibernetinių atakų ir pasižadėjo susilaikyti nuo pagalbos vyriausybėms puola...
-
Atraskite telefoną iš naujo: 6 dalykai, kaip dirbtinis intelektas keičia įpročius3
Technologijų tobulėjimas pastaruoju metu įgavo stulbinamą pagreitį. Nors kažkada dirbtinis intelektas atrodė kaip tolima realybė, dabar tai jau tampa neatsiejama kasdienio gyvenimo dalimi. ...